Toon posts:

KPN Prepay polyfone ringtones onmogelijk !?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gisteren een nieuwe telefoon gekocht. De nokia 6220, spulleke hoor alleen een probleem. Ik wil natuurlijk ook gebruik maken van de nieuwste polyfone ringtones...

Nu is het probleem dat ik in het bezit ben van prepay en geen abbonoment. En met prepay kan ik niet wappen dus geen ringtones ontvangen. Ik weet dat een goede manier de datakabel is maar die heb ik nog niet en die is ook erg prijzig,

kent iemand toevallig een goede oplossing hiervoor (iets van een site die mms'jes verstuurd ofzo met ringtones (want mms'en kan ik wel :))

alvast bedankt !

Verwijderd

Vraag een kennis met abo om de ringtones te ontvangen en stuur ze over naar jouw mobieltje?

• E-Vix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22-02 21:18

E-Vix

Nu met sneeuw!

Met prepay kan je wel degelijk wappen. Je moet het alleen even instellen. Wap instellingen zijn op de website van de KPN te vinden, en zo niet, dan staan ze ook op de website van nokia (kan je even geen direct linkje geven omdat ik het adres ook niet bij de hand heb)
Het kan hoogstens zo zijn dat data oproepen standaard uitgeschakeld zijn (volgens mij niet eens), en in dat geval moet je even de helpdesk bellen en vragen of ze data oproepen in willen schakelen voor je.
Je moet uiteraard wel voldoende beltegoed hebben, want je betaald gewoon het tarief wat je voor een normaal gesprek hebt.

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25