XS4ALL onbereikbaar

Pagina: 1
Acties:

• Techknow
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-11-2022
Vannochtend (27/08/04) wordt negens bij XS4ALL de telefoon opgenomen. Ik moet ze moet spoed spreken ivm een dns omzetting en dan krijg je dit.

op de site van xs4all is niks te vinden over een eventuele sluiting van de helpdesk danwel sales vandaag.

wie o wie?

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:36

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

weet je dat zeker?
ook al andere nummers gebeld van xs4all?

http://www.xs4all.nl/contact/index.php

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:04

leuk_he

1. Controleer de kabel!

site:

http://www.xs4all.nl/helpdesk/#

staat ook een 24 uurs nummer bij ....

en

http://www.xs4all.nl/sys/wachtrij/helpdesk_wachtrij.php

helpdesk gesloten (nu 10:30) vreemd.

http://www.xs4all.nl/nieuws/storingen/showreport.php?id=977
storing in telefooncentrale... gebruik email.

[ Voor 26% gewijzigd door leuk_he op 27-08-2004 10:34 ]

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

• Techknow
Laat maar, volgende wordt net bekend gemaakt:

Storing - Telefonische bereikbaarheid XS4ALL
Gemeld door: Gerdien & Anatolj
Datum melding: vrijdag 27 augustus 2004
Begintijd probleem: 9 uur
Geschatte tijd om het probleem te verhelpen: onbekend
Wegens een storing in onze telefooncentrale is XS4ALL sinds 9 uur vanochtend zeer slecht
tot niet telefonisch bereikbaar. Er wordt gewerkt aan een oplossing. Onze excuses voor dit
ongemak.

U kunt al onze afdelingen per email bereiken, kijk op http://www.xs4all.nl/contact/
index.php voor de juiste email adressen per afdeling, of het later vandaag nogmaals
proberen.

• Techknow
btw erg slordig van ze...

• SouLmaN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-02 22:29
Spullen kunnen kapot gaan he....

en mailen werkt ook goed, ze hebben nu toch tijd zat omdat ze geen telefoontjes krijgen.

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:36

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

hoezo?
als er iets kapot gaat, moeten ze een vervanging hebben.
dan maar via email :)
Zij kunnen er misschien wel helemaal niets aan doen. Volgens mij was de service van xs4all best goed.

offtopic:
psssst. Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gif

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-02 21:52

Sick Nick

Drop the top!

Ja lekker makkelijk gezegd, wat als je internetverbinding via XS4ALL eruit ligt? Moet je dan mailen om dat te melden, hoe wil jij mailen zonder internet dan (want ja, dat ligt plat :+ ). Niet echt handig, zorg dan voor een backup systeem met minder lijnen maar nog wel berijkbaar.

• SouLmaN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-02 22:29
Sick Nick schreef op 27 augustus 2004 @ 10:36:
Ja lekker makkelijk gezegd, wat als je internetverbinding via XS4ALL eruit ligt? Moet je dan mailen om dat te melden, hoe wil jij mailen zonder internet dan (want ja, dat ligt plat :+ ). Niet echt handig, zorg dan voor een backup systeem met minder lijnen maar nog wel berijkbaar.
Bel je maar iemand op die wel mail heeft :)

• Sick Nick

Sick Nick

Drop the top!

Mja, blijft slordig van ze. Moet jij allemaal rare trucken uitvoeren omdat hun spullen kapot gaan en ze het niet snel kunnen vervangen.

Overigens surf ik via een 8/1 bbned lijn en heb ik niks te maken met xs4all dus ik kan wel gewoon zelf mailen ;)

• slaay
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-02 16:44

slaay

Natuurbeleven.com

Dus jij vindt het nodig dat Xs4all alles klaar moet hebben staan voor als het defect gaat??

Kunnen ze beter nieuw pand er bij kopen, en alles dubbel uitvoeren mocht hun bestaande pand affikken 8)7

Dich bis echt unne foëzen haas

• Sick Nick

Sick Nick

Drop the top!

Je hoeft toch niet alles dubbel uit te voeren? Gewoon een backup voor het een en ander hebben staan, als je centrale voor 50 lijnen verrot gaat kan je toch wel een 5 lijns backup hebben staan? En een router/server die kapot gaat hebben ze ongetwijfeld ook gewoon backups voor liggen in de kast. En brand is heel wat anders dan wat er nu is gebeurd natuurlijk, je kan het ook overdrijven.

Verwijderd

Sick Nick schreef op 27 augustus 2004 @ 10:39:
Mja, blijft slordig van ze. Moet jij allemaal rare trucken uitvoeren omdat hun spullen kapot gaan en ze het niet snel kunnen vervangen.

Overigens surf ik via een 8/1 bbned lijn en heb ik niks te maken met xs4all dus ik kan wel gewoon zelf mailen ;)
Dat er wat stukgaat is niet echt slordig, dat is gebeurt wel vaker. Er moeten natuurlijk wel noodprocedures klaarliggen, zodat het niet langer dan bijv. 2 uur kan duren voordat er weer (welliswaar misschien beperkte) telefonische bereikbaarheid is.

Ook voor brand moet je zo'n procedure hebben. Kwestie van uitwijken, dat kan alleen weer wat langer duren dan bijv. 2 uur.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2004 10:46 ]

• EquiNox
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

EquiNox

Speed plz.

Why? Ze kunnen er zelf niets aan doen dat de telefooncentrale kapot is... daar heb je echt geen reserve van in voorraad hoor. De telefonie wordt gewoon uitbesteed aan een externe partij, die het waarschijnlijk op dit moment aan het fixen is.

Wees blij dat ze op nog op hun site melden wat de storing is, dat doen de meeste bedrijven niet eens!

• Techknow
ja en dan sluit je met die externe partij een sla af als je het vaandel hoog wilt houden zo als xs4all en dan is die centrale binnen een afgesproken aantal uur gemaakt...het is nog geen els uur dus voor je het weet zijn ze weer bereikbaar...

ja ik ben ook ongeduldig maar dit kan natuurlijk gebeuren...ook voor mij bad luck sta aan de start van een mailserver migratie en kan een dns wijziging nu niet juist doorgeven

• Polyphemus
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22-02 22:26
Dit gaat lekker offtopic allemaal zeg... :O
Pagina: 1