Toon posts:

[9800Pro @ XT] artifacts in pixelshader 2.0?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hai! ik heb net een nieuwe sapphire 9800Pro met een XT bios (op waterkoeling). ik heb m ge-overklokt mbv AtiTool tot 456 / 395 zonder artifacts. ook in 3dmark03 geeft hij op deze snelheden geen (zichtbare) artifacts, behalve bij de pixelshader 2.0 test (olifant / neushoorn); deze zitten allebij onder de witte puntjes (de neushoorn t meest :? ). in games etc heb ik dus geen last van artifacts maar ik vraag me af hoe dit komt.

Verwijderd

Ehhhm,
Dit had ik bij m'n GeForce2 ook, en ook nu bij m'n 9600SE...
't Zal wel normaal zijn.
;)

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-08 15:15

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Dat hoort volgens mij bij de Shader test :?

Of was het nou bumpmapping :? :|

Maak anders (indien mogelijk) een screenshot

[ Voor 54% gewijzigd door Notna op 26-08-2004 20:51 ]

Xbox Live ID:Notna8310

• GeforceDDQ
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-04 12:22
Dat had ik dus ook met een Geforce 2 Ti, MX 400, Radeon 9700 Pro, Radeon 9800 Pro en nu zelfs met mijn Radeon 9800 XT :D.

Maw, hoort zo :).

301SQN

• Race Eend
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-12-2023
Nog even in overvloedde:
Ik heb het ook, zowel overklokt als niet overklokt, het wordt niet erger als je overklokt, dus het hoort zo.. beetje nutteloze test :)

Verwijderd

Race Eend schreef op 26 augustus 2004 @ 21:02:
Nog even in overvloedde:
Ik heb het ook, zowel overklokt als niet overklokt, het wordt niet erger als je overklokt, dus het hoort zo.. beetje nutteloze test :)
Vreemde conclusie, ik heb het niet . . het hoort dus NIET zo.

Verwijderd

in games etc heb ik dus geen last van artifacts maar ik vraag me af hoe dit komt.
Het hoort iig niet zo, ik heb nul komma nul witte puntjes op de olifanten. Maar draai je toevallig een beta driver? Ik kan me herrineren wel eens gelezen te hebben dat je met een beta driver hier eerder last van hebt dan met de off. Cat. driver. (en meen dit idd ook wel eens gezien te hebben met beta's).
Zo niet dan wordt je mem te heet.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 augustus 2004 @ 15:17:
[...]

Het hoort iig niet zo, ik heb nul komma nul witte puntjes op de olifanten. Maar draai je toevallig een beta driver? Ik kan me herrineren wel eens gelezen te hebben dat je met een beta driver hier eerder last van hebt dan met de off. Cat. driver. (en meen dit idd ook wel eens gezien te hebben met beta's).
Zo niet dan wordt je mem te heet.
maak s een screenie kunne we zien wat jij witte puntjes vind :p

Verwijderd

Ik weet niet of je het tegen mij hebt maar ik vertel net dat ik geen last van witte spikkeltjes heb. :)
Maar ik meen ze ooit wel eens gezien te hebben (met een beta driver maar dat weet ik niet zeker meer), vooral rond de voeten van de olifant.

• Hephaistus
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23-06-2025
Ja , ik heb dat ook wanneer ik mijn 9800pro overclock. Bij de olifant valt het mee, maar bij de neushoorn is het wel erg. :?

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Ik heb er geen last van, maar als het witte stipjes zijn is het de CORE! ff voor de duidelijkheid, dus NIET het memory zoals hierboven werd gezegd. Als het mem te hoog is, dan heb je flitsen (Bij Samsung), bij Hynix heb je dat gelukkig niet, dan krijg je gewoon dat het beeld een beetje verdraaid word.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

• Race Eend
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-12-2023
Het gekke is dat je ze niet ziet als je 3dmark screenshots laat maken :? en print screen werkt niet in 3dmark

• Frietsaus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Ik heb die puntjes ook, hoort gewoon bij de test.

Verwijderd

BIj mij komen ze alleen als ik wat verder overklok.

Verwijderd

Ik heb die puntjes niet, alles loopt hier soepel maar ik heb niet overgeklokt.

• Ranzy
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-10-2023

Ranzy

Live 'till You Die

geforceddq schreef op 26 augustus 2004 @ 20:55:
Dat had ik dus ook met een Geforce 2 Ti, MX 400, Radeon 9700 Pro, Radeon 9800 Pro en nu zelfs met mijn Radeon 9800 XT :D.

Maw, hoort zo :).
Ehm, met een GeForce 2 of een MX 400 kan je die test nog geen eens draaien, die kaarten ondersteunen geen PS 2.0. Jij (en Nokko) hebt het over die test in 3dmark2001 met dat paard, daar was het normaal bij ja.
Pagina: 1