"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-
Cureseekers | There's something wrong with this yogurt
Ik ga voor team = geen voorkeur =. Go Team = geen voorkeur = go
* Gondor denkt vooruit en wil niet in een team komen waar ze op hem boos zijn.
* Gondor knuffelt: De Stampertjes en De Koffiedrinkers en De Kletskoppen en Whatever.
Moge het beste team winnen
[ Voor 6% gewijzigd door Gondor op 30-08-2004 21:36 ]
"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-
Verwijderd
Ik heb het vermoeden dat klungel een weekje met vakantie is, anders was er allang een groepsknuffel georganiseerdGondor schreef op 30 augustus 2004 @ 21:35:
* Gondor neemt het risico om ingedeeld te worden bij De Stampertjes of De Koffiedrinkers of De Kletskoppen of Whatever.
Ik ga voor team = geen voorkeur =. Go Team = geen voorkeur = go
* Gondor denkt vooruit en wil niet in een team komen waar ze op hem boos zijn.
* Gondor knuffelt: De Stampertjes en De Koffiedrinkers en De Kletskoppen en Whatever.
Moge het beste team winnenik kom vast daar terecht

Wanneer worden de leden van de stampertjes ook bij de stats gevoegd!!
Er is al duidelijk wie er niet mee doen.
Deze kan je er dan toch gewoon uitlaten!
Is in orde!Bud_s schreef op 30 augustus 2004 @ 17:50:
* Bud_s wil graag teamhoppen
Van "De Stampertjes" naar "Whatever" wie-o-wie kan me helpen
I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Zaphod Beeblebrox, in The Hitch Hiker's Guide To The Galaxy
Euh?Teak schreef op 30 augustus 2004 @ 21:58:
Vraagje aan de statsmaker!!
Wanneer worden de leden van de stampertjes ook bij de stats gevoegd!!
Er is al duidelijk wie er niet mee doen.
Deze kan je er dan toch gewoon uitlaten!
Ik volg je hier even compleet niet..?
Morgen worden de stats volledig gemaakt in ieder geval
edit: Hmm, had beter edit kunnen zijn

[ Voor 7% gewijzigd door Funcracker op 30-08-2004 22:10 ]
I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
tot de inschrijvingstermijn sluit..
Meldt je dus ASAP nog aan, anders zul je 8 dagen moeten wachten!
Verwijderd
Maar wat gebeurd er nou met al die mensen die zich aanmelden voor de stampertjes ? Met alle respect, is er niemand die dat ff kan uitleggen voor al die mensen die het niet snappen ?Funcracker schreef op 30 augustus 2004 @ 22:28:
<font size="24" color="#BB0000">Nog anderhalf uur!</font>
tot de inschrijvingstermijn sluit..
Meldt je dus ASAP nog aan, anders zul je 8 dagen moeten wachten!

Verwijderd
Mark83 schreef op 29 augustus 2004 @ 19:30:
Funcracker ... jij zit nog nergens bij, mag ik jou uitnodigen om bij de kletskoppen onze strijd te gaan uitvechten? Dan kunnen we mooie grafiekjes maken en mooie gevechten houden
Leuk dat je aan me denkt
En we gaan die strijd zeker uitvoeren.. Een maand lang
Maar het wordt geen knuffelen ben ik bang

Koffie gaat het ook niet worden (ondanks de politiek verantwoorde naamswijziging naar caffeine) omdat ik geen koffie lust maar vooral omdat die malloot van een Silk_dude daar al inzit
Wat het dan wel wordt? Na lang nadenken (ik bedacht me 30 mins geleden dat ik me zelf nog op moest geven
Misschien dat ik in de loop van volgende week nog wel n leuk team voor je weet... of mag ik dan geen teams meer starten
* Marcelloz denkt dat hij het goed heeft begrepen :Verwijderd schreef op 30 augustus 2004 @ 23:03:
De stampertjes gaan toch gewoon stampen, of snap ik het nu niet meer?
De Stampertjes gaan volgens mij gewoon stampen alleen stampen niet alle stampertjes mee in de stampede.
There are better things in life than alcohol, but alcohol makes up for not having them.
Euh inderdaad??Marcelloz schreef op 30 augustus 2004 @ 23:35:
[...]
* Marcelloz denkt dat hij het goed heeft begrepen :
De Stampertjes gaan volgens mij gewoon stampen alleen stampen niet alle stampertjes mee in de stampede.
Tenzij ik iets gemist heb (weinig kans
@fricky: Nee dat mag je niet meer in principe.. Aan de andere kant is zoiets nog niet eerder voorgekomen. Als je serieus denk genoeg power te kunnen vinden om het op te nemen tegen het zwakste Stampede team (na 1 week) kunnen we mogelijk nog kijken. Je loopt dan alleen wel achter want de score begint pas vanaf dat moment te tellen.
* ScSi heeft koffie nodig
EDIT: Funcracker, heb me aangemeld als ScSi_ dat is dus de juiste aanmelding, maar de foute naam (zou dus ScSi moeten zijn)
Enfin, je komt er wel uit zeker?
[ Voor 27% gewijzigd door ScSi op 31-08-2004 00:31 ]

