[Stampede] #3 TSC - Het maken van teams (part 2)

Pagina: 1 2 ... 6 Laatste
Acties:
  • 1.621 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-09 08:39

mcB

Mark83 schreef op 27 augustus 2004 @ 18:24:
We zijn een nieuwe weg ingeslagen ;) ... reclame borden overal door het topic, en zelfs de grootste kletskoppen naar whatever willen lokken ... hoelang duurd het nog voordat ik geld krijg om ergens te komen :P
Wil je een bedrag horen in Ghz/h ?

Strix (Skullflame)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutsger
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-09 14:02
Verwijderd schreef op 27 augustus 2004 @ 18:00:
iemand misschien een goede howto, om de linux client op de achtergrond te draaien in debian. Heb de README.TXT etc gevolgd, echter hij doet bij mij niks op m'n linux machine (m'n windows machine(s)) doen het overig prima, echter die debian bak staat 24/7 aan dus.
Ik krijg hem ook nog niet aan de praat onder debian, maar kijk hier eens, staan veel errors met oplossingen tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als echte aap kan je natuurlijk niet achterblijven bij team Whatever :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark83
  • Laatst online: 23-09 15:31
Verwijderd schreef op 27 augustus 2004 @ 18:34:
Apen zijn wel echte kletskoppen, en vooral die grote aap ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark83
mcB schreef op 27 augustus 2004 @ 18:30:
Wil je een bedrag horen in Ghz/h ?
Dat klinkt niet verkeerd :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fear-factoR
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-04-2022

Fear-factoR

catmonkey

code:
1
2
3
4
5
6
Naam in stats: Fear-factoR
(evt) Naam op GoT: Fear-factoR
(evt) SubTeam: Team_Elteor_Borislavj
Stampede Team: Whatever

De aanmelding is geslaagd. Welkom bij Stampede team: Whatever

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sweetdude
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:21
prutsger schreef op 27 augustus 2004 @ 18:31:
[...]

Ik krijg hem ook nog niet aan de praat onder debian, maar kijk hier eens, staan veel errors met oplossingen tussen.
Mocht dat niet lukken we hebben op ons forum een goede Linux FaQ voor D²OL staan. Deze zal ook wel voor 90% voor TSC gelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CowArt
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-06-2023

CowArt

DPC Team Switch Pensionado

Verwijderd schreef op 27 augustus 2004 @ 18:00:
iemand misschien een goede howto, om de linux client op de achtergrond te draaien in debian. Heb de README.TXT etc gevolgd, echter hij doet bij mij niks op m'n linux machine (m'n windows machine(s)) doen het overig prima, echter die debian bak staat 24/7 aan dus.
:?
"Hij doet niks", als in: "Ik type in een terminal "./D2OL" in en vervolgens gebeurt er helemaal niets."?
Krijg je foutmeldingen? Zo ja, welke?

Gebruik je de client met of zonder JVM, en met of zonder GUI-installer?

[ Voor 12% gewijzigd door CowArt op 27-08-2004 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Mark83 schreef op 27 augustus 2004 @ 12:20:
Zin om een "goed" gesprek te hebben met een lekkere meid?
Zin om een lekker hapje voor de stampede te hebben?

ZIN OM TE WINNEN?

JOIN DE KLETSKOPPEN!!!
Het scheelt me geen fuck. :P
De aanmelding is geslaagd. Welkom bij Stampede team: Whatever
*D

Ik ga een maandje meehelpen onder het motto: Alleen veel kleine beetjes helpen. :+

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark83
Helpie, de kletskoppen zijn het kleinste op dit moment.

Join de kletskoppen om de stampede weer spannend te krijgen!

En vergeet de gezellige kletskoppen en dames natuurlijk niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben maar aan de koffietafel aangeschroven. Ook maar een keer mee doen met stampede. }:O }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Mark83 schreef op 27 augustus 2004 @ 20:03:
Helpie, de kletskoppen zijn het kleinste op dit moment.

Join de kletskoppen om de stampede weer spannend te krijgen!

En vergeet de gezellige kletskoppen en dames natuurlijk niet ;)
Jaah hallow, jullie hebben geen foute banner. Geen foute banner == weinig leden :P

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ de Stampede statsbouwers:

Bold_Seeker en ik gaan stampen onder hetzelfde e-mailadres, nu zie ik hier dat er Patman(Bold_Seeker) genoemd wordt bij de brutale zoekertjes. Aangezien we onder dezelfde e-mail meedoen moet dit gewoon De_Brutale_Zoekertjes blijven heten. a.u.b. aanpassen :)

Of komen de Stampede-stats bij R4NCOR vandaan met de daar opgegeven usernames en node's :?

