Ik heb probleempjes met mijn startpagina. Telkens als ik Internet Explorer open, komt Search For als startpagina in beeld. Ik heb al van alles geprobeerd om dit probleem om te lossen (configuratiescherm->software, en dan Search Assistant verwijderen, maar dat lukte niet) ook heb ik het via Program Files geprobeerd, werkte ook niet. Het is zo irritant, als ik mail account open, zelfs dan springt deze pagina ervoor. Iemand enig idee hoe ik dit verhelp? Alvast bedankt...
Haal adaware eens af (www.lavasoftusa.com) en draai die eens een keer.. Die haalt al die nare progjes wel van je PC af
goh, professional mischienVerwijderd schreef op 26 augustus 2004 @ 21:09:
Wat is beter? Adaware Plus, Professional of Personal?
de betaalversie's zijn altijd beter, daarom moet je er ook voor betalen
A wise man's life is based around fuck you
Verwijderd
gewoon standaard Adaware bedoelt hij (natuurlijk zeg ik dit weer te laat), Spy Sweeper is ook heel goed
http://www.spysweeper.com/download.html
http://www.spysweeper.com/download.html
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2004 21:12 ]
Pinarello,
Welkom op GoT
Mag ik je uitnodigen om eerst eens Beveiliging en Virussen - Nieuw topic starten door te lezen? Je probleem is namelijk redelijk vaak voorkomend (je hebt vermoedeiljk last van spyware of iets dergelijks)
Nadat je Beveiliging en Virussen - Nieuw topic starten hebt gelezen, moet je (zoals in Beveiliging en Virussen - Nieuw topic starten beschreven staat) even je Hijackthis logfile posten. Vergeet daarbij niet zelf even te markeren wat je er over op Google gevonden hebt
Welkom op GoT
Mag ik je uitnodigen om eerst eens Beveiliging en Virussen - Nieuw topic starten door te lezen? Je probleem is namelijk redelijk vaak voorkomend (je hebt vermoedeiljk last van spyware of iets dergelijks)
Nadat je Beveiliging en Virussen - Nieuw topic starten hebt gelezen, moet je (zoals in Beveiliging en Virussen - Nieuw topic starten beschreven staat) even je Hijackthis logfile posten. Vergeet daarbij niet zelf even te markeren wat je er over op Google gevonden hebt
www.download.com en dan zoeken naar Spybot Search and Destroy. ook een goede.
Let er ook even op dat je ze steeds update vorodat je gebruikt. Als je niet weet hoe je het programmatje gebruikt dan heb ik hier een zelf geschreven handleiding voor je,
laat het maar hore
Let er ook even op dat je ze steeds update vorodat je gebruikt. Als je niet weet hoe je het programmatje gebruikt dan heb ik hier een zelf geschreven handleiding voor je,
laat het maar hore
Verwijderd
en als al die programma's nog niet hebben geholpen........ 
......post een Hijack-log hier (en haal er alvast zoveel mogelijk uit)
......post een Hijack-log hier (en haal er alvast zoveel mogelijk uit)
Goed, ik ga eens ff wat proberen met Spy Sweeper. Bedankt iedereen!
Elevator, ik ben het met je eens, maar zo op de late avond kreeg ik zomaar ineens het idee om hier hulp te vragen, ben namelijk behoorlijk ziek van die Search For-ellende. Morgen lees ik alles wel ff goed door.
Elevator, ik ben het met je eens, maar zo op de late avond kreeg ik zomaar ineens het idee om hier hulp te vragen, ben namelijk behoorlijk ziek van die Search For-ellende. Morgen lees ik alles wel ff goed door.
Pagina: 1