hallo,
na flink wat gepruts om de melding weg te krijgen wat me niet gelukt is roep ik maar eens de hulp in.
ik heb ooit een keer wat spyware of iets dergelijks gehad wat niet meer weg wil. als ik een mailtje lees of een site open krijg ik kort een pop-iup van de msi installer die iets wil installeren. alleen de bron is er niet meer (weg door adaware) dus stopt de msi installer ook. alleen die popups zijn er irri.
hier de melding waar mijn event viewer mee vol staat
Event Type: Warning
Event Source: MsiInstaller
Event Category: None
Event ID: 1001
Date: 7/18/2004
Time: 9:17:48 PM
User: N/A
Computer: C840
Description:
Detection of product '{1EF3278D-F997-4B23-8976-2C6CAFF51D49}', feature 'ADMIN' failed during request for component '{C9177E73-20B9-469F-A10F-CD9E77CED6A8}'
For more information, see Help and Support Center at http://go.microsoft.com/fwlink/events.asp.
hier een overzicht van wat ik zelf al heb gedaan.
-adaware draaien
-spybot
-regcleaner
-hijackthis
-tweak xp om te kijken of er iets in de auto run staat.
- in de registry zoeken naar de sleutels die in de event staan. (niet gevonden)
iemand nog een heldere tip?
na flink wat gepruts om de melding weg te krijgen wat me niet gelukt is roep ik maar eens de hulp in.
ik heb ooit een keer wat spyware of iets dergelijks gehad wat niet meer weg wil. als ik een mailtje lees of een site open krijg ik kort een pop-iup van de msi installer die iets wil installeren. alleen de bron is er niet meer (weg door adaware) dus stopt de msi installer ook. alleen die popups zijn er irri.
hier de melding waar mijn event viewer mee vol staat
Event Type: Warning
Event Source: MsiInstaller
Event Category: None
Event ID: 1001
Date: 7/18/2004
Time: 9:17:48 PM
User: N/A
Computer: C840
Description:
Detection of product '{1EF3278D-F997-4B23-8976-2C6CAFF51D49}', feature 'ADMIN' failed during request for component '{C9177E73-20B9-469F-A10F-CD9E77CED6A8}'
For more information, see Help and Support Center at http://go.microsoft.com/fwlink/events.asp.
hier een overzicht van wat ik zelf al heb gedaan.
-adaware draaien
-spybot
-regcleaner
-hijackthis
-tweak xp om te kijken of er iets in de auto run staat.
- in de registry zoeken naar de sleutels die in de event staan. (niet gevonden)
iemand nog een heldere tip?
Ik zou het doen!