[DVDRW] nieuw 5-pak DVDRW's onleesbaar?

Pagina: 1
Acties:

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-12-2025
ik open net een pak dvd rw's die ik een maandje geleden heb gekocht bij de harendse smid heb gekocht toen er die euro actie was en wat blijkt ,
ik open er 1 en probeer hem eerst te formatteren ,
pakt mijn windows de dvd niet eens ;(
daarna 2de exemplaar uitgepakt en die doet het ook niet ;(

weet iemand of ik iets fout heb gedaan of kan fuji gaan mailen?

edit : ik heb ook de dvd in mijn nec 1300 brander te doen en ook in mijn andere dvd speler .
het rare is dat ik van een kennis hetzelfde type en merk dvd rw heb gekregen , die ze 2 weken ervoor heeft gekocht en die doet het helemaal perfect. dus ik dnek dat het gewoon ligt aan mijn doosje dvd's \?

edit2: ik probeer net een cd rw en die wordt niet herkent :(
nu net een cs retail cd en die wordt ook niet herkent , ik denk dat plotseling mijn dvd rw opeens kapot is gegaan? 8)7

[ Voor 45% gewijzigd door k5052 op 26-08-2004 19:35 ]

Verwijderd

probeer eens een andere brander in je pc te doen, is het dan opgelost?

Verwijderd

of simpeler: probeer eens het eens in een andere computer? met dvd brander natuurlijk ;)

• Gem1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-02-2025
Probeer eens een firmware upgrade, misschien kent je brander de media merken nog niet.

Verwijderd

Zie je ook iets aan het oppervlak van de onderkant?? een vriend van me heeft een 10 pak cd-r's gekocht van maxell bij de lidl. Je kunt zien dat er aan de buitenste rand een stuk mist, dat heeft een andere kleur. fabrieksfout. is dat bij jouw ok te zien

• Nilco
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:05
Kijk eens naar de media codes op de schijven. Ik denk dat die jij hebt gekocht een andere code hebben als die van die kennis. Het kan zijn dat die jij gekocht hebt niet door je brander ondersteunt worden. Als die van jou het wel goed doen bij die kennis dan ruil je ze toch gewoon met hem.

Verwijderd

offtopic:
Ik heb zo'n gevoel dat ts het probleem al heeft opgelost maar gewoon niet meer antwoord in dit draadje en wij dus voor jan lul bezig zijn. Mijn excuses voor mijn taalgebruik

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-03 14:19
Verwijderd schreef op 31 augustus 2004 @ 17:27:
offtopic:
Ik heb zo'n gevoel dat ts het probleem al heeft opgelost maar gewoon niet meer antwoord in dit draadje en wij dus voor jan lul bezig zijn. Mijn excuses voor mijn taalgebruik
Hij heeft het probleem (van wat ik begrijp uit de startpost, met de edit) niet opgelost, maar slechts veranderd, want het ligt niet aan de dvd's (oorspronkelijke vraag) maar aan de dvd speler/brander. Veranderen van titel dan maar? ;)

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Verwijderd

ja, veranderen van titel dan maar. maar ts kan nu ook een nieuwe brander halen, dan moet het ook goed zijn.

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-12-2025
sorry dat ik niet heb gereageerd maar ik was de laatste paar dagen weg en niet aan de computer geweest . wat ik wel heb gedaan is dus de dvd's in een andere pc geprobeerd en die ziet ze dus wel . het is dus de brander en ook andere mensen hebben hier last van zie topic:
NEC ND-1300 leest cd's/dvd's niet

ik heb met de winkel waar ik mijn pc heb gekocht een afspraak gemaakt om de pc na te laten kijken en dus de pc te fixen.

maar wat ik eigenlijk dus nog steeds niet weet is waaorm hij het niet doet . want ik was net klaar met het branden van een dvd (dvd -r ) en toen stopte ik er de dvd rw in en de brander leest niks meer :'(

offtopic:
volgens mij is eeen titelchange ook beter

Verwijderd

ben je er nu uit wat het probleem is?? zo ja, dan hoeft er nu niet een meer te reageren.
Pagina: 1