_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||
Verwijderd
nop ik draai geen koe meer behalve als er iets getest moet worden
Fix0red.ScSi_009 schreef op 30 augustus 2004 @ 23:43:
@Funcracker: ik heb me aangemeld als zijnde lonely cruncher, terwijl ik deel uitmaak van die Los Alcoholicos.. Kan jij dat fixen voor me of tenminste mijn registratie deleten, zodat ik me opnieuw kan aanmelden?
* Funcracker heeft koffie nodig
EDIT: Funcracker, heb me aangemeld als ScSi_ dat is dus de juiste aanmelding, maar de foute naam (zou dus ScSi moeten zijn)
Enfin, je komt er wel uit zeker?
@CF: Sorry, maar meldt je maar aan en als we tijd over hebben dan verwerken we je gewoon. Geldt trouwens voor iedereen. De mogelijkheid om aan te melden zal vanzelf offline worden gehaald in de loop van vanavond.
De lijst tot en met ScSi is in ieder geval zeker van stamplezier vanaf morgen.
Daar heb ik helaas volgende week pas een indicatie van.. Maar regel het dan wel met Glurp en jou.Funcracker schreef op 30 augustus 2004 @ 23:38:
[...]
@fricky: Nee dat mag je niet meer in principe.. Aan de andere kant is zoiets nog niet eerder voorgekomen. Als je serieus denk genoeg power te kunnen vinden om het op te nemen tegen het zwakste Stampede team (na 1 week) kunnen we mogelijk nog kijken. Je loopt dan alleen wel achter want de score begint pas vanaf dat moment te tellen.
Klopt Marcelloz. Er zijn een paar leden die niet mee doen. Maar er zijn wel andere die willen stampen met de stampertjes.Marcelloz schreef op 30 augustus 2004 @ 23:35:
[...]
* Marcelloz denkt dat hij het goed heeft begrepen :
Je heb het goed begrepen
Grumbl...ik wist wel dat de koffiedrinkers nadelig beinvloed zouden worden door de participering van Silk_dudeFuncracker schreef op 30 augustus 2004 @ 23:13:
[...]
...
Koffie gaat het ook niet worden (ondanks de politiek verantwoorde naamswijziging naar caffeine) omdat ik geen koffie lust maar vooral omdat die malloot van een Silk_dude daar al inzit
...

Dankjewel Funcracker.. Bij deze wens ik iedereen veel stampplezier en ik zou zeggen: resoluut voor nummer één, toch?

Ok, dan meld ik me snel aan bij De Koffiedrinkers / Team CaffeïneFuncracker schreef op 31 augustus 2004 @ 08:05:
@CF: Sorry, maar meldt je maar aan en als we tijd over hebben dan verwerken we je gewoon. Geldt trouwens voor iedereen. De mogelijkheid om aan te melden zal vanzelf offline worden gehaald in de loop van vanavond.
De lijst tot en met ScSi is in ieder geval zeker van stamplezier vanaf morgen.
Nu hopen dat m'n pc deze week nog binnen komt
_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||
Ik had gisteren een groepsknuffel sessieVerwijderd schreef op 30 augustus 2004 @ 21:38:
Ik heb het vermoeden dat klungel een weekje met vakantie is, anders was er allang een groepsknuffel georganiseerd
* Mark83 knuffelt MrStubborn
Owja ... JOIN DE KLETSKOPPEN!!! ... bier, chicks, gezellige babbels en lekkere kletskoppen ... JOIN DE KLETSKOPPEN!!!
Edit: Is de inschrijftermijn al gesloten