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2004 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 augustus 2004 @ 20:12:
Ik ben maar aan de koffietafel aangeschroven. Ook maar een keer mee doen met stampede. }:O }:O
Welkom bij de Koffiedrinkers, oftewel Team Caffeine.

De teams zijn net opgericht enzo, maar ik heb zo'n vermoeden dat er wel een websiteje ofzo in de maak is, ons geduld is groot :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fenrir
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

fenrir

——-

zou de stampede crew het overzicht van de stampede teams willen aanpassen.

er wordt nu een beeld neergezet dat niet correct is, omdat een aantal mensen nu al aangegeven hebben toch niet aan de stampede deel te nemen.

op deze manier kan De stampertjes dubbel benadeeld worden en dat is niet de bedoeling.

Van klussen krijg je grijze haren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quazar
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16-09 19:08
}:O Whatever denkt quazar dan }:O

Met mijn P300 servertje vrees ik weinig bij te kunnen dragen...

[ Voor 3% gewijzigd door quazar op 27-08-2004 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fenrir schreef op 27 augustus 2004 @ 20:33:

er wordt nu een beeld neergezet dat niet correct is, omdat een aantal mensen nu al aangegeven hebben toch niet aan de stampede deel te nemen.

op deze manier kan De stampertjes dubbel benadeeld worden en dat is niet de bedoeling.
Tja, er kunnen dingen fout gaan als je de avond dat de kudde losgaat eruit stapt 8)7 , ik denk dat men het nu even drukker heeft met de mensen die er bij komen _/-\o_ , ook niet onbelangrijk :)

Edit: al 300 nieuwe leden nu ! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ we want more ! :P

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2004 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het is alweer een uurtje of zo geleden :D

Afbeeldingslocatie: http://www.maydayproductions.nl/stamp/stamp.gif

doe verstandig doe whatEver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark83
Afbeeldingslocatie: http://kletskoppen.lospetitos.net/images/Kletskop2.gif

Voor een gezellige stampede!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Whoaaa, voor mij geen stampede zonder Klungel hoor ! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MarcyDarcy schreef op 27 augustus 2004 @ 16:15:
[...]
Zodra de stampede echt begint (1 september) zullen er dagelijks stats worden gepost (en de huidige tussenstanden worden gereset), maar je kunt natuurlijk ook altijd kijken op http://stampstats.homeip.net :)

Er staan nu nog maar een paar leden tussen en de scores kloppen ook niet helemaal. Daar wordt de komende dagen nog aan gewerkt. Vrees niet als je er nu nog niet tussenstaat.

Buiten de stampedestats zijn er ook altijd dagelijks stats te bewonderen hier op GoT en op bijv. http://217.120.149.54/tsc...team=Dutch%20Power%20Cows en http://tscstats.homeip.net }:O
Ik zie in de Stampede 3 stats (onder team koffiedrinkers) dat er 2 aparte users aangemaakt zijn die onder De_Brutale_Zoekertjes vallen: Patman en Basman.
Dit is NIET de bedoeling! Wij zijn gejoined als TSC-member De_Brutale_Zoekertjes en willen dan ook dat alle node's die we inbrengen onder dit account gehangen worden. Dus GEEN opsplitsing naar aparte users.
Wellicht komt dit omdat we op de site van R4NCOR wèl een opsplitsing gemaakt hebben, maar dat was alleen bedoeld om onderling een beetje te kunnen vergelijken.
Graag de gewenste wijziging doorvoeren in de Stampede 3 stats. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 augustus 2004 @ 18:34:
Kom langs op ons IRC kanaal: irc.sorcery.net #whatever :)
om maar eens een wervende tekst los te laten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark83
Kom allemaal eens langs op #kletskoppen als je wilt kijken hoe het is om bij kletskoppen te zitten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 augustus 2004 @ 21:13:
[...]

Ik zie in de Stampede 3 stats (onder team koffiedrinkers) dat er 2 aparte users aangemaakt zijn die onder De_Brutale_Zoekertjes vallen: Patman en Basman.
Dit is NIET de bedoeling! Wij zijn gejoined als TSC-member De_Brutale_Zoekertjes en willen dan ook dat alle node's die we inbrengen onder dit account gehangen worden. Dus GEEN opsplitsing naar aparte users.
Voor zover ik kan zien is jullie team maar 1x aangemeld als De_Brutale_Zoekertjes Bold_Seeker en AMDlover

Het zijn de stats die netjes subteams ondersteunen en ik vind dat allemachtig prachtig... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ahum, dit is dus NIET de bedoeling mensen.
Leuk een stampede, maar ik wil hier geen blaattopics met join xxx, kom hier, doe dit, join zus, etc. etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Da's geen koe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark83
Heb je wel eens een koe op iemands hoofd gezien :S ... dat past toch niet ...

