Hey tweakers,
ik heb een psc 2170 all-in one. Ik heb al een aantal topics gevonden waar gezegd wordt dat het mogelijk is over het netwerk te scannen met een jetdirect 175x. Er staan ook links naar de HP website, maar deze werken niet meer.
Ik zie ook geen "scanpagina" in de embedded webserver verschijnen. Op de HP website staat dat je minstens firmware Version: M.21.11 nodig hebt, maar ik heb Firmware Version: M.25.13.
Ik vermoed dat het met een jd 175x niet mogelijk is.
Iemand ervaringen hieromtrend ? De HP website heeft me niet echt verder kunnen helpen. Gisteren had ik een pagina waar het uitgelegd stond, maar ik vind deze niet terug!!
Heb HP download manager getest, de 175x is NIET upgradable... maar je zou wel over het netwerk moeten kunnen scannen ... ik geraak er niet uit blijkbaar!
ik heb een psc 2170 all-in one. Ik heb al een aantal topics gevonden waar gezegd wordt dat het mogelijk is over het netwerk te scannen met een jetdirect 175x. Er staan ook links naar de HP website, maar deze werken niet meer.
Ik zie ook geen "scanpagina" in de embedded webserver verschijnen. Op de HP website staat dat je minstens firmware Version: M.21.11 nodig hebt, maar ik heb Firmware Version: M.25.13.
Ik vermoed dat het met een jd 175x niet mogelijk is.
Iemand ervaringen hieromtrend ? De HP website heeft me niet echt verder kunnen helpen. Gisteren had ik een pagina waar het uitgelegd stond, maar ik vind deze niet terug!!
^^ geldt dit nu enkel voor de laserjets ? HP is niet echt duidelijkINFORMATION: The Embedded Web Server scan button will not appear using an External Jetdirect 170x, 300x, or 500x connected to an HP LaserJet all-in-one product. The EWS scan feature is only available with the HP Jetdirect print servers using the newer firmware X.21.12 or greater. See figure 1 for a compatibility table.
Scanning using the HP Jetdirect 170x, 300x, or 500x print servers is possible only when using the HP LaserJet scanning software, and only on a peer-to-peer or direct-mode network.
Heb HP download manager getest, de 175x is NIET upgradable... maar je zou wel over het netwerk moeten kunnen scannen ... ik geraak er niet uit blijkbaar!
[ Voor 39% gewijzigd door Dieter op 27-08-2004 09:08 . Reden: Iets gevonden ... en nog iets gevonden ... ]