En Funcracker ... jij ook knuffelen??
* Mark83 knuffelt Funcracker
[ Voor 17% gewijzigd door Mark83 op 31-08-2004 10:18 ]
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Forza Mucca!
Division BrabanderT
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Funcracker schreef op 30 augustus 2004 @ 23:13:
[...]
Wat het dan wel wordt? Na lang nadenken (ik bedacht me 30 mins geleden dat ik me zelf nog op moest geven) is besloten dat het Whatever gaat worden.
Zo druk is het nog niet ... dus je maakt nog altijd kans om mij in te halen met aantal postsMobster schreef op 31 augustus 2004 @ 15:10:
OK. * Mobster wacht (on)geduldig af. Ik heb nu al een postachterstand op mijn toekomstige forum
Volgens mij moet de server bij TRI nog getest wordenVerwijderd schreef op 31 augustus 2004 @ 06:19:
[...]
nop ik draai geen koe meer behalve als er iets getest moet wordenen laat dat nu net niet het geval zijn
( gisteren nog wel )
GezondheidFear-factoR schreef op 31 augustus 2004 @ 16:30:
[...]
*kuch [spam] whatever! [/spam] *kuch
voor alle whatevertjes
Iedereen is zo goed als dat ging toegevoegd aan zijn of haar Stampede team.
De onderstaande mensen hou ik echter over en kan ik niet in de stats vinden.
Laat even weten hoe en/of wat als je, je naam hier ziet staan.
De Stampertjes Stats Naam - Got Naam - Subteam: BVDSouth - iisschots Blue_Rooster - Blue Rooster Nova - - NovaCluster (ik heb wel een nova003?) Team Caffeine Stats Naam - Got Naam - Subteam: Boerelater - Boerenlater De Kletskoppen Stats Naam - Got Naam - Subteam: DeAdmiraal - Pic_Art - DPC_Team_Switch Whatever: Stats Naam - Got Naam - Subteam: ---- |
Dan heb ik nog 2 vragen waar ik graag een reactie op hoor van de betrokkenen
Vragen
Moeten alle melkmeisjes bij de Kletskoppen?
Ik heb CowsUnited0- en RiotRick toegevoegd, is dat bedoeling?
[ Voor 3% gewijzigd door Funcracker op 01-09-2004 01:05 ]
Dus kijk voor de zekerheid even in de stats om te controleren of jij en evt je teammates bij het juiste team zijn beland:
Team Caffeine
Kletskoppen
Whatever
De Stampertjes
Nu heb ik (waarschijnlijk niet moeten doen) op de website van R4NCOR, op activate subteam geklikt. Als dit de reden is dat ik nu niet meer voorkom in de stats van Whatever, kan je dat dan veranderen.
BVD.
GoT: The_DoubleU
TSC: DoubleU
En alvast sorry voor de overlast, eerste keer dat ik mee stamp.