En trouwens ... koeien blaten niet ... schapen wel :P

[ Voor 14% gewijzigd door Mark83 op 27-08-2004 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 augustus 2004 @ 21:20:
[...]

Voor zover ik kan zien is jullie team maar 1x aangemeld als De_Brutale_Zoekertjes Bold_Seeker en AMDlover

Het zijn de stats die netjes subteams ondersteunen en ik vind dat allemachtig prachtig... _/-\o_
Dat aanmelden had niet op die manier hoeven gebeuren, had gewoon als De_Brutale_Zoekertjes gemoeten punt. Dat daar node's onder hangen van 2 verschillende personen boeit verder niet, het is allemaal op hetzelfde e-mail adres.

Voor de duidelijkheid:

Wij willen als De_Brutale_Zoekertjes in de Stampede stats komen, dus als 1 user met gebundelde power.

Dat we ergens kunnen zien wat we afzonderlijk doen voor de onderlinge strijd is leuk, maar willen we niet terugzien in Stampede stats :)

Kan een statsbouwer hier even duidelijkheid over geven?

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2004 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 augustus 2004 @ 21:20:
[...]

Dat klop inderdaad, als wij ècht een subteam zouden zijn. In dit geval wordt alles onder 1 email-account gecrunched en dat email-account is gekoppeld aan user De_Brutale_Zoekertjes. Dat wij voor onszelf op de site van R4NCOR dat
onderscheid maken, is voor onszelf. Voor de Stampede opereren we als 1 user.

Het is voor de Stats-bouwers toch geen probleem om ons als 1 "entiteit" weer te geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ghehe, zoals jullie kunnen zien zijn Patman en Basman "two bodies & one mind"
We willen dus als "one mind" in de stats verschijnen. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcelloz
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23-09 21:56

Marcelloz

IT dude with a beard

Verwijderd schreef op 27 augustus 2004 @ 21:31:
[...]

Dat klop inderdaad, als wij ècht een subteam zouden zijn. In dit geval wordt alles onder 1 email-account gecrunched en dat email-account is gekoppeld aan user De_Brutale_Zoekertjes. Dat wij voor onszelf op de site van R4NCOR dat
onderscheid maken, is voor onszelf. Voor de Stampede opereren we als 1 user.

Het is voor de Stats-bouwers toch geen probleem om ons als 1 "entiteit" weer te geven?
eh, nou, wel dus. jullie zijn 2 personen bij Rancor dus ook 2 personen bij mij...
moet je je subteam gebeuren disabelen bij Rancor, dan werkt het wel weer...

Of RaNCOR moet jullie gemerged aanleveren dan is het ook ok.

[ Voor 6% gewijzigd door Marcelloz op 27-08-2004 21:38 ]

There are better things in life than alcohol, but alcohol makes up for not having them.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marcelloz schreef op 27 augustus 2004 @ 21:37:
[...]

eh, nou, wel dus. jullie zijn 2 personen bij Rancor dus ook 2 personen bij mij...
moet je je subteam gebeuren disabelen bij Rancor, dan werkt het wel weer...

Of RaNCOR moet jullie gemerged aanleveren dan is het ook ok.
@R4NCOR: kun jij onze gegevens gemerged aanleveren voor de Stampede stats?
Dan kunnen Basman en ikzelf onze individuele scores op jou site blijven bekijken. B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje over offline werken, als je pc nou helemaal nooit verbonden is met internet hoe kan je dan die 2000 candidates ophalen? Is het mogelijk om 2000 candidates op te halen op een pc met internet en dan gewoon de hele TSC map op een cd te gooien en dan op die pc zonder internet te zetten en dan draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gondor
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:40
Ja, en als alles verwerkt is kan je de 'resultqueue.dat' file op cd zetten en van een online pc versturen.

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lakini
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-03 07:10
Goed, ik hou van koffie, dus ik heb me maar ff aangemeld bij de koffiedrinkers ;)

Maar es zien wat men PC en laptop kunnen doen hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark83
Dit is mogelijk ja :) wel de client eerste gewoon installeren en daarna de andere eroverheen zetten, dan gaat het helemaal goed :)

Edit: Beetje te laat :(

[ Voor 10% gewijzigd door Mark83 op 27-08-2004 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mark83 schreef op 27 augustus 2004 @ 21:58:
Dit is mogelijk ja :) wel de client eerste gewoon installeren en daarna de andere eroverheen zetten, dan gaat het helemaal goed :)

Edit: Beetje te laat :(
Afbeeldingslocatie: http://www.ineedcoffee.com/03/zap6/images/problem-decaf300.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zojuist client gedownload en installatieplan doorlopen, alles gelukt, ook aanmelden bij dpc team. Welk team mag ik joinen voor de stampede? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcelloz

Marcelloz

IT dude with a beard

@Funcracker, gaan we nog met slots werken? Dus bij 25 zit het effe vol?

