Toon posts:

[(eigen)-Ervaringen] Epson Tw10h

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik start dit topic naar aanleiding van het feit dat ik gister mijn Epson Tw-10h heb besteld, op www.dvdtheater.nl

Dit is em
Afbeeldingslocatie: http://www.dvdtheater.nl/artikel/xbox.JPG

Ik wil zodra ik de beamer heb hier een uitgebreide review over schrijven die in dit topic gepost gaat worden.
Tevens wil ik ook een kleine review schrijven over www.dvdtheater.nl, ik ga hun beoordelen op de volgende punten:
1. Hoe snel wordt het bestelde product geleverd (belangrijkste)
2. Hoe snel wordt er op vragen van mijn kant gereageerd.
3. Ik heb de epson tw10h "sport-edition" bij hun besteld, terwijl deze actie is afgelopen, zit de x-box erbij...
4. Volledigheid van het pakket (overlapt een beetje met punt 3)

Dit was het voor nu binnenkort meer

• Blamm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-04 17:57

Blamm

Niet meer Smart

Ik heb mijn TW10 (niet-H) daar ook gekocht.
Zowel de beamer als de winkel zijn me goed bevallen ;)

De review over de winkel lijkt me echter niet op de goede plaats hier. Op de tweakers.net frontpage kun je een shopsurvey invullen over winkels waar je ervaring mee hebt.

Verwijderd

Topicstarter
Zo, ik kan nu al het een en ander toevoegen.

Ik heb dvdtheater een mail gestuurd waarop ik binnen 30 minuten antwoord heb gekregen, punt 3 krijgt van mij dus 5 sterren *****

weer een half uur nadat ik het geld voor de beamer over had gemaakt kreeg een mail dat de beamer met DHL verzonden was. Dit houdt dus in dat ik em morgen al in huis heb.

Morgen avond mijn review klaar zal hebben
Razorfist schreef op 27 augustus 2004 @ 12:07:
Ik heb mijn TW10 (niet-H) daar ook gekocht.
Zowel de beamer als de winkel zijn me goed bevallen ;)

De review over de winkel lijkt me echter niet op de goede plaats hier. Op de tweakers.net frontpage kun je een shopsurvey invullen over winkels waar je ervaring mee hebt.
Ah oke nou ja dan zal dit mijn laatste post hierover zijn :D

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2004 12:17 ]

Verwijderd

Topicstarter
Grrr, me pa komt net met de leuke opmerking dat hij denkt dat DHL niet bezorgd op zaterdag, iemand hier ervaring mee?

--> googlen leert mij dat ze idd niet leveren op zaterdag |:( :'(

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2004 12:49 ]

Verwijderd

Tevens wil ik ook een kleine review schrijven over www.dvdtheater.nl
Daar is de shopsurvey voor bedoeld: http://www.tweakers.net/shopsurvey/5394

• NTserver
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-07 22:30
En wat zijn je ervaringen met de beamer? Wil ook een beamer kopen en de epson lijk me wel wat. :9

• clonedonkey
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17-02 14:14
Ik heb deze projector ook al zo'n 2 maanden en ben er echt super tevreden over ! Ik denk zelf dat je voor dit geld echt niks beters kan krijgen (nieuw dan) vindt het echt een top apparaat !
Pagina: 1