Helaas is er ergens geblunderd..... ik sta er niet in....Funcracker schreef op 31 augustus 2004 @ 20:44:
Iedereen is dus toegevoegd aan de Stampede teams, alleen kan het zijn dat er iets niet goed is gegaan. Wij zijn ook maar menschen.
Dus kijk voor de zekerheid even in de stats om te controleren of jij en evt je teammates bij het juiste team zijn beland:
Team Caffeine
Kletskoppen
Whatever
De Stampertjes
Stampteam: Whatever
Subteam : Team_Elteor_Borislavj
Node naam Stats R4ncor: AdmSpock (node 37112)
of je dat nog ff recht wilt trekken
Stampteam: Team Caffeine
Subteam: Los_Alcoholicos
Member: scorpionv
BVD
Fun while it lasted: World Community Grid!
Ik heb altijd begrepen dat de "0" als separator dient, maar het lijkt niet te werken
tis dus Bud_s (DPC_Anticimex_and_Lock)
Niet echt belangrijk, dus als er wat tijd over is
Ik moet alleen RedVox nog zo gek zien te maken datie ook wat nodes aan de gang gooit. Een team met maar een lid is ook zo wat
[ Voor 34% gewijzigd door Bud_s op 31-08-2004 21:25 ]
op een aantal zaken kan ik mijn licht laten schijnen.Funcracker schreef op 31 augustus 2004 @ 20:25:
Goed
De onderstaande mensen hou ik echter over en kan ik niet in de stats vinden.
Laat even weten hoe en/of wat als je, je naam hier ziet staan.
De Stampertjes
Stats Naam - Got Naam - Subteam:
BVDSouth - iisschots
Blue_Rooster - Blue Rooster
Nova - - NovaCluster (ik heb wel een nova003?)
Team Caffeine
Boerelater - Boerenlater
De Kletskoppen
DeAdmiraal - Pic_Art - DPC_Team_Switch
Whatever:
Stats Naam - Got Naam - Subteam: i
switchboy - switchboy
Dan heb ik nog 2 vragen waar ik graag een reactie op hoor van de betrokkenen
Vragen
Moeten alle melkmeisjes bij de Kletskoppen?
Ik heb CowsUnited0- en RiotRick toegevoegd, is dat bedoeling?
DPC_Team Switch zit in zijn geheel bij de kletskoppen en zo ook de melkmeisjes.
DeAdmiraal en PicArt een en dezelfde en hij is member van Team Switch. (met de onduidelijkheid met aanmelding voor subteam verbanden is dit misgegaan zoals ik ook al gemeld had in een andere post) Hetzelfde gelde ook bij Royal FLusher waar dat blijkbaar wel goed is gegaan.
De Melkmeisjes zijn ontstaan uit een aantal switchers die zelf een subteam hebben opgericht en voor zichzelf begonnen zijn. Doordat klungel het team heeft opgericht zijn ze direct bereid gevonden om hun steun zo goed en kwaad als het ging te geven.
Alle Switchers staan bij de stats van R4ncor genoemd
[ Voor 4% gewijzigd door sweetdude op 31-08-2004 21:26 ]
Verwijderd
Wij (Patman en Basman) staan wel bij het juiste team vermeld, maar nog steeds als 2 losse users.Funcracker schreef op 31 augustus 2004 @ 20:25:
Goed
<heel verhaal>
@ RaNCOR: gaat de merge lukken?
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
volgens mij is het fixedVerwijderd schreef op 31 augustus 2004 @ 21:26:
[...]
Wij (Patman en Basman) staan wel bij het juiste team vermeld, maar nog steeds als 2 losse users.Wij willen graag onder 1 naam deze Stampede beleven.

Verwijderd
Blue Rooster
BVDSouth
Laatste persoon, Nova - - NovaCluster (ik heb wel een nova003?), weet ik ook niet
Die hebben zich niet aangemeld voor een stampede team? Heb ik zelf ook niet gedaan.ATS schreef op 31 augustus 2004 @ 21:31:
Ik mis iets denk ik... Ik zie vier teams, van elk zo'n 40 leden. Bij de stats staat dat er inmiddels meer dan 1000 leden zijn. Waar is de rest? Ik kan mezelf trouwens ook niet vinden...
Je moet er wel om denken dat je de hoofdletters en kleine letters goed doet. het is BVDSouth
Ik ben heb me ook gewoon toegevoegt aan DPC en sta daar ook in de stats.
Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!
Ik zal in mijn stats even een uitzondering voor jullie makenVerwijderd schreef op 31 augustus 2004 @ 21:26:
[...]
Wij (Patman en Basman) staan wel bij het juiste team vermeld, maar nog steeds als 2 losse users.Wij willen graag onder 1 naam deze Stampede beleven.
There are better things in life than alcohol, but alcohol makes up for not having them.
Verwijderd
Marcelloz schreef op 31 augustus 2004 @ 22:11:
[...]
Ik zal in mijn stats even een uitzondering voor jullie maken
Als iedereen vandaag nog flusht (wat ze zouden doen), dan lukt dat misschien nog voor de stampede begint
* XiN-eViL vindt dit wel een leuk verjaardagscadeau voor mij
Zie tot nu toe weinig spannends;
`Dagelijkse' grafiek (5 minuten gemiddeld)

`Wekelijkse' grafiek (30 minuten gemiddeld)

[ Voor 21% gewijzigd door frickY op 31-08-2004 23:25 ]
Verwijderd
Welkom team coldfusion en de brutale zoekertjes, happy birtday XiN-eViL
En het zijn strakke grafiekjes Fricky, mag wel dagelijks wat van gepost worden
En dan toch ook nog ff 1 serieuze banner voor de komende maand:

