Toon posts:

[mini Ipod] Vastgelopen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey.
Mijn mini Ipod is juist vastgelopen. Dit gebeurde nadat ik hem had 'uitgeworpen'. Er staat nu nog steeds: ok to disconnect op het scherm maar hij doet verder niets.
Ik weet niet wat ik moet doen en ik ben mijn mini Ipod boekje kwijt.
Alvast dank.

• Gassie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-11-2023
Menu en selectieknop tenminste 6 seconden tegelijk ingedrukt houden.

Eventueel eerst de Ipod aansluiten op een stopcontact en dan de hold-button inschakelen en weer uitschakelen

Let's get lost! I know the way

• blackd
  • Niet online
Verwijderd schreef op 26 augustus 2004 @ 19:39:
Ik weet niet wat ik moet doen en ik ben mijn mini Ipod boekje kwijt.
Download de userguide @ http://www.apple.com/support/ipod/

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:52
Wat gebeurt er btw als je je iPod Mini afkoppelt, terwijl er nog staat 'Don't Disconnect' ?

• NEK
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 09-10 14:19

NEK

Hidde schreef op 26 augustus 2004 @ 20:21:
Wat gebeurt er btw als je je iPod Mini afkoppelt, terwijl er nog staat 'Don't Disconnect' ?
Kan de harddisk crashen!

• HJR
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-09 17:57

HJR

Kan de harddisk crashen??? ONZIN! De data kan corrupt raken, omdat hij nog aan het schrijven was, als tie dus lang hangt zegmaar gewoon eruit trekken....

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:52
Als ie ook niks aan het schrijven was? En opladen? Vriend van mij had het en hij crashde, maar later deed ie het weer. (iPod 3G)
Met alle nummers, precies hetzelfde.
Leek of de OS ofzo alleen een tijdje gecrasht was.

Tis wel iritant, maja, tis ook een HD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NEK
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 09-10 14:19

NEK

HJR schreef op 26 augustus 2004 @ 23:37:
Kan de harddisk crashen??? ONZIN! De data kan corrupt raken, omdat hij nog aan het schrijven was, als tie dus lang hangt zegmaar gewoon eruit trekken....
Wat nou onzin. Dit is bij mij gebeurd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue
  • Laatst online: 10-10 17:37

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Als jij hem een slinger geeft als hij nog aan het schrijven is ja... ik laat hem altijd zo stil mogelijk op mn bureau liggen bij het overpompen, met laptops moet je ook niet gaan wandelen als ze aan het werk zijn...

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoogstwaarschijnlijk is je Harddisk defect. Een vriend van mij had vorige week precies hetzelfde waar ik bij was. Je zult dus terug naar de winkel moeten met je Ipod Mini, helaas. Gelukkig heeft Apple een goede service.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Dark Blue schreef op 27 augustus 2004 @ 00:36:
Als jij hem een slinger geeft als hij nog aan het schrijven is ja... ik laat hem altijd zo stil mogelijk op mn bureau liggen bij het overpompen, met laptops moet je ook niet gaan wandelen als ze aan het werk zijn...
hmm ik loop zo vaak met mijn laptop... G-Sense rate staat ondertussen wel op 107 (waarvan de helft waarschijnlijk gewoon meppen op tafel zijn geweest) (uit te lezen via de SMART registers), maar verdere errorrates staan allemaal op 0.

tis denk ik best wel harddisk merk+type gevoelig of hij snel crasht bij een klap.

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Pagina: 1