@Nagy: je mag zelf kiezen

[ Voor 17% gewijzigd door Marcelloz op 27-08-2004 22:25 ]

There are better things in life than alcohol, but alcohol makes up for not having them.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark83
Verwijderd schreef op 27 augustus 2004 @ 22:24:
zojuist client gedownload en installatieplan doorlopen, alles gelukt, ook aanmelden bij dpc team. Welk team mag ik joinen voor de stampede? :?
Als je wilt mag je de kletskoppen joinen, sterker nog, we hebben het zelfs graag :D

Edit:
@MrStubborn: LOL

[ Voor 5% gewijzigd door Mark83 op 27-08-2004 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R4NCOR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 24-09 12:15

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

Verwijderd schreef op 27 augustus 2004 @ 21:45:
[...]

@R4NCOR: kun jij onze gegevens gemerged aanleveren voor de Stampede stats?
Dan kunnen Basman en ikzelf onze individuele scores op jou site blijven bekijken. B)
Eigenlijk is het wel een beetje lastig, jullie zijn dan uitzondering op de regel zeg maar en dat kost een lapje code :P

Maar goed, als je alsjeblieft zegt ga ik kijken wat ik kan doen ;) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Marcelloz : Oke, bedankt!

@ djklungel : Kijk op die manier heb ik tenminste iets in mijn achterhoofd om een team te kiezen bovenaan bij het lijstje. Jij bent er nu verantwoordelijk voor dat er een kletskop bijkomt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mark83 schreef op 27 augustus 2004 @ 21:19:
Kom allemaal eens langs op #kletskoppen als je wilt kijken hoe het is om bij kletskoppen te zitten!
Hoe kom ik daar? Ik weet dat het waarschijnlijk over IRC gaat, maar als je me kunt uitleggen hoe ik daar kom zou ik daar erg blij mee zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene59
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-07-2024
Up & running. En wel voor de koffiedrinkers Afbeeldingslocatie: http://forum.onlinepeople.nl/images/smiles/41_koffie.gif

[ Voor 48% gewijzigd door Rene59 op 27-08-2004 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark83
Verwijderd schreef op 27 augustus 2004 @ 22:42:
Hoe kom ik daar? Ik weet dat het waarschijnlijk over IRC gaat, maar als je me kunt uitleggen hoe ik daar kom zou ik daar erg blij mee zijn!
OeiOei, ik ga mijn best doen, maar ik ben wel de grootste IRC-kluns die er rond loopt, maar goed. Ik zal je als eerste maar wijzen op de site: http://kletskoppen.lospetitos.net hier is ook een shoutbox waar je direct al je vragen kunt stellen. Daarnaast is er ook een forum: http://kletskoppen.lospetitos.net/forum/

En nu het lastigste gedeelte voor mij. Als eerste moet je een IRC client hebben (ik heb zelf mIRC. Daar moet je de server instellen op artemis.sorcery.net en daarna typ je #kletskoppen in, en zo zou je er moeten komen. Ik hoop dat ik het een beetje goed uitleg :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mark83 schreef op 27 augustus 2004 @ 22:57:
[...]

OeiOei, ik ga mijn best doen, maar ik ben wel de grootste IRC-kluns die er rond loopt, [...]
Da's nie waar !

Ik ga trouwens via irc.sorcery.net ? En ik was daar net nog.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2004 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark83
Verwijderd schreef op 27 augustus 2004 @ 23:02:
Da's nie waar !

Ik ga trouwens via irc.sorcery.net ?
Owja, jij bent er ook nog :+ ... maare ... via beide kan geloof ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

R4NCOR schreef op 27 augustus 2004 @ 22:30:
[...]

Eigenlijk is het wel een beetje lastig, jullie zijn dan uitzondering op de regel zeg maar en dat kost een lapje code :P

Alsjeblieft?? O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Whoa!! De aanwas voor TSC is gigantisch! _/-\o_

Check onderstaande URL en scroll je muis over DPC

http://vadp.com/index.php...d=1133630077&team=9&user=

Zo'n FP scoort toch altijd weer lekker! :9

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2004 23:37 . Reden: URl effe aangepast ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mark83 schreef op 27 augustus 2004 @ 22:57:
[...]*knip*