Verwijderd

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2004 23:31 ]
Verwijderd
relax, morgen weer een dag!Verwijderd schreef op 31 augustus 2004 @ 23:31:
Na de naamsverandering staan we op 0 punten in de stampede-stats![]()
Verwijderd
Als het goed is staat over een paar minuten iedereen op 0...Verwijderd schreef op 31 augustus 2004 @ 23:31:
Na de naamsverandering staan we op 0 punten in de stampede-stats![]()
Verwijderd
Verwijderd schreef op 31 augustus 2004 @ 23:41:
[...]
Als het goed is staat over een paar minuten iedereen op 0...(..gelukkig maar
)
Kan iemand me nog toevoegen?
mn nick is DrChair, en ik wou graag bij de koffiedrinkers, want dat doe ik graag.
er lopen hier een dual pII 400 en een Athlon 1200 te stampen...
Verwijderd
Boerelater - Boerenlater
Wat is de bedoeling?
Wat is er fout gegaan met mn aanmelding???
Ik zou niet weten wat ik nu moet doen

Ik heb me ruim op tijd opgegeven voor de koffiedrinkers
Ik voeg alle Swithcers en MM's toe aan de Kletskoppen.sweetdude schreef op 31 augustus 2004 @ 21:24:
[...]
op een aantal zaken kan ik mijn licht laten schijnen.
DPC_Team Switch zit in zijn geheel bij de kletskoppen en zo ook de melkmeisjes.
DeAdmiraal en PicArt een en dezelfde en hij is member van Team Switch. (met de onduidelijkheid met aanmelding voor subteam verbanden is dit misgegaan zoals ik ook al gemeld had in een andere post) Hetzelfde gelde ook bij Royal FLusher waar dat blijkbaar wel goed is gegaan.
De Melkmeisjes zijn ontstaan uit een aantal switchers die zelf een subteam hebben opgericht en voor zichzelf begonnen zijn. Doordat klungel het team heeft opgericht zijn ze direct bereid gevonden om hun steun zo goed en kwaad als het ging te geven.
Alle Switchers staan bij de stats van R4ncor genoemd
Ik heb echter wel een aanmelding van ene DPC_Team_Switch0Admiral Spockz bij Whatever...
Ik zie je nergens in de TSC stats terug..Verwijderd schreef op 31 augustus 2004 @ 23:56:
Team Caffeine
Boerelater - Boerenlater
Wat is de bedoeling?
Wat is er fout gegaan met mn aanmelding???
Ik zou niet weten wat ik nu moet doen![]()
Ik heb me ruim op tijd opgegeven voor de koffiedrinkers
Zit je bij DPC en is je statsnaam inderdaad boere(n)later?
Verwijderd
http://217.120.149.54/tsc...bteams?subteam=boerelaterFuncracker schreef op 31 augustus 2004 @ 23:56:
[...]
Ik zie je nergens in de TSC stats terug..
Zit je bij DPC en is je statsnaam inderdaad boere(n)later?
ik zit bij DPC en heb me gegevens gesubmit op R4NCORS pagina voor me subteam
Verwijderd
Hij stond al heel lang bij ons in het ledenoverzicht @funcracker, komt vast wel goed, proostVerwijderd schreef op 31 augustus 2004 @ 23:57:
Misschien dat je subteam boerelater moet toevogen??
edit: Boerelater staat er, en dan boerenlater, burp...
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2004 00:04 ]
Je bent eigenlijk te laat, maar zoiezo kan ik je niet terugvinden in de stats bij DPC.DrChair schreef op 31 augustus 2004 @ 23:48:
Ik wou me net nog ff aanmelden voor de Stampede, maar krijg de melding dat dat niet meer kan. Terwijl het toch nog geen 0.00u is.
Kan iemand me nog toevoegen?
mn nick is DrChair, en ik wou graag bij de koffiedrinkers, want dat doe ik graag.
er lopen hier een dual pII 400 en een Athlon 1200 te stampen...
Heb je jezelf net aangemeld? Of heb je DPC nog niet als team gekozen?
De 0 dient niet als separator. Dat gaat enkel op bij 1 of 2 projectenBud_s schreef op 31 augustus 2004 @ 21:22:
* Bud_s staat er in als : DPC_Anticimex_and_Lock0Bud_s
Ik heb altijd begrepen dat de "0" als separator dient, maar het lijkt niet te werken
tis dus Bud_s (DPC_Anticimex_and_Lock)
Niet echt belangrijk, dus als er wat tijd over is
Ik moet alleen RedVox nog zo gek zien te maken datie ook wat nodes aan de gang gooit. Een team met maar een lid is ook zo wat
Bij TSC en D2OL is het zo dat je subteams dient te activeren via de statssite van de lokale statsbouwer (R4NCOR). Zie zijn site voor meer info (Of de topic start alhier)
Je bent toegevoegdscorpionv schreef op 31 augustus 2004 @ 21:18:
Ik mis mezelf; ik ben een Team Caffeine member, maar ik zie mezelf niet staan
Stampteam: Team Caffeine
Subteam: Los_Alcoholicos
Member: scorpionv
BVD
We zijn aan het tracken en het schijnt dat er iets mis gaat bij de koppeling tussen R4NCOR zijn stats en die van Marcelloz.
Mogelijk kan dit komen doordat jij (/jullie) wel subteam stats hebben aangezet maar geen subteam leden hebben gedefinieerd vervolgens. In dat geval geeft R4NCOR waarschijnlijk die info niet door..
We gaan dit uitzoeken en jullie punten komen er als het even kan met terugwerkende kracht asap bij.
Dit geldt momenteel iig voor jou, Blue Rooster en BVDSouth
Ik had me gister al aangemeld, maar heb pas een half uurje geleden DPC als team gekozen.Funcracker schreef op 01 september 2004 @ 00:03:
[...]
Je bent eigenlijk te laat, maar zoiezo kan ik je niet terugvinden in de stats bij DPC.
Heb je jezelf net aangemeld? Of heb je DPC nog niet als team gekozen?
Verwijderd
oke hoe definieer ik mijn subteammembers?Funcracker schreef op 01 september 2004 @ 00:11:
[...]
We zijn aan het tracken en het schijnt dat er iets mis gaat bij de koppeling tussen R4NCOR zijn stats en die van Marcelloz.
Mogelijk kan dit komen doordat jij (/jullie) wel subteam stats hebben aangezet maar geen subteam leden hebben gedefinieerd vervolgens. In dat geval geeft R4NCOR waarschijnlijk die info niet door..
We gaan dit uitzoeken en jullie punten komen er als het even kan met terugwerkende kracht asap bij.
Dit geldt momenteel iig voor jou, Blue Rooster en BVDSouth
Duizend maal sorry, ik ben er mee begonnen, maar heb het niet afgemaakt. Vergeten, harstikke druk op school.. Verwachte daar 1 a 2 uurtjes per dag instituuts-introductie, maar werd gelijk voor 12 uur per dag aan de bak gezet
Anyway, hoop dat Marcelloz het nu gefixed heeft, anders doe ik nog even m'n best voor jullie om te kijken wat mogelijk is
Kan iemand me ff uitleggen hoe dit zit. Ik doe het namelijk voor de statjes zonder dat is er nie veel aan
Verwijderd
De crew is daar denk ik op dit moment mee doendeErA schreef op 01 september 2004 @ 00:24:
ik snap het niet hoor. Ik had geen voorkeur opgegeven omdat ik dacht dat ik in dan automatisch in een klein team gezet zou worden maar nu zit ik nergens bij??????
Kan iemand me ff uitleggen hoe dit zit. Ik doe het namelijk voor de statjes zonder dat is er nie veel aan
edit: Sik_dude zorgt voor de koffie en Marcelloz voor de kletskoppen, biertje ?
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2004 00:37 ]
Verwijderd
niet erg hoor, als het er nou 10000 waen dan is het flauw ja, maar ik had zelf ook 86 gespaard en net geflushedErA schreef op 01 september 2004 @ 00:36:
Ok dan is het goed ;-) Ik ben trouwens vergeten te flushen en heb nu nog 50 cands ofzow staan. Is dit een zware overtreding? of valt dit te overzien

