Vaaaaaaaaaaaaaag probleem.... als ik mijn pc'tje met WinMe op start (of 98se) werkt mijn pc in de eerste instantie zonder mijn scsi kaart, zet ik hem daarna uit en weer aan dan start hij op en ziet hij mijn scsi kaart wel en werkt hij zonder problemen. Zet ik hem de volgende dag weer aan heb ik wederom het zelfde probleem met dezelfde oplossing. Heeft iemand misschien dezelfde problemen met een eventuele oplossing??
Verwijderd
Uhh neee, maar met een 2940au. Die deed het op het oog wel ( heeft een bios), maar kon dus geen apparaat meer op de SCSI bus benaderen zonder leesfouten.
Maar dat lag dus aan de upgrade van m'n systeem naar Duron/KT7.
Oplossing : kaart eruit, Advansys SCSI kaart erin, geen problemen meer.
Die Adaptec doet het nog "gewoon", maar dit bord is blijkbaar te snel voor hem...
Het schijnt dat de latere modellen, de Ultra Wide's dus het wel goed doen.
Maar dat lag dus aan de upgrade van m'n systeem naar Duron/KT7.
Oplossing : kaart eruit, Advansys SCSI kaart erin, geen problemen meer.
Die Adaptec doet het nog "gewoon", maar dit bord is blijkbaar te snel voor hem...
Het schijnt dat de latere modellen, de Ultra Wide's dus het wel goed doen.
Heeft er iemand dezelfde ervaringen ik heb namelijk geen zin om een nieuwe kaart te kopen?
Mij zelf lijkt het een windows probleem
Mij zelf lijkt het een windows probleem
HEb van adaptec de laaste drivers voor deze kaart geinstalleerd maar dit mocht niet baten, heb dit probleem oook met win98.Op vrijdag 29 december 2000 16:18 schreef Flokje het volgende:
Heb je al gekeken naar nieuwe drivers/bios upgrade.... WinME drivers Sucken nog steeds
Gooi ik mij pc met de power knop uit dan werkt hij wel gewoon bij het opstarten.
Pagina: 1