Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.
Start > Programs > Openen > Rechtermuisknop > Pictogrammen Schikken op..... > Automatisch schikken aanvinken.
Start -> All Programs -> er is geen 'openen' -> Waar moet die muis dan staan voor ik de R knop druk? -> de rest staat er dus niet.
Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.
Oké, nog een keer.... Ga naar Start > Houd je muis op ''Programs'' dan klik je op je rechter-muis knop en selecteer je Openen. Je komt dan in de map Programs terecht, hier klik je weer op je rechter-muis knop en selecteer je Pictogrammen Schikken op..... en dan vink je Automatisch Schikken aan. Voíla thats it!
[ Voor 8% gewijzigd door Yonix op 27-08-2004 00:34 ]
Zet gewoon je muis waar al die programma's door elkaar staan. Klik dan met de rechter muisknop 1 maal en krijg je een menutje waar je muispijl stond. Dan druk je op sorteren. Anders uitgelegd weet ik het ook niet
Self reflection is the school of wisdom
Dan gebeurd het niet automatisch maar doe je het dus handmatig en eenmalig.
Oh wacht... als ik op 1 programma in de lijst rechterklik en 'sort by name' kies dan sorteerd hij ze allemaal.. ah... dat was dus niet duidelijk (en ook een beetje onlogish wellicht).
Cool, problem solved.. thanks.
Cool, problem solved.. thanks.
Sorry hoor - maar als je achter dit soort instructies niet uitkomt, dan vraag ik me heel erg af ofdat je wel moeite hebt gedaan om de instructies te gebruiken en er misschien eens mee te spelenTijgert schreef op 27 augustus 2004 @ 00:17:
In een ander topic werd verteld dat men op de rechtermuisknop moet klikken (waar?) en dan sorteren moet kiezen. Maar als ik in mijn Program list sta dan gebeurt er niks met klikken op de rechtermuisknop...
In ieder geval - dit topic gaat dicht
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()