Asus P5PL2, Intel Pentium D 945, 2GB DDR2, GeForce 7900 GT
Je kan het wel proberen hoor, zo snel zal de voeding niet stuk gaan
Ik denk dat hij het kán trekken, mits het een goed merk is.
Ik heb laatst het volgende systeem gemaakt:
Epox Micro atx Nforce 2 mobo
Amd XP 2600+
2x256mb ddr
IBM 40 gig 7200 rpm schijf
CDrom speler
Sound/vga/lan onboard
2x 60 mm casefan + cpu koeler + extra koeling Chipset
Externe 40 gig schijf (usb)
Dit alles op een aopen micro atx kast (h400 geloof ik) met 200w voeding, gaat prima, volt lijnen waren keurig. Dus waarschijnlijk lukt het bij jou ook wel
Ik denk dat hij het kán trekken, mits het een goed merk is.
Ik heb laatst het volgende systeem gemaakt:
Epox Micro atx Nforce 2 mobo
Amd XP 2600+
2x256mb ddr
IBM 40 gig 7200 rpm schijf
CDrom speler
Sound/vga/lan onboard
2x 60 mm casefan + cpu koeler + extra koeling Chipset
Externe 40 gig schijf (usb)
Dit alles op een aopen micro atx kast (h400 geloof ik) met 200w voeding, gaat prima, volt lijnen waren keurig. Dus waarschijnlijk lukt het bij jou ook wel
[ Voor 64% gewijzigd door Race Eend op 26-08-2004 21:00 ]
Je moet het gewoon proberen.
Persoonlijk denk ik dat het prima gaat. Je hoort altijd spannende verhalen over 480 watt voedingen, maar dat is in mijn ogen nogal overdreven.
Wel zou ik ff je voltages controleren.
Persoonlijk denk ik dat het prima gaat. Je hoort altijd spannende verhalen over 480 watt voedingen, maar dat is in mijn ogen nogal overdreven.
Wel zou ik ff je voltages controleren.
Gewoon proberen inderdaad, als je pc blijft vastlopen weet je dat het aan de voeding ligt
Verwijderd
Ik heb een tijdje terug hetzelfde bord gekocht en min of meer hetzelfde geprobeerd met een 235 watt voeding. Dat bleek dus niet te werken. Ik heb zelfs bijna mijn bord daarom terug gestuurd. De cmos informatie was bij mij corrupt geworden omdat hij de eerste keer te weinig vermogen had om het fatsoenlijk weg te schrijven. Na een cmos clear werkte hij gelukkig wel. Maar ik heb er nu dus wel een 350 watt voeding in hangen.
Je kan het dus wel proberen als je wilt maar het is handiger om gelijk een nieuwe voeding te halen.
Je kan het dus wel proberen als je wilt maar het is handiger om gelijk een nieuwe voeding te halen.
Zit verder in 1 cd rom drive, 1 diskette drive, geluidskaart (standaard 16 bit) en 2 netwerk kaarten. en 1 casefan + 1 voor de videokaart. Dus dat valt in principe nog mee.
Nou dan kan je de geluidskaart schrappen en de onboard geluidskaart gebruiken, onboard zal nog beter zijn en vreet minder stroom.vingerfrits schreef op 26 augustus 2004 @ 21:03:
Zit verder in 1 cd rom drive, 1 diskette drive, geluidskaart (standaard 16 bit) en 2 netwerk kaarten. en 1 casefan + 1 voor de videokaart. Dus dat valt in principe nog mee.
Bovendien kan je nog een netwerkkaart schrappen, 1 zit er al onboard.
Ik denk dus dat het wel gaat lukken, een 1400 slurpt niet zoveel dat valt nog wel mee
Oja, zit ook nog wat onboard he tegenwoordig. Sorry ik zit nog in het pentium 3 tijdperk
Je zou het ook kunnen vragen in Welke voeding heb ik nodig? Deel 6
200W lijkt mij erg weinig, 250 lijkt mij beter, of liever 300W
200W lijkt mij erg weinig, 250 lijkt mij beter, of liever 300W
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
mag wel weinig zijn als het maar doet
Heb nog een andere kast maar daar zit geen voeding in. En in die pentium 3 kast zit een apart model voeding in wat niet in die andere kast past. Vandaar dat ik het toch ff wil proberen
Gewoon proberen, je hebt nou eenmaal niet meer liggen, lukt het niet, dan koop je gewoon voor 20-40 euro een voeding
Oke, ik ga gewoon proberen. Heb ook al heel veel AT voedingen opgeblazen (wat willen die dingen roken zeg) Dus kan ook wel een ATX bij. Maar moet haast wel goed gaan. Zo niet dan pech
Zie het topic waar Resistor naar linkt
Had je kunnen vinden in Overige Hardware. Voeding = Overige Hardware. Hier in PMG heb je wat gehad aan de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter. Niet dat je specifiek een Hangen/opstartprobleem hebt, maar dit topic is nuttig om Hangen en Opstartproblemen te vóórkomen
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()