En nu het lastigste gedeelte voor mij. Als eerste moet je een IRC client hebben (ik heb zelf mIRC. Daar moet je de server instellen op artemis.sorcery.net en daarna typ je #kletskoppen in, en zo zou je er moeten komen. Ik hoop dat ik het een beetje goed uitleg :$
maar echt duidelijk staat het hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 augustus 2004 @ 16:43:
http://www.funcracker.net/stampede/list.php

Volgens mij hebben al een paar mensen aangegeven dast ze uit de lijst gehaald willen worden.
Zou dit zo snel mogelijk gedaan kunnen worden zodat de rest die doorgaat een eerlijke kans kan krijgen op nieuwe leden?
Het Team De Stampertjes gaat namelijk gewoon verder, mits geheel niemand daar mee verder wil.
Ik heb al van meerdere mensen gezien dat ze gewoon door willen gaan.
Echter ik zelf b.v. zou graag uit de lijst gehaald willen worden.

Alvast bedankt en veel suc6 met de stampede.
fenrir schreef op 27 augustus 2004 @ 20:33:

Kan iemand dit nu aanpassen :?
Op deze mannier word er een team benadeeld en dat kan de bedoeling niet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 augustus 2004 @ 23:48:
Misschien toch maar meedoen dan? je team had natuurlijk wel op je gerekend enzo 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Funcracker
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-03-2024

Funcracker

The LedZ Collective

Topicstarter
Verwijderd schreef op 27 augustus 2004 @ 23:48:
[...]
Morgen als ik weer thuis ben fix ik het voor jullie.

I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Zaphod Beeblebrox, in The Hitch Hiker's Guide To The Galaxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Al 380 nieuwe leden nu sinds gisteren, _/-\o_ Welkom allemaal ! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 augustus 2004 @ 00:06:
[...]

Misschien toch maar meedoen dan? je team had natuurlijk wel op je gerekend enzo 8)7
Als de stampede gestart was had ik je gelijk gegeven. Maar we ziijn nog niet gestart. ;)
Maar de volgende stampede zijn de meest van ons er zeker bij. :9

Ik denk als ik namens NGS zeg dat we iedereen veel plezier wensen met de 3de stampede dat dit wel gemeend is. O-)

En we zullen als NGS in ieder geval van ons laten horen, hoe en wanneer merken jullie van zelf wel in de /5 stats. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcelloz

Marcelloz

IT dude with a beard

Verwijderd schreef op 28 augustus 2004 @ 00:27:
[...]
En we zullen als NGS in ieder geval van ons laten horen, hoe en wanneer merken jullie van zelf wel in de /5 stats. 8)
Hoor ik daar gerommel in de verte?? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rollerjooster
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 25-06-2023

Rollerjooster

OhNoNotHim

Marcelloz schreef op 28 augustus 2004 @ 00:42:
[...]

Gedonder sowieso :P

Forza Mucca!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marcelloz schreef op 28 augustus 2004 @ 00:42:
[...]

Afbeeldingslocatie: http://www.ineedcoffee.com/04/zap16/images/114_not_plugged_in.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcB

mcB

LOL no caffeine dus ;)
enneeh,... waarom maakt iedereen toch zoveel reclame voor hun stampede teams....?
Whatever is zo'n coole naam en bestaat uit zo'n toffe groep,.. daar wil iedereen wel bij. Misschien moeten jullie het nu maar alvast opgeven ;)

/me of moet ik maar minder aan de pitchers drinken op een vrijdagavond ;)

Strix (Skullflame)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DPCquatar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-12-2024

DPCquatar

Kwaak

Vandaag ruim 43K en dan moet de stampede nog steeds beginnen.

[droommodus]
DPC gaat voor nummer 1..................
[/droommodus]

Cruncht tegenwoordig meestal vault projects

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

R4NCOR schreef op 27 augustus 2004 @ 22:30:
[...]

Pretty please O+

Wil je ons ook laten weten of het is gelukt, zodat we eventueel nog het subteamgebeuren kunnen annueleren?

Niet dat we geen vertrouwen in je hebben natuurlijk O+

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2004 06:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fmb
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-09 23:15

fmb

Ik had het probleem dat ik mijn e-mail adres niet kon registreren op de MemberRegistratiepagina ( http://d2ol.childhooddise...Services/createMember.jsp ) omdat mijn e-mail adres te lang was (je kan maar 32 tekens invullen!).

