Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, ik ben dus totaal nieuw inzake pda maar ik denk er serieus aan mij eentje aan te schaffen. Welke raden jullie mij aan ?

hij moet zeker :

mp3 afspelen
bluetooth hebben
foto's nemen en video's (liefst 1,3 mp camera en goede kwaliteit)
externe media opslag
spelletjes kunnen spelen :9~
misschien een 262 000 kleuren display

dus maw een deftige pda, die een beetje alles kan wat je kan inbeelden, enkel telefoon hoeft niet !

alvast dank voor jullie advies !! _/-\o_

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-11 09:32
Wat zat je zelf te denken? Wat is je budget? Misschien ook wel handig.
Er zijn zat sites waar je zelf kan kijken die aan deze eisen voldoen. :Y)

• euro
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-01-2022

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 29-11 22:23

Geckoo

Good news, everyone!

en heb je al een beetje rond gekeken op de verschillende pda vergelijkings sites?
en sowieso hier op GoT?

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

• grizzlybear
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-10 18:43
Misschien een Palm Zire71?

[ Voor 11% gewijzigd door grizzlybear op 27-08-2004 11:36 ]

Verwijderd

Topicstarter
budget rond de 5-600 euro.
ben zelf idd ook aan het rondsurfen etc, maar er is zoveel keuze :+

ps, liefst wel stereo output voor de mp3 ;)

[ Voor 81% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2004 11:46 ]

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 30-11 14:33

Piggen

Lekker bakkie

Als het een Palm wordt, dan is de Zire72 een betere keus. De 71 heeft namelijk geen bluetooth in tegenstelling tot de 72

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-11 21:57

Remy

I usually get 100% accuracy

occultux, ga jezelf eens verdiepen in de markt van PDA's. Zo zullen er tientallen PDA's geadviseerd worden door mensen en ben je nog verder van huis. Stel je budget, eisen, wensen etc gewoon vast en kies 1 van de PDA's die daarbij past. Succes :)

LinkedIn
Instagram

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Je zegt het zelf al: "ik ben dus totaal nieuw inzake pda". En dat is niet het goede uitgangspunt voor het openen van een topic.

Zoek dus eerst zelf hier of op andere sites naar de specificaties van verschillende PDA's. Aan de hand daarvan kun je de selectie al beperken tot modellen die aan jouw wensen/eisen voldoen. En dan in de ervaringen-topics hier (of op andere sites) je verder verdiepen in de pda's waartussen je dan nog twijfelt. Verder wil in een winkel gaan kijken en aanraken nog weleens helpen.
Een topic hier openen heeft weinig zin: iedereen zal een andere PDA aanraden en dan draait het toch weer uit op de palm-pocketpc discussie.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.