Toon posts:

[XP/2K] Bluescreens (irql_not_less_or_equal)*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allemaal, ik moet voor m'n werk een compaq EVO D3D P1.7 opnieuw installeren, met zowel W2K prof en XP Prof krijg ik elke keer een DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQAUL foutmelding. Ik heb al van alles geprobeerd, ander geheugen, andere videokaart, heb al overal gezocht. het zou een driver fout moeten zijn (bron Google) maar de hele bak draait nu op de xp drivers zelf, ik heb nog geen driver geinstalleerd!! alle windows updates binnen. Ik weet het nu even niet meer, heb al 4x W2K geinstalled en 3x XP.. Heeft iemand nog een idee of tip, want ik wordt nu na 4 dagen gek dit ding!!!
De fout komt ook zomaar, niet bij een speciale opdracht of om een bepaalde tidj. soms doet hij het een uur goed, soms 5 minuten, en het is niet bij een bepaald iets..

edit:
Typo

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2004 12:36 ]

Verwijderd

bios update al geprobeerd?

En staat er nog iets relevants in de eventlog?

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2004 12:37 ]

• y2kbug
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-09-2022
ik had van de week met een geheel geupdate win2k steeds een kmode_exception_not_handled en ook regelmatig unexpected kernel mode trap bsod's en deze verdwenen nadat ik wat had zitten klooien met verwijderen van hotfixxes

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 27 augustus 2004 @ 12:37:
bios update al geprobeerd?

En staat er nog iets relevants in de eventlog?
Bios update is er niet, heb al bij compaq gekeken maar de laatste versie staat er al op. Evenlog geeft aan: Foutcode; 000000d1, parameter1: 824fa3e7, parameter2: 00000002, parameter3: 00000000, parameter4: 824fa3e7.

in 2k gaf de eventvwr in toepassingen veel fouten aan de op plug & play service. Maar verder niets ongewoons, gewoon elke keer een BSOD.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

'Fouten in Win XP en W2K' vertellen niet zo heel veel over welke fouten je hebt - ik ga je topic dan ook nog eventjes aanpassen :)

Verwijderd

Topicstarter
y2kbug schreef op 27 augustus 2004 @ 12:39:
ik had van de week met een geheel geupdate win2k steeds een kmode_exception_not_handled en ook regelmatig unexpected kernel mode trap bsod's en deze verdwenen nadat ik wat had zitten klooien met verwijderen van hotfixxes
Probleem is dus dat het gebeurd bij zowel een ongeupdate als een geupdate versie van W2K / XP. Dus aan de patches lijtk het mij niet te liggen. Zowel voor als na het updaten zijn er problemen.

Verwijderd

Topicstarter
elevator schreef op 27 augustus 2004 @ 12:40:
'Fouten in Win XP en W2K' vertellen niet zo heel veel over welke fouten je hebt - ik ga je topic dan ook nog eventjes aanpassen :)
Oke thnx, ik wist even niet hoe ik het moest formuleren..
Pagina: 1