Ik heb daarom de MemberRegistratiepagina aangepast zodat er 60 tekens in het e-mail veld passen en dat werkt prima. :)

Ook maar online gezet, misschien dat meer mensen er wat aan hebben:
http://oli.tudelft.nl/paranoia/createMember.jsp.htm

WP: Remeha Elga Ace 6kW. PV: 14 x 310 wp Suntech + 10 x 380 wp Q-Cells, micro omvormers IQ7 & IQ7+ Enphase.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cleopet
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 24-09 08:45
Oll right, ik kan geen beslissing maken...... :) dan maar zo:

Aangeboden: 1 grazend P4 koetje van TSC member NGS_Cleopet.
Liefst in een subteam met koffiedrinkende, kletsende konijnen die een moraal hebben van " maakt niet uit joh!"

wie heeft er nog plaats voor een eenzaam pc-tje Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~c.rietdijk3/smile/viking2.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vold
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-01 23:04
Voor deze ene keer heb ik mn pc weer aan het werk gezet, nu ik toch nauwelijks meer game oid heb ik zat idle time over :P

Mijn pc : amd 2200+, pc beneden 2000+ en miss mn serverpc als ik die aan de praat krijg :P (duron 1300)

Het is voor een goed doel he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cleopet schreef op 28 augustus 2004 @ 10:39:

Liefst in een subteam met koffiedrinkende, kletsende konijnen die een moraal hebben van " maakt niet uit joh!"

wie heeft er nog plaats voor een eenzaam pc-tje [afbeelding]
very koele smilie cleopet die met dat knuppeltje :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 augustus 2004 @ 10:45:
[...]

very koele smilie cleopet die met dat knuppeltje :+
Als je die al leuk vind; moet je verder deze eens kijken.
Afbeeldingslocatie: http://fool.exler.ru/sm/pom.gif

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2004 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
  • Laatst online: 07:42

Whatever je doet, maak de goede keuze zou ik willen zeggen. :P

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark83

Bij de kletskoppen is er zeker wel plaats voor een eenzaam pc-tje, en je kletst al genoeg (koffiedrinkende, kletsende konijnen die een moraal hebben van "maakt niet uit joh"... hoe verzin je het :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NGS? Hoi, kom er bij .... :)

ach, whatever... we missen ook nog een FM-er/ster, een loslopend Brutaal Zoekertje, een Zoutloze Clown, een Gekke Koe, MrMr, een Padvinder en wat DCP-ers van andere subteams ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 augustus 2004 @ 11:28:
[...]

NGS? Hoi, kom er bij .... :)

ach, whatever... we missen ook nog een FM-er/ster, een loslopend Brutaal Zoekertje, een Zoutloze Clown, een Gekke Koe, MrMr, een Padvinder en wat DCP-ers van andere subteams ...
Veel DF-ers in je wish-list . . .

D'r moeten er een paar overblijven bij DF hoor je !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Laatst online: 14:30

The Legend

*Plop*

Bij mij doet dat frickin ding van TSC vrij weinig? Manual Update doet helemaal niets.. :?
Offline. Waiting for next handshake or manual update.
Dit zie ik alleen maar :(

[ Voor 38% gewijzigd door The Legend op 28-08-2004 12:23 ]

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcB

mcB

hehe,... je hebt de client op offline staan. Klik met rechtermuis op icon in systray en zet het vinkje weer voor 'online'. Dan Manual updaten :)

Strix (Skullflame)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

mcB schreef op 28 augustus 2004 @ 12:24:
hehe,... je hebt de client op offline staan. Klik met rechtermuis op icon in systray en zet het vinkje weer voor 'online'. Dan Manual updaten :)
Oef :X

* The Legend voelt zich erg dom |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptBiele
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-08-2021

CaptBiele

No Worries!

Ik heb een vraagje over de client. Ik zag in de FAQ dat ik TSC ook als service kon installeren. Ik heb al die stappen gevolgd, en toen kreeg ik elke 2 seconden de melding dat de node al in gebruik was..... leek me verstandig om eerst de client even helemaal uit te zetten alvorens de service te installeren.
Nu weet ik alleen niet meer hoe ik bij de client zelf kan komen. Ik zie geen icoontje of nix.?!

ps: ik ben een uber-mongool op dit gebied, maar wil toch ff meegrazen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kreeg gisteren ook die vraag, heb het toen even getest. Bij firedeamon kun je bij het tabblad settings ergens aanvinken dat je 'desktop interaction' (of iets in die geest wilt hebben, dan krijg je je icoon weer terug (de service kun je editen) . Volgens mij moet je, om die melding weg te krijgen, je tsc uit je opstart halen en alles door firedeamon zelf laten doen. (heb dat zelf niet geprobeerd, ik heb juist de service weggehaalt ;) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[17:42:24] <Silk_dude> hey
[17:42:27] <Silk_dude> weet je wat cool is
[17:42:31] <Glurp> ijs
[17:42:38] <Silk_dude> als we nou elke dag 110.000 meer doen dan de russen
[17:42:45] <Silk_dude> dan zijn we ze 1 okt voorbij :P
[17:42:47] <Glurp> >:)
[17:43:38] <Silk_dude> ik vind dat wel een uitdaging :P

Gaat dit lukken mensen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

Nog een vraagje, in een ver ver verleden :P (ik denk wel een jaar of 3/4 terug) deed ik nog mee aan het RC5 project, daar kon je mooi zien hoeveel blokjes je produceerde enzo, maar hoe zie ik dat hier? En hoe flush ik? Want de "flush all" optie is volges nie niet zoals ik dacht dat het was :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gondor
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:40
Als je manual update doet worden de resultaten verstuurd en nieuwe opgehaald.

