Toon posts:

[OPMERKING] De eeuwige slotjes affaire...

Pagina: 1
Acties:
  • 56 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik wilde dit graag toch een keer gezegd hebben, waarschijnlijk zal het wel gezien worden als flame, maar het is bedoelt als normale kritiek... Mijn vorige vraag http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/948777 wordt weer als een "vraag onder niveau" (o.i.d.) beschouwd met een opmerking in de trend van "kijk eens naar margin en padding" SLOTJE.

@Pelle - Als je mijn inleidend verhaaltje had gelezen wist je dat ik dergelijke zaken al vele malen had geprobeerd, maar dat het hier niet in zat. De uiteindelijke oplossing zat hem dan ook in de vrij onbekende CSS attribuut "line-height: 1px;" (op Experts-Exhanges vonden ze de vraag wel de moeite) en had dus niets met margin of padding te maken.

Gewoon weer even een opmerking, want dit soort zaken komen de laatste tijd steeds meer voor, ik hoop dat er in de toekomst beter naar gekeken kan worden.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2004 17:47 ]

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 22:35

Wokschotel

Op 6 wielen

De islam kan uw vrijheid schaden

• Sybr_E-N
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:42
Ja hallo, nu eens een keer een reactie van een van de leachende user hiero.

Ik vind het juist rete irrirant dat julie (users die topics in LA openen omdat hun topic dicht is) elke keer maar weer een topic in LA gaan openen. Is ie sticky boven aan niet duidelijk genoeg voor jullie?

Echt ook jij ArticSun bent nummero 1337 die z'n topic hier opent, terwijl dat helemaal niet nodig is. "Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!" hebben ze niet voor niets gemaakt. Als jullie die gewoon ff lezen kom je er snel achter dat je gewoon die moderator in kwestie kun benaderen dmv e-mail, icq, msn, voor mijn part via de postduif.

Zo, dat is mijn opmerking.

• Zwerver
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
LA is voor discussie over het beleid op GoT. Het zeuren over het feit dat je topic dicht zit is hier dus niet de bedoeling. Dat weet jij, en alle andere users die elke keer dit soort topic openen ook wel.

Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Jongens. rustiiiggggg
Je kunt Pelle rustig emailen voor een uitleg, maar meestal staan de redenen voor zo´n slotje ook gewoon in de F.A.Q. / Policy van (in dit geval) Webdesign & Graphics

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Dit topic is gesloten.