Toon posts:

Bluetooth.... wie kan mij aan info helpen?

Pagina: 1
Acties:
  • 148 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Heb de laatste tijd al het een en ander gehoord over bluettooth. Ik zou me d'r graag in willen verdiepen en weten welke producten d'r nu al voor die standaard op de markt zijn. Ik vindt het namelijk een nogal baanbrekende technologie en veel beter dan IR.... Dus als d'r iemand iets weet..

Post het hier, mail het me of ICQ het me.... :)

• croxz
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17:13
Effe zoeken met Altavista en je hebt je info.

(of kijk of www.bluetooth.com , net zo makkelijk).

Verwijderd

Topicstarter
Dat had ik ook al gevonden... sorry dat had ik d'r bij moeten zetten. Maar of d'r iemand nog recensies, tests, etc. kent...

Verwijderd

XMIKE wat voor info precies zoekkie.??
Bluetooth is een nieuw toegepaste methode daarom zijn er ook niet zoveel produkten beschikbaar en dus ook niet echt veel info.
Ik weet wel dat ericsson gebruik van maakt.
En wat ik ergens gelezen heb is dat ze het ook gaan toepassen in de computer techniek.

• croxz
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17:13
CyberGhost: Bluetooth is uitgevonden/ontwikkeld door een Nederlander in dienst van Ericsson.

Verwijderd

XMIKE: Check de volgende site (als je $75 over hebt, of een beetje kan hacken, of een relatie bij ericsson hebt werken zolas ik :) )
http://bluetooth.ericsson.se/support/online.asp

Veel succes ermee! is booming buisness als je daar voor shit kan ontwikkelen. (verzin maar combinatie tussen BT en WAP, ben je over 2 jaar stinkend rijk)

Verwijderd

Topicstarter
Thank you... broer van me buurvrouw werkt bij erricson en wist wel voor me. Bluetooth is errug cool!! Jammer dat er nog maar weinig producten voor zijn. Alleen het bereik zou van mij groter mogen maar dat is express op korte afstand gehouden!

bluetooth is zeker iets waar ik in ga investeren!
Pagina: 1