Rare ruitjes in witte vlakken op beeldscherm

Pagina: 1
Acties:
  • 135 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Nick39
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
Ik heb een raar probleem.
Sinds kort gebruik ik in mijn systeem (athlon 2200+, xp Professional) een asus V9520 Magic V56.72 grafische kaart, 128 MB in combinatie met een acer LCD AL17 inch plat beeldscherm.
Frequentie 70 Hz, resolutie 1280x 1024, Gforce Fx 5200, Direct x 9B,g-force driver versie 6.14.10.5672

Het probleem is dus dat je in witte vlakken heel licht een soort van grijs ruitje ziet.
Enorm hinderlijk is het niet,wel zichtbaar,vergelijk het maar met een soort van visnet motief.
Maar hoe ga ik in vredesnaam nu in de search hier op zoeken.
Die GForce heeft zoveel instellingen dat ik geen idee heb wat ik daar moet gaan veranderen.
Herkent iemand dit en zegt, toen ik dat veranderde was het weg ?
Zou er toch graag wel van af willen,want als ik me ergens aan ga ergeren zie je het steeds duidelijker.
Groetjes,
Nick

(ps ik heb zoveel mogelijk info ingevuld,mogelijk heeft het er niets mee te maken,maar het was in elk geval wat ik terug kon vinden)

Verwijderd

Nou, het kan echt van alles zijn, ik had ook problemen met vage strepen over mun monitor en onlangs ook met mijn icons }:O Maar dat is allemaal weer in orde. Bij mij was de hardware gewoon in orde, de strepen verdwenen vanzelf en de icons bleek een cache probleem. Denk niet dat je dit erg veel helpt, maar het is iig nuttige informatie :9

• Nick39
  • Niet online
Het is gewoon een haarfijn rastertje wat er overheen loopt, ik heb nu de allerlaatste Nvidia drivers er overheen gegooid,resolutie en refresh veranderd en het is het zelfde gebleven helaas.
Bedankt voor je reactie

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Probeer eens een andere monitor, volgens mij hadden sommige monitoren ook een raster er in zitten, misschien dat dat bij jou zichtbaar is.

Wat voor AL17xx heb je? want AL17 komt niet voor in de pricewatch, wel met nog meer cijfers.

Misschien dat googlen op je typenummer, even reviews bekijken.

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

• Nick39
  • Niet online
AL1714 - 17 is het type nummer. een andere monitor heb ik niet,maar als ik de monitor aan een andere pc hang,is het er niet,maar die pc heeft een normale S3 chip (goedkoop ding)

[ Voor 71% gewijzigd door Nick39 op 26-08-2004 23:33 ]

• Nick39
  • Niet online
subiel kickje
Pagina: 1