Intel PIV 3.0@3600Mhz,2xiwaki md-15R en 1xswiftech mcp600, 4x xlr120 rad in externe boxes,dfi lanparty pro 875B,geil 512 mb pc4200, Ati Radeon 9800 pro,Audigy2,Silicon Graphics F180 (18,1 inch TFT)
Houdt er rekening mee dat je bijna zeker belasting erbij betaald, en das niet misselijk...
Je krijgt 2 keer een heffing.
Ik heb een MD speler besteld, waarde op het pakket was 150$ geloof ik.
Dan maken ze er gulden van en tellen ze er een hele hoop bij op (hoe ze eraan komen, Joost mag het weten) en dan invoerrechten&BTW.
Aanvechten heb ik gedaan, geen succes...
Vuile naaiers!!! :(:(
Koste me uiteindelijke zeker een derde van het originele bedrag....
Was met DHL dat het werd verstuurd trouwens. Vanuit amerika loop je minder risico dat je 'belast' wordt dan asiatische landen.
Je krijgt 2 keer een heffing.
Ik heb een MD speler besteld, waarde op het pakket was 150$ geloof ik.
Dan maken ze er gulden van en tellen ze er een hele hoop bij op (hoe ze eraan komen, Joost mag het weten) en dan invoerrechten&BTW.
Aanvechten heb ik gedaan, geen succes...
Vuile naaiers!!! :(:(
Koste me uiteindelijke zeker een derde van het originele bedrag....
edit:
Deze heb ik in Japan besteld
Deze heb ik in Japan besteld
Was met DHL dat het werd verstuurd trouwens. Vanuit amerika loop je minder risico dat je 'belast' wordt dan asiatische landen.
"A study in the Washington Post says that women have better verbal skills than men. I just want to say to the authors of that study: Duh."
Verwijderd
Ik heb regelmatig via eBay dingen uit amerika gekocht en ik heb iedere keer belasting e.d. moeten dokken hoor
Oei, dan heb je pech of zo.
Ligt er zeker aan hoe het verstuurd wordt of zo...
Ikzelf heb met Amerika juist hele goeie ervaringen
Ligt er zeker aan hoe het verstuurd wordt of zo...
Ikzelf heb met Amerika juist hele goeie ervaringen
"A study in the Washington Post says that women have better verbal skills than men. I just want to say to the authors of that study: Duh."
eh, en een posting hierboven zeg je juist dat je zelf ook erg veel belasting betaald.
wat is het nou?
wat is het nou?
Verwijderd
blaaat! koop gewoon een ultra in nederland gezeik met douane enzo. ik kan me trouwens niet voorstellen dat de 2d kwaliteit beter is eigenlijk. 2d wordt pas belangrijk bij 19" en meer
ik heb zelf een canopus spectra en vindt dat deze betere kwaliteit beeld 2D en 3D geeft dan viper 550 van mijn vader (allebei dus een tnt-1). Die GF2-Ultra van Canopus is bijzonder omdat het geheugen al standaard op 500mhz loopt het is overigens dus ook 4ns geheugen. Daarom zou ik er ook best eentje willen, ik heb er alleen geen geld voor.
Staat er trouwens nergens op de canopus-pagina niets over adressen waar je hem kunt kopen in Japan?
Staat er trouwens nergens op de canopus-pagina niets over adressen waar je hem kunt kopen in Japan?
Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II
Verwijderd
http://auctions.yahoo.com
als je de japanse vertaling hebt en ze kan typen dan kan je er naar zoeken.
of op www.google.co.jp zoeken en met beetje geluk vind je de vertaling en kan je zoeken...
jammer genoeg sturen de meeste niet naar europa of zo. je zou een contact moeten hebben die het regelt voor jou!
als je de japanse vertaling hebt en ze kan typen dan kan je er naar zoeken.
of op www.google.co.jp zoeken en met beetje geluk vind je de vertaling en kan je zoeken...
jammer genoeg sturen de meeste niet naar europa of zo. je zou een contact moeten hebben die het regelt voor jou!
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()