Strix (Skullflame)
Ik krijg hem ook nog niet aan de praat onder debian, maar kijk hier eens, staan veel errors met oplossingen tussen.Verwijderd schreef op 27 augustus 2004 @ 18:00:
iemand misschien een goede howto, om de linux client op de achtergrond te draaien in debian. Heb de README.TXT etc gevolgd, echter hij doet bij mij niks op m'n linux machine (m'n windows machine(s)) doen het overig prima, echter die debian bak staat 24/7 aan dus.
Apen zijn wel echte kletskoppen, en vooral die grote aapVerwijderd schreef op 27 augustus 2004 @ 18:34:
Als echte aap kan je natuurlijk niet achterblijven bij team Whatever
Dat klinkt niet verkeerdmcB schreef op 27 augustus 2004 @ 18:30:
Wil je een bedrag horen in Ghz/h ?
1
2
3
4
5
6
| Naam in stats: Fear-factoR (evt) Naam op GoT: Fear-factoR (evt) SubTeam: Team_Elteor_Borislavj Stampede Team: Whatever De aanmelding is geslaagd. Welkom bij Stampede team: Whatever |
Mocht dat niet lukken we hebben op ons forum een goede Linux FaQ voor D²OL staan. Deze zal ook wel voor 90% voor TSC gelden.prutsger schreef op 27 augustus 2004 @ 18:31:
[...]
Ik krijg hem ook nog niet aan de praat onder debian, maar kijk hier eens, staan veel errors met oplossingen tussen.
Verwijderd schreef op 27 augustus 2004 @ 18:00:
iemand misschien een goede howto, om de linux client op de achtergrond te draaien in debian. Heb de README.TXT etc gevolgd, echter hij doet bij mij niks op m'n linux machine (m'n windows machine(s)) doen het overig prima, echter die debian bak staat 24/7 aan dus.
"Hij doet niks", als in: "Ik type in een terminal "./D2OL" in en vervolgens gebeurt er helemaal niets."?
Krijg je foutmeldingen? Zo ja, welke?
Gebruik je de client met of zonder JVM, en met of zonder GUI-installer?
[ Voor 12% gewijzigd door CowArt op 27-08-2004 19:15 ]
Het scheelt me geen fuck.Mark83 schreef op 27 augustus 2004 @ 12:20:
Zin om een "goed" gesprek te hebben met een lekkere meid?
Zin om een lekker hapje voor de stampede te hebben?
ZIN OM TE WINNEN?
JOIN DE KLETSKOPPEN!!!
De aanmelding is geslaagd. Welkom bij Stampede team: Whatever
Ik ga een maandje meehelpen onder het motto: Alleen veel kleine beetjes helpen.
🌞🍃
Join de kletskoppen om de stampede weer spannend te krijgen!
En vergeet de gezellige kletskoppen en dames natuurlijk niet
Jaah hallow, jullie hebben geen foute banner. Geen foute banner == weinig ledenMark83 schreef op 27 augustus 2004 @ 20:03:
Helpie, de kletskoppen zijn het kleinste op dit moment.
Join de kletskoppen om de stampede weer spannend te krijgen!
En vergeet de gezellige kletskoppen en dames natuurlijk niet
🌞🍃
Verwijderd
Bold_Seeker en ik gaan stampen onder hetzelfde e-mailadres, nu zie ik hier dat er Patman(Bold_Seeker) genoemd wordt bij de brutale zoekertjes. Aangezien we onder dezelfde e-mail meedoen moet dit gewoon De_Brutale_Zoekertjes blijven heten. a.u.b. aanpassen
Of komen de Stampede-stats bij R4NCOR vandaan met de daar opgegeven usernames en node's
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2004 20:58 ]
Verwijderd
Welkom bij de Koffiedrinkers, oftewel Team Caffeine.Verwijderd schreef op 27 augustus 2004 @ 20:12:
Ik ben maar aan de koffietafel aangeschroven. Ook maar een keer mee doen met stampede.![]()
De teams zijn net opgericht enzo, maar ik heb zo'n vermoeden dat er wel een websiteje ofzo in de maak is, ons geduld is groot
er wordt nu een beeld neergezet dat niet correct is, omdat een aantal mensen nu al aangegeven hebben toch niet aan de stampede deel te nemen.
op deze manier kan De stampertjes dubbel benadeeld worden en dat is niet de bedoeling.
Van klussen krijg je grijze haren
Met mijn P300 servertje vrees ik weinig bij te kunnen dragen...
[ Voor 3% gewijzigd door quazar op 27-08-2004 20:56 ]
Verwijderd
Tja, er kunnen dingen fout gaan als je de avond dat de kudde losgaat eruit staptfenrir schreef op 27 augustus 2004 @ 20:33:
zou de stampede crew het overzicht van de stampede teams willen aanpassen.
er wordt nu een beeld neergezet dat niet correct is, omdat een aantal mensen nu al aangegeven hebben toch niet aan de stampede deel te nemen.
op deze manier kan De stampertjes dubbel benadeeld worden en dat is niet de bedoeling.
Edit: al 300 nieuwe leden nu !
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2004 20:44 ]
Verwijderd
Ik zie in de Stampede 3 stats (onder team koffiedrinkers) dat er 2 aparte users aangemaakt zijn die onder De_Brutale_Zoekertjes vallen: Patman en Basman.MarcyDarcy schreef op 27 augustus 2004 @ 16:15:
[...]
Zodra de stampede echt begint (1 september) zullen er dagelijks stats worden gepost (en de huidige tussenstanden worden gereset), maar je kunt natuurlijk ook altijd kijken op http://stampstats.homeip.net
Er staan nu nog maar een paar leden tussen en de scores kloppen ook niet helemaal. Daar wordt de komende dagen nog aan gewerkt. Vrees niet als je er nu nog niet tussenstaat.
Buiten de stampedestats zijn er ook altijd dagelijks stats te bewonderen hier op GoT en op bijv. http://217.120.149.54/tsc...team=Dutch%20Power%20Cows en http://tscstats.homeip.net
Dit is NIET de bedoeling! Wij zijn gejoined als TSC-member De_Brutale_Zoekertjes en willen dan ook dat alle node's die we inbrengen onder dit account gehangen worden. Dus GEEN opsplitsing naar aparte users.
Wellicht komt dit omdat we op de site van R4NCOR wèl een opsplitsing gemaakt hebben, maar dat was alleen bedoeld om onderling een beetje te kunnen vergelijken.
Graag de gewenste wijziging doorvoeren in de Stampede 3 stats.
Verwijderd
Kom langs op ons IRC kanaal: irc.sorcery.net #whateverVerwijderd schreef op 27 augustus 2004 @ 18:34:
Als echte aap kan je natuurlijk niet achterblijven bij team Whatever
om maar eens een wervende tekst los te laten
Verwijderd
Voor zover ik kan zien is jullie team maar 1x aangemeld als De_Brutale_Zoekertjes Bold_Seeker en AMDloverVerwijderd schreef op 27 augustus 2004 @ 21:13:
[...]
Ik zie in de Stampede 3 stats (onder team koffiedrinkers) dat er 2 aparte users aangemaakt zijn die onder De_Brutale_Zoekertjes vallen: Patman en Basman.
Dit is NIET de bedoeling! Wij zijn gejoined als TSC-member De_Brutale_Zoekertjes en willen dan ook dat alle node's die we inbrengen onder dit account gehangen worden. Dus GEEN opsplitsing naar aparte users.
Het zijn de stats die netjes subteams ondersteunen en ik vind dat allemachtig prachtig...
Leuk een stampede, maar ik wil hier geen blaattopics met join xxx, kom hier, doe dit, join zus, etc. etc...
Heb je wel eens een koe op iemands hoofd gezien
En trouwens ... koeien blaten niet ... schapen wel
[ Voor 14% gewijzigd door Mark83 op 27-08-2004 21:27 ]
Verwijderd
Dat aanmelden had niet op die manier hoeven gebeuren, had gewoon als De_Brutale_Zoekertjes gemoeten punt. Dat daar node's onder hangen van 2 verschillende personen boeit verder niet, het is allemaal op hetzelfde e-mail adres.Verwijderd schreef op 27 augustus 2004 @ 21:20:
[...]
Voor zover ik kan zien is jullie team maar 1x aangemeld als De_Brutale_Zoekertjes Bold_Seeker en AMDlover
Het zijn de stats die netjes subteams ondersteunen en ik vind dat allemachtig prachtig...
Voor de duidelijkheid:
Wij willen als De_Brutale_Zoekertjes in de Stampede stats komen, dus als 1 user met gebundelde power.
Dat we ergens kunnen zien wat we afzonderlijk doen voor de onderlinge strijd is leuk, maar willen we niet terugzien in Stampede stats
Kan een statsbouwer hier even duidelijkheid over geven?
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2004 21:28 ]
Verwijderd
Dat klop inderdaad, als wij ècht een subteam zouden zijn. In dit geval wordt alles onder 1 email-account gecrunched en dat email-account is gekoppeld aan user De_Brutale_Zoekertjes. Dat wij voor onszelf op de site van R4NCOR datVerwijderd schreef op 27 augustus 2004 @ 21:20:
[...]
Voor zover ik kan zien is jullie team maar 1x aangemeld als De_Brutale_Zoekertjes Bold_Seeker en AMDlover
onderscheid maken, is voor onszelf. Voor de Stampede opereren we als 1 user.
Het is voor de Stats-bouwers toch geen probleem om ons als 1 "entiteit" weer te geven?
eh, nou, wel dus. jullie zijn 2 personen bij Rancor dus ook 2 personen bij mij...Verwijderd schreef op 27 augustus 2004 @ 21:31:
[...]
Dat klop inderdaad, als wij ècht een subteam zouden zijn. In dit geval wordt alles onder 1 email-account gecrunched en dat email-account is gekoppeld aan user De_Brutale_Zoekertjes. Dat wij voor onszelf op de site van R4NCOR dat
onderscheid maken, is voor onszelf. Voor de Stampede opereren we als 1 user.
Het is voor de Stats-bouwers toch geen probleem om ons als 1 "entiteit" weer te geven?
moet je je subteam gebeuren disabelen bij Rancor, dan werkt het wel weer...
Of RaNCOR moet jullie gemerged aanleveren dan is het ook ok.
[ Voor 6% gewijzigd door Marcelloz op 27-08-2004 21:38 ]
There are better things in life than alcohol, but alcohol makes up for not having them.
Verwijderd
@R4NCOR: kun jij onze gegevens gemerged aanleveren voor de Stampede stats?Marcelloz schreef op 27 augustus 2004 @ 21:37:
[...]
eh, nou, wel dus. jullie zijn 2 personen bij Rancor dus ook 2 personen bij mij...
moet je je subteam gebeuren disabelen bij Rancor, dan werkt het wel weer...
Of RaNCOR moet jullie gemerged aanleveren dan is het ook ok.
Dan kunnen Basman en ikzelf onze individuele scores op jou site blijven bekijken.
Verwijderd
"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-
Maar es zien wat men PC en laptop kunnen doen hier
Edit: Beetje te laat
[ Voor 10% gewijzigd door Mark83 op 27-08-2004 21:59 ]
Verwijderd
Mark83 schreef op 27 augustus 2004 @ 21:58:
Dit is mogelijk jawel de client eerste gewoon installeren en daarna de andere eroverheen zetten, dan gaat het helemaal goed
Edit: Beetje te laat
Verwijderd
@Nagy: je mag zelf kiezen
[ Voor 17% gewijzigd door Marcelloz op 27-08-2004 22:25 ]
There are better things in life than alcohol, but alcohol makes up for not having them.
Als je wilt mag je de kletskoppen joinen, sterker nog, we hebben het zelfs graagVerwijderd schreef op 27 augustus 2004 @ 22:24:
zojuist client gedownload en installatieplan doorlopen, alles gelukt, ook aanmelden bij dpc team. Welk team mag ik joinen voor de stampede?
Edit:
@MrStubborn: LOL
[ Voor 5% gewijzigd door Mark83 op 27-08-2004 22:27 ]
Eigenlijk is het wel een beetje lastig, jullie zijn dan uitzondering op de regel zeg maar en dat kost een lapje codeVerwijderd schreef op 27 augustus 2004 @ 21:45:
[...]
@R4NCOR: kun jij onze gegevens gemerged aanleveren voor de Stampede stats?
Dan kunnen Basman en ikzelf onze individuele scores op jou site blijven bekijken.
Maar goed, als je alsjeblieft zegt ga ik kijken wat ik kan doen
Verwijderd
@ djklungel : Kijk op die manier heb ik tenminste iets in mijn achterhoofd om een team te kiezen bovenaan bij het lijstje. Jij bent er nu verantwoordelijk voor dat er een kletskop bijkomt.
Verwijderd
Hoe kom ik daar? Ik weet dat het waarschijnlijk over IRC gaat, maar als je me kunt uitleggen hoe ik daar kom zou ik daar erg blij mee zijn!Mark83 schreef op 27 augustus 2004 @ 21:19:
Kom allemaal eens langs op #kletskoppen als je wilt kijken hoe het is om bij kletskoppen te zitten!
[ Voor 48% gewijzigd door Rene59 op 27-08-2004 22:56 ]
OeiOei, ik ga mijn best doen, maar ik ben wel de grootste IRC-kluns die er rond loopt, maar goed. Ik zal je als eerste maar wijzen op de site: http://kletskoppen.lospetitos.net hier is ook een shoutbox waar je direct al je vragen kunt stellen. Daarnaast is er ook een forum: http://kletskoppen.lospetitos.net/forum/Verwijderd schreef op 27 augustus 2004 @ 22:42:
Hoe kom ik daar? Ik weet dat het waarschijnlijk over IRC gaat, maar als je me kunt uitleggen hoe ik daar kom zou ik daar erg blij mee zijn!
En nu het lastigste gedeelte voor mij. Als eerste moet je een IRC client hebben (ik heb zelf mIRC. Daar moet je de server instellen op artemis.sorcery.net en daarna typ je #kletskoppen in, en zo zou je er moeten komen. Ik hoop dat ik het een beetje goed uitleg
Verwijderd
Da's nie waar !Mark83 schreef op 27 augustus 2004 @ 22:57:
[...]
OeiOei, ik ga mijn best doen, maar ik ben wel de grootste IRC-kluns die er rond loopt, [...]
Ik ga trouwens via irc.sorcery.net ? En ik was daar net nog.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2004 23:03 ]
Owja, jij bent er ook nogVerwijderd schreef op 27 augustus 2004 @ 23:02:
Da's nie waar !
Ik ga trouwens via irc.sorcery.net ?
Verwijderd
Alsjeblieft??R4NCOR schreef op 27 augustus 2004 @ 22:30:
[...]
Eigenlijk is het wel een beetje lastig, jullie zijn dan uitzondering op de regel zeg maar en dat kost een lapje code![]()
Maar goed, als je alsjeblieft zegt ga ik kijken wat ik kan doen![]()
Verwijderd
Check onderstaande URL en scroll je muis over DPC
http://vadp.com/index.php...d=1133630077&team=9&user=
Zo'n FP scoort toch altijd weer lekker!
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2004 23:37 . Reden: URl effe aangepast ]
Verwijderd
maar echt duidelijk staat het hierMark83 schreef op 27 augustus 2004 @ 22:57:
[...]*knip*
En nu het lastigste gedeelte voor mij. Als eerste moet je een IRC client hebben (ik heb zelf mIRC. Daar moet je de server instellen op artemis.sorcery.net en daarna typ je #kletskoppen in, en zo zou je er moeten komen. Ik hoop dat ik het een beetje goed uitleg
Verwijderd
Verwijderd schreef op 27 augustus 2004 @ 16:43:
http://www.funcracker.net/stampede/list.php
Volgens mij hebben al een paar mensen aangegeven dast ze uit de lijst gehaald willen worden.
Zou dit zo snel mogelijk gedaan kunnen worden zodat de rest die doorgaat een eerlijke kans kan krijgen op nieuwe leden?
Het Team De Stampertjes gaat namelijk gewoon verder, mits geheel niemand daar mee verder wil.
Ik heb al van meerdere mensen gezien dat ze gewoon door willen gaan.
Echter ik zelf b.v. zou graag uit de lijst gehaald willen worden.
Alvast bedankt en veel suc6 met de stampede.
Kan iemand dit nu aanpassenfenrir schreef op 27 augustus 2004 @ 20:33:
zou de stampede crew het overzicht van de stampede teams willen aanpassen.
Op deze mannier word er een team benadeeld en dat kan de bedoeling niet zijn.
Verwijderd
Misschien toch maar meedoen dan? je team had natuurlijk wel op je gerekend enzoVerwijderd schreef op 27 augustus 2004 @ 23:48:
Kan iemand dit nu aanpassen
Morgen als ik weer thuis ben fix ik het voor jullie.Verwijderd schreef op 27 augustus 2004 @ 23:48:
[...]
Kan iemand dit nu aanpassen
I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Zaphod Beeblebrox, in The Hitch Hiker's Guide To The Galaxy
Verwijderd
Als de stampede gestart was had ik je gelijk gegeven. Maar we ziijn nog niet gestart.Verwijderd schreef op 28 augustus 2004 @ 00:06:
[...]
Misschien toch maar meedoen dan? je team had natuurlijk wel op je gerekend enzo
Maar de volgende stampede zijn de meest van ons er zeker bij.
Ik denk als ik namens NGS zeg dat we iedereen veel plezier wensen met de 3de stampede dat dit wel gemeend is.
En we zullen als NGS in ieder geval van ons laten horen, hoe en wanneer merken jullie van zelf wel in de /5 stats.
Hoor ik daar gerommel in de verte??Verwijderd schreef op 28 augustus 2004 @ 00:27:
[...]
En we zullen als NGS in ieder geval van ons laten horen, hoe en wanneer merken jullie van zelf wel in de /5 stats.
Gedonder sowieso
Forza Mucca!
enneeh,... waarom maakt iedereen toch zoveel reclame voor hun stampede teams....?
Whatever is zo'n coole naam en bestaat uit zo'n toffe groep,.. daar wil iedereen wel bij. Misschien moeten jullie het nu maar alvast opgeven
/me of moet ik maar minder aan de pitchers drinken op een vrijdagavond
Strix (Skullflame)
[droommodus]
DPC gaat voor nummer 1..................
[/droommodus]
Cruncht tegenwoordig meestal vault projects
Verwijderd
Pretty pleaseR4NCOR schreef op 27 augustus 2004 @ 22:30:
[...]
Eigenlijk is het wel een beetje lastig, jullie zijn dan uitzondering op de regel zeg maar en dat kost een lapje code![]()
Maar goed, als je alsjeblieft zegt ga ik kijken wat ik kan doen![]()
Wil je ons ook laten weten of het is gelukt, zodat we eventueel nog het subteamgebeuren kunnen annueleren?
Niet dat we geen vertrouwen in je hebben natuurlijk
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2004 06:02 ]
Ik heb daarom de MemberRegistratiepagina aangepast zodat er 60 tekens in het e-mail veld passen en dat werkt prima.
Ook maar online gezet, misschien dat meer mensen er wat aan hebben:
http://oli.tudelft.nl/paranoia/createMember.jsp.htm
WP: Remeha Elga Ace 6kW. PV: 14 x 310 wp Suntech + 10 x 380 wp Q-Cells, micro omvormers IQ7 & IQ7+ Enphase.
Aangeboden: 1 grazend P4 koetje van TSC member NGS_Cleopet.
Liefst in een subteam met koffiedrinkende, kletsende konijnen die een moraal hebben van " maakt niet uit joh!"
wie heeft er nog plaats voor een eenzaam pc-tje
Mijn pc : amd 2200+, pc beneden 2000+ en miss mn serverpc als ik die aan de praat krijg
Het is voor een goed doel he
Verwijderd
very koele smilie cleopet die met dat knuppeltjecleopet schreef op 28 augustus 2004 @ 10:39:
Oll right, ik kan geen beslissing maken......dan maar zo:
Liefst in een subteam met koffiedrinkende, kletsende konijnen die een moraal hebben van " maakt niet uit joh!"
wie heeft er nog plaats voor een eenzaam pc-tje [afbeelding]
Verwijderd
Als je die al leuk vind; moet je verder deze eens kijken.Verwijderd schreef op 28 augustus 2004 @ 10:45:
[...]
very koele smilie cleopet die met dat knuppeltje
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2004 10:57 ]
Whatever je doet, maak de goede keuze zou ik willen zeggen.cleopet schreef op 28 augustus 2004 @ 10:39:
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
Bij de kletskoppen is er zeker wel plaats voor een eenzaam pc-tje, en je kletst al genoeg (koffiedrinkende, kletsende konijnen die een moraal hebben van "maakt niet uit joh"... hoe verzin je hetcleopet schreef op 28 augustus 2004 @ 10:39:
Verwijderd
NGS? Hoi, kom er bij ....cleopet schreef op 28 augustus 2004 @ 10:39:
ach, whatever... we missen ook nog een FM-er/ster, een loslopend Brutaal Zoekertje, een Zoutloze Clown, een Gekke Koe, MrMr, een Padvinder en wat DCP-ers van andere subteams ...
Verwijderd
Veel DF-ers in je wish-list . . .Verwijderd schreef op 28 augustus 2004 @ 11:28:
[...]
NGS? Hoi, kom er bij ....![]()
ach, whatever... we missen ook nog een FM-er/ster, een loslopend Brutaal Zoekertje, een Zoutloze Clown, een Gekke Koe, MrMr, een Padvinder en wat DCP-ers van andere subteams ...
D'r moeten er een paar overblijven bij DF hoor je !
Dit zie ik alleen maarOffline. Waiting for next handshake or manual update.
[ Voor 38% gewijzigd door The Legend op 28-08-2004 12:23 ]
Ik ben toch malle pietje niet!
Strix (Skullflame)
OefmcB schreef op 28 augustus 2004 @ 12:24:
hehe,... je hebt de client op offline staan. Klik met rechtermuis op icon in systray en zet het vinkje weer voor 'online'. Dan Manual updaten
* The Legend voelt zich erg dom
Nu weet ik alleen niet meer hoe ik bij de client zelf kan komen. Ik zie geen icoontje of nix.?!
ps: ik ben een uber-mongool op dit gebied, maar wil toch ff meegrazen
Verwijderd
Verwijderd
[17:42:27] <Silk_dude> weet je wat cool is
[17:42:31] <Glurp> ijs
[17:42:38] <Silk_dude> als we nou elke dag 110.000 meer doen dan de russen
[17:42:45] <Silk_dude> dan zijn we ze 1 okt voorbij
[17:42:47] <Glurp>
[17:43:38] <Silk_dude> ik vind dat wel een uitdaging
Gaat dit lukken mensen?
Als je op de statistics tab klikt van de status venter krijg je wat info over wat je gedaan hebt. Als je DSpy gebruikt kan je gedetailleerde info krijgen per Candidate en Conformer.
Lees ook De kleine TSC FAQ
Welkom
"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-
![]() | Vanwege de late FP post hebben we besloten de einddatum iets te verruimen. Die stond op 28 augustus 23:59 en wordt verschoven naar 30 augustus 23:59. Aanstaande maandag dus. |
Je kunt je nu dus tot maandag 23:59 opgeven voor een Stampede team. Daarna wordt zoals gewoonlijk de inschrijving gesloten tot een week na de start van de Stampede (als dit je onbekend voorkomt: lees de begin post van dit topic en de Stampede FAQ).
Dus doe er je voordeel mee en meldt je aan!
I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Zaphod Beeblebrox, in The Hitch Hiker's Guide To The Galaxy
Assumptions are the mother of all fuck ups | iRacing Profiel
Heb al even gekeken, nog niet echt aan toegekomen.. Moet eerlijk bekennen dat ik maandag pas tijd denk te hebbenVerwijderd schreef op 28 augustus 2004 @ 06:01:
[...]
Pretty please
Wil je ons ook laten weten of het is gelukt, zodat we eventueel nog het subteamgebeuren kunnen annueleren?
Niet dat we geen vertrouwen in je hebben natuurlijk
The Legend schreef op 28 augustus 2004 @ 18:01:
Nog een vraagje, in een ver ver verleden(ik denk wel een jaar of 3/4 terug) deed ik nog mee aan het RC5 project, daar kon je mooi zien hoeveel blokjes je produceerde enzo, maar hoe zie ik dat hier? En hoe flush ik? Want de "flush all" optie is volges nie niet zoals ik dacht dat het was
En over de stats, misschien heb je hier iets aan: The Rothberg Institute - Statistics Snapshot...De client flusht automatisch om de 6 uur als die online staat. Wil je eerder je candidates verversen gebruik dan NIET de optie 'flush all tasks', maar gebruik 'Manual update' hiervoor. De makers van de client hebben een iets andere interpretatie van het woord flush namelijk Met die optie zou je je complete buffer weggooien (inclusief je punten die klaar zijn) en weer verse candidates downloaden. ...
Succes verder met crunchen zou ik willen zeggen
[ Voor 15% gewijzigd door Jaap-Jan op 28-08-2004 19:25 ]
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
Verwijderd
Candidate output (per 15minuten) DPC:

Conformers output (per 15minuten) DPC:

Totaal candidates DPC:

Totaal conformers DPC:

en zo heb ik ze ook voor mij persoonlijk.
Verwijderd
btw, ik heb me aangemeld bij Whatever...
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2004 20:28 ]
ik krijg na het volgende van de stappen op de FP van tweakers.net deze fout bij het drukken op ADD NODE :
This list is empty because we didn't find any other nodes in our system that matched the email address you typed in when you created your Member Account.
terwijl ik cker ben dat ik mijn email adress goed getypt heb ( waar kan ik dit controleren in de client ?)
Verwijderd
Klaar
(ik kan niet helpen met een team kiezen
Edit: ik ga er 99% vanuit dat de node al op je homepage staat, anders kun je namelijk niet registreren (zonder node). Waarom dan die add node optie erbij? Dat is meer omdat we dan 100% zeker weten dat je daar gekeken hebt of er nog meer nodes staan die aangemeld kunnen worden.
[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2004 21:30 ]
Verwijderd
Thanks GlurpVerwijderd schreef op 28 augustus 2004 @ 20:38:
Ik heb er eentje gemaakt:
http://www.xs4all.nl/~glurp/DSpy.exe
Er is ook een ==geen voorkeur== dan wordt je ingedeeld in een willekeurig teamHeefStan schreef op 28 augustus 2004 @ 21:26:
ik meld me aan bij het eerste beste team dat mij verder kan helpen, het gaat mij niet zo zeer om de teams, maar meer om overall als dpc'ers bovenaan de lijst te komen
In de client klik op ? (about)terwijl ik cker ben dat ik mijn email adress goed getypt heb ( waar kan ik dit controleren in de client ?)
Dan krijg je je registratie e-mail te zien.
Verwijderd
anyway ik join dus een team NA dat ik naar een oogarts ben geweest...
ik heb een 230*11.5 barton...wie bied het meest
edit : bijna 1000 leden....
[ Voor 11% gewijzigd door HeepH op 28-08-2004 21:35 ]
btw : ik HOEF geen subteam te joinen toch ? nou dan hebben jullie pech, want zonder recruit acties doe ik lekker nix
Verwijderd
/me is bijvoorbeeld los lid (alhoewel ik een klein beetje hulp krijg van m'n broers
Maar voor de stampede kun je wel joinen in een virtueel team als je wilt. Met virtueel bedoelen we dat je na de stampede gewoon nog je eigen punten hebt op je eigen naam.
mja en ik heb nog geen interessante aanboden gehad
* HeepH mompeld iets over ghz/h en free pron...of gratis koffie
[ Voor 5% gewijzigd door HeepH op 28-08-2004 21:42 . Reden: vergat de koekjes... ]
Verwijderd
Gratis koffie bij ons ! En ook de wat minder snelle koffiezetters zijn welkom...HeefStan schreef op 28 augustus 2004 @ 21:42:
[...]mja en ik heb nog geen interessante aanboden gehad![]()
/me mompeld iets over ghz/h en free pron...of gratis koffieof koekjes
* HeepH joint
Naam in stats: ErAzEr1987
(evt) Naam op GoT: HeefStan
(evt) SubTeam: ----
Stampede Team: De Koffiedrinkers
De aanmelding is geslaagd. Welkom bij Stampede team: De Koffiedrinkers
[ Voor 49% gewijzigd door HeepH op 28-08-2004 21:50 ]
Verwijderd
[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2004 21:54 ]
Trouwens hier een p4 3.2 ht non-oc