Ik heb net 20 uur gedaan over het renderen van een MPG gemaakt via Adobe Premiere Pro 1.5. Leuk en aardig maar nu zie ik dat de eerste 29 seconden niet zijn zoals ik had verwacht. Heb dat in Premiere aangepast en alleen de 1e 29 seconden opnieuw gerenderd.
Nu wil ik van de volledige film de eerste 29 sec. wegsnijden en dan later mijn opnieuw gerenderde stukje aan de rest vastplakken. Het lukt me alleen niet een splitter te vinden die het gesplitte bestand wegschrijft in *exact* hetzelfde formaat als het bronmateriaal. Zonder uitzondering willen ze allemaal opnieuw een bestandsformaat van mij weten.
DAT WIL IK NIET! Ik wil gewoon een nieuwe file met dezelfde bitrate enz. Het past nu net precies op een DVD-tje (1.5mb speling) dus het moet hetzelfde formaat blijven. (Het bestand dat uit Premiere kan was VBR encoded) Ik heb nl. al een aantal splitters gehad die het gesplitte bestand vele malen groter maakten dan mijn origineel bestand.
Wie o wie weet een splitter die dat voor me kan regelen. Ik zit een beetje met mijn handen in mijn haar en heb een deadline te halen.
Nu wil ik van de volledige film de eerste 29 sec. wegsnijden en dan later mijn opnieuw gerenderde stukje aan de rest vastplakken. Het lukt me alleen niet een splitter te vinden die het gesplitte bestand wegschrijft in *exact* hetzelfde formaat als het bronmateriaal. Zonder uitzondering willen ze allemaal opnieuw een bestandsformaat van mij weten.
Wie o wie weet een splitter die dat voor me kan regelen. Ik zit een beetje met mijn handen in mijn haar en heb een deadline te halen.