Als je op de statistics tab klikt van de status venter krijg je wat info over wat je gedaan hebt. Als je DSpy gebruikt kan je gedetailleerde info krijgen per Candidate en Conformer.

Lees ook De kleine TSC FAQ

Welkom :)

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

Thx Gondor :)

In de dag charts staan we iig al dik bovenaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Funcracker
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-03-2024

Funcracker

The LedZ Collective

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.funcracker.net/stampede/pics/mark.pngVanwege de late FP post hebben we besloten de einddatum iets te verruimen.
Die stond op 28 augustus 23:59 en wordt verschoven naar 30 augustus 23:59.
Aanstaande maandag dus.

Je kunt je nu dus tot maandag 23:59 opgeven voor een Stampede team. Daarna wordt zoals gewoonlijk de inschrijving gesloten tot een week na de start van de Stampede (als dit je onbekend voorkomt: lees de begin post van dit topic en de Stampede FAQ).

Dus doe er je voordeel mee en meldt je aan! ;)

I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Zaphod Beeblebrox, in The Hitch Hiker's Guide To The Galaxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salandur
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:42

Salandur

Software Engineer

Zo, ik heb me ook aangemeld en doe gezellig mee met De Stampertjes

Assumptions are the mother of all fuck ups | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R4NCOR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 24-09 12:15

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

Verwijderd schreef op 28 augustus 2004 @ 06:01:
[...]

Pretty please O+

Wil je ons ook laten weten of het is gelukt, zodat we eventueel nog het subteamgebeuren kunnen annueleren?

Niet dat we geen vertrouwen in je hebben natuurlijk O+
Heb al even gekeken, nog niet echt aan toegekomen.. Moet eerlijk bekennen dat ik maandag pas tijd denk te hebben :'( Doe m'n best. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
  • Laatst online: 07:42
The Legend schreef op 28 augustus 2004 @ 18:01:
Nog een vraagje, in een ver ver verleden :P (ik denk wel een jaar of 3/4 terug) deed ik nog mee aan het RC5 project, daar kon je mooi zien hoeveel blokjes je produceerde enzo, maar hoe zie ik dat hier? En hoe flush ik? Want de "flush all" optie is volges nie niet zoals ik dacht dat het was :+
|:( Je hebt nu al je gespaarde puntjes naar de prullenbak verwezen. 'Manual Update' was de optie die je moest hebben. Het staat zelfs in de openingspost van dit topic, dus niet echt handig :7.
...De client flusht automatisch om de 6 uur als die online staat. Wil je eerder je candidates verversen gebruik dan NIET de optie 'flush all tasks', maar gebruik 'Manual update' hiervoor. De makers van de client hebben een iets andere interpretatie van het woord flush namelijk Met die optie zou je je complete buffer weggooien (inclusief je punten die klaar zijn) en weer verse candidates downloaden. ...
En over de stats, misschien heb je hier iets aan: The Rothberg Institute - Statistics Snapshot

Succes verder met crunchen zou ik willen zeggen ;).

[ Voor 15% gewijzigd door Jaap-Jan op 28-08-2004 19:25 ]

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MRTG DPC TSC STATS

Candidate output (per 15minuten) DPC:
Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/mvanrijnen/maurits/dpc/pharlap.candtm-day.png

Conformers output (per 15minuten) DPC:
Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/mvanrijnen/maurits/dpc/pharlap.conftm-day.png

Totaal candidates DPC:
Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/mvanrijnen/maurits/dpc/pharlap.candtmtot-day.png

Totaal conformers DPC:
Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/mvanrijnen/maurits/dpc/pharlap.conftmtot-day.png

en zo heb ik ze ook voor mij persoonlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er ook een mirror van DSpy, want die url die telkens genoemd wordt doet niet zoveel...

btw, ik heb me aangemeld bij Whatever...

