[Win98] Icoontjes weg bij Configuratiescherm e.a.

Pagina: 1
Acties:

• Fl4sh3r
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-03 21:19
Vandaag was ik bij een kennis die (weer) problemen had met z'n computer. |:(

Nu kwam ik erachter dat ook z'n Configuratiescherm en andere delen van Windows het niet meer doen :?

Ik heb er een screenshot van weten te maken:
Afbeeldingslocatie: http://www.bleq.nl/~chris/pics/GoT/icons_weg.jpg
(klik voor groter)

Zoals je ziet werkt Windows Verkenner vlekkeloos, maar Configuratiescherm, Deze Computer en vergelijkbare vensters niet.

Uiteraard heb ik de FAQ's doorgenomen, de search gebruikt en ook gegoogled (voor zover dat een werkwoord is)

----
hmm... tijdens het schrijven van dit bericht bedenk ik me dat ik nog niet gekeken heb of ik in Verkenner wel naar Configuratiescherm kon. Desalniettemin post ik het probleem toch, aangezien het probleem blijft.

Verwijderd

De mappen die je noemt toon je in de niet-klassieke weergave (klinkt een beetje krom, maar zo noem ik het maar). Het is webgebaseerd. De weergave van de map is begrepen in een verborgen bestand in die mappen, namelijk folder.htt. Dit bestand blijkt niet meer te zijn wat het is geweest. Je zult dus moeten kijken of je deze bestanden weer kunt herstellen.

Overigens staat ergens (ik weet niet meer precies waar, ik werk al lang niet meer met Windows 98) een standaardbestand voor de mappen als c:\huppelepup. Zo kan ook in deze mappen de weergave met die mooie wolkjes links :r getoond worden. Even zoeken met de zoekfunctie van Windows en verborgen bestanden op aan moet je dit bestand wel tonen.

• Fl4sh3r
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-03 21:19
Bedankt voor je reactie, ik het eens even bij m proberen.

Als ie nog op is, that is.