Verwijderd
Ik heb nl. net een sub-team aangemaakt met wat vrienden en we willen er nog bij
[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2004 00:44 ]
De Kletskoppen
=====
ACIDdude ACID-dude
DakuGosuto DakuGosuto
Remboooo Remboooo
Unfimaer --
ATS ATS
Mephisto --
Bioloog Jdebruijn
mgeelh Matt
darkmole dArK MoLe
dingstje dingstje
Argai Proxy
UltimateB UltimateB
smasr Smasr
_DPC_Miglow Miglow
captbiele captbiele
Pixilated_NetphreaX MarcJ
R0berto R0berto
Gondor Gondor The_cow_association
schapie schapie
Doelloos Doelloos
sanderbub --
nitrogen --
B?shrat_the_Sneaky Bashrat
De Stampertjes
===========
Tukker --
zwolly --
ferrybouwman ferrybouwman
Debbus Debbus
D2DM D2DM
ikke1800 o2h
BreKev Gnome
jimpsel -- Dutch Power Cows
ErA ErA
kEv4h kEv4h
Mobster - Mobster - Los_Alcoholicos
CyberHunter CyberHunter
Team Caffeine
=================
KleinKleinKleuterKoetje Fritzz
cuber cuber
DrY --
pj0tt3r pj0tt3r
Team Whatever torent dermate boven de rest uit dat deze geen leden extra gekregen hebben. Nog steeds zijn zij het team met de meeste leden en met de meeste potentie lijkt het.
De volgende twee mensen heb ik niet kunnen terugvinden in de stats:
=====
løde CyberArt
Check aub of je DPC als team heb opgegeven en of de naam klopt.
[ Voor 3% gewijzigd door Funcracker op 01-09-2004 00:57 ]
SuperFuncracker schreef op 01 september 2004 @ 00:47:
De mensen zonder voorkeur zijn inmiddels ook ingedeeld ...
* Gondor doet klets oefeningen.De Kletskoppen
=====
Gondor Gondor The_cow_association
Er doen zich wat dingen voor met gevolg dat sommige mensen niet in de Stampede-stats verschijnen. Dit heeft met een aantal dingen te maken en zijn helaas niet zo 1, 2, 3 te omzijlen.
Bij deze wil ik dus iedereen oproepen, let er op, je verschijnt NIET in de Stampede-stats (ookal heb je je WEL opgegeven) als je:
• Een verkeerd password opgegeven hebt op mijn stats-site. De stats-site geeft deze error zelf, neem dan zo snel mogelijk contact met mij op (e-mail staat op de frontpage van de stats-site)
• Je je subteam WEL hebt geactiveerd, met juist password.. maar geen members in je subteam aanmaakt en dus ook geen nodes toewijst.
In allebei deze gevallen, mist het hele systeem je volledig in de stats! Je kunt dan dus NIET meedoen! Probeer dit zo snel mogelijk op te lossen door OF contact met mij op te nemen, of zelf de nodes toe te wijzen.
Mensen die niets op mijn site hebben geactiveerd, en gewoon los in de DPC-stats staan, hoeven geen rekening met dit bericht te houden.

Verwijderd
members en nodes toewijzen heb ik gedaan bij mij, dus als het goed is kan ik nu wel in de stampéde statsR4NCOR schreef op 01 september 2004 @ 01:05:
>>>>>>>>>> LET OP: BELANGRIJK <<<<<<<<<<<<<
Er doen zich wat dingen voor met gevolg dat sommige mensen niet in de Stampede-stats verschijnen. Dit heeft met een aantal dingen te maken en zijn helaas niet zo 1, 2, 3 te omzijlen.
Bij deze wil ik dus iedereen oproepen, let er op, je verschijnt NIET in de Stampede-stats (ookal heb je je WEL opgegeven) als je:
• Een verkeerd password opgegeven hebt op mijn stats-site. De stats-site geeft deze error zelf, neem dan zo snel mogelijk contact met mij op (e-mail staat op de frontpage van de stats-site)
• Je je subteam WEL hebt geactiveerd, met juist password.. maar geen members in je subteam aanmaakt en dus ook geen nodes toewijst.
In allebei deze gevallen, mist het hele systeem je volledig in de stats! Je kunt dan dus NIET meedoen! Probeer dit zo snel mogelijk op te lossen door OF contact met mij op te nemen, of zelf de nodes toe te wijzen.
Mensen die niets op mijn site hebben geactiveerd, en gewoon los in de DPC-stats staan, hoeven geen rekening met dit bericht te houden.