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2004 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb er eentje gemaakt:
http://www.xs4all.nl/~glurp/DSpy.exe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeepH
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-09 14:13

HeepH

Dope Rapper

ik meld me aan bij het eerste beste team dat mij verder kan helpen, het gaat mij niet zo zeer om de teams, maar meer om overall als dpc'ers bovenaan de lijst te komen

ik krijg na het volgende van de stappen op de FP van tweakers.net deze fout bij het drukken op ADD NODE :

This list is empty because we didn't find any other nodes in our system that matched the email address you typed in when you created your Member Account.

terwijl ik cker ben dat ik mijn email adress goed getypt heb ( waar kan ik dit controleren in de client ?)

http://specs.tweak.to/16495

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ha, maar dan zie je op je homepage al als het goed is een node staan.

Klaar :)

(ik kan niet helpen met een team kiezen ;) )

Edit: ik ga er 99% vanuit dat de node al op je homepage staat, anders kun je namelijk niet registreren (zonder node). Waarom dan die add node optie erbij? Dat is meer omdat we dan 100% zeker weten dat je daar gekeken hebt of er nog meer nodes staan die aangemeld kunnen worden.

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2004 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_DoubleU
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 24-09 19:42

The_DoubleU

Tweaker in München

HeefStan schreef op 28 augustus 2004 @ 21:26:
ik meld me aan bij het eerste beste team dat mij verder kan helpen, het gaat mij niet zo zeer om de teams, maar meer om overall als dpc'ers bovenaan de lijst te komen
Er is ook een ==geen voorkeur== dan wordt je ingedeeld in een willekeurig team
terwijl ik cker ben dat ik mijn email adress goed getypt heb ( waar kan ik dit controleren in de client ?)
In de client klik op ? (about)
Dan krijg je je registratie e-mail te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@HeefStan, het kan soms langer dan normaal duren voor een nieuwe node door de statistics engine komt, dat probleem heb ik ook gehad, probeer het over een half uurtje nog eens... En als het lukt join dan "De koffiedrinkers" oftewel "Team Caffeine" ... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeepH

HeepH

Dope Rapper

die stond er net nog niet =.=

anyway ik join dus een team NA dat ik naar een oogarts ben geweest...

ik heb een 230*11.5 barton...wie bied het meest :P?

edit : bijna 1000 leden.... _/-\o_

[ Voor 11% gewijzigd door HeepH op 28-08-2004 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ruilen voor een flitsende P2 Celeron 450GHz? :+ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeepH

HeepH

Dope Rapper

nou nee, maar jij spaart toch lekker door joh :Y)

btw : ik HOEF geen subteam te joinen toch ? nou dan hebben jullie pech, want zonder recruit acties doe ik lekker nix >:) (poeh ik voel me nu echt belangrijk, alsof het jullie intereseert dat er een klein kereltje mee komt grazen :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

whehe nee als los lid ben je net zo goed welkom hoor :)

/me is bijvoorbeeld los lid (alhoewel ik een klein beetje hulp krijg van m'n broers ;) )

Maar voor de stampede kun je wel joinen in een virtueel team als je wilt. Met virtueel bedoelen we dat je na de stampede gewoon nog je eigen punten hebt op je eigen naam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeepH

HeepH

Dope Rapper

ach ik voel me zo ook goed genoeg, ik help toch een fijn beetje mee ( over 6 uur worden mijn stats geupdate toch ?)

mja en ik heb nog geen interessante aanboden gehad O-)

* HeepH mompeld iets over ghz/h en free pron...of gratis koffie :Y) of koekjes

[ Voor 5% gewijzigd door HeepH op 28-08-2004 21:42 . Reden: vergat de koekjes... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HeefStan schreef op 28 augustus 2004 @ 21:42:
[...]mja en ik heb nog geen interessante aanboden gehad O-)

/me mompeld iets over ghz/h en free pron...of gratis koffie :Y) of koekjes
Gratis koffie bij ons ! En ook de wat minder snelle koffiezetters zijn welkom...

Afbeeldingslocatie: http://www.ineedcoffee.com/03/zap6/images/you-cant-make-it-go-faster3.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeepH

HeepH

Dope Rapper

minder snel 8)7 ? ik zal jouw eens een echte pruttelende koffiepot laten ruiken....

* HeepH joint

Naam in stats: ErAzEr1987
(evt) Naam op GoT: HeefStan
(evt) SubTeam: ----
Stampede Team: De Koffiedrinkers

De aanmelding is geslaagd. Welkom bij Stampede team: De Koffiedrinkers

[ Voor 49% gewijzigd door HeepH op 28-08-2004 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welkom HeefStan ! een web site enzo moet nog gemaakt worden maar de koffie is lekker !

[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2004 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XiN-eViL
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-08 10:13

XiN-eViL

kzie-nie-veel

* XiN-eViL Gaat op aandringen van HeefStan ook de Koffiedrinkers joinen

Trouwens hier een p4 3.2 ht non-oc :D
Pagina: 1 2 ... 6 Laatste