Maak elke maand een ghost-dump van mijn C-partitie. Gebruik hiervoor de 2 diskettes, die ik heb aangemaakt met Ghost 8. Ging altijd goed tot afgelopen weekend. Ghost start wel (kaal) op vanaf diskettes, maar ik krijg alleen het frame van Ghost te zien. Geen knoppen en geen tekst in het frame. Geen enkele toets van keybord doet iets, behalve "pijltje naar beneden". Als ik die intoets slaat PC vast. De diskettes werken wel op een andere PC. Heb sinds een tijdje een draadloze toetsenbord en muis van Logitech. Omdat ik dacht dat dit misschien de oorzaak was, hen ik die vervangen door types met draad, maar geen resultaat. Wat kan er aan de hand zijn? Gebruik Windows XP Pro sp1, 1000 mb RAM.
Verwijderd
Dit heb ik ook wel eens meegemaakt. Toen bleek de harddisk defect te zijn en duurde het heel erg lang voordat er wel iets zinnigs op het scherm stond.
offtopic:
Al ben ik geen Ghostbuster toch maar een reactie
Nee hoor. Al ben ik geen Ghostbuster toch maar een reactie
Is natuurlijk vreemd als er niets wezenlijks is veranderd aan de configuratie. Theroretisch kan het natuurlijk niet daaraan liggen maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Omdat je alles wat te controleren viel al bijna hebt gedaan, rest er nog maar één dingetje. De floppies werken wel in een andere PC, wat rest er dan nog te proberen..... de floppy-drive waarin ze het niet doen natuurlijk.
[ Voor 3% gewijzigd door Guardian Angel op 30-08-2004 10:22 ]
ARME AOW’er
Ik had nog een Ghost-diskette liggen van een oudere versie, Ghost 2002. Die doet het wel. Voorlopig een dump gemaakt met deze versie. Het blijft gek en het is ook jammer, want Ghost 8 is volgens mij een stuk sneller.
De floppy-drive is kennelijk OK.
De floppy-drive is kennelijk OK.
Niets let je toch nieuwe diskettes te maken.
ARME AOW’er
Heb, misschien ten onrechte, niet in mijn vraag gemeld dat ik ook nieuwe diskettes heb gemaakt met Ghost8. Geven nog steeds zelfde probleem. Heb ook Ghost8 gedeinstalleerd en weer opnieuw geinstalleerd. Volgens mij heb ik echt alles geprobeerd.
Diskettes op andere PC: werken goed
Diskettes van andere PC: werken niet
Diskettes op andere PC: werken goed
Diskettes van andere PC: werken niet
Mijn Ghost-probleem is nog immer niet opgelost. In het begin liep Ghost vast met een melding met allerlei grafische tekens. Inmiddels weet ik dat die melding Stack overflow System halted inhoud.
Kreeg een tip om STACKS=9,256 op te nemen in config.sys
Ook dit heeft niet geholpen. Hoe kom ik van die melding/vastloper af na het booten met de Dos Ghost diskettes?
O ja, ik heb ook nog een nieuw diskettestation ingebouwd, zonder resultaat dus.
Kreeg een tip om STACKS=9,256 op te nemen in config.sys
Ook dit heeft niet geholpen. Hoe kom ik van die melding/vastloper af na het booten met de Dos Ghost diskettes?
O ja, ik heb ook nog een nieuw diskettestation ingebouwd, zonder resultaat dus.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2004 10:38 ]
Pagina: 1