[Ipod Mini] Firewire/USB kabel?

Pagina: 1
Acties:

• Wawl
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-11-2023
Mijn kabeltje is zojuist kapot gegaan, dus nu vroeg ik me af waar je deze kabel kunt kopen? In de online Apple-store heb ik al gekeken, maar daat moet je 8 euro verzendkosten extra betalen. Het gaat me dus om de iPod-dockconnector-naar-FireWire-USB 2.0-kabel zoals men die op de Apple-site noemt.

Welk winkels verkopen deze kabel? De Dixons iig al niet, want daar ben ik toevallig vandaag nog geweest. Kunnen jullie me uit de brand helpen?

Wauwel.

• HJR
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-09 17:57

HJR

Ik heb bij mijn mini twee kabels gekregen, een voor Firewire en een voor USB. Als er een kapot is, kan je toch nog altijd de tweede gebruiken?

Als je een Windows machine hebt zonder Firewire, dus je gebruikte de USB kabel, kan je volgens mij goedkoper een Firewire kaartje kopen. Deze kosten rond de 17 euro.

Verwijderd

Ik weet niet waar je woont, maar ik neem aan dat ze dat soort kabeltje ook verkopen bij een van de apple centers. http://www.apple.com/nl/buy/applecentre/

• Wawl
@HJR. Ik heb wel een Firewire aansluiting, maar geen kabeltje. Ik zoek dus die kebel die hierboven staat. :)

@yourhunny. Mjah, toch zijn die centrums allemaal redelijk ver weg. Niet dat ik te lui ben, maar daar zou ik pas als laatste heengaan.

Verder nog andere adviezen?

Wauwel.

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:13

DizzyWeb

Ondertiteld

Gewoon online bestellen bij Apple?

• Wawl
DizzyWeb schreef op 26 augustus 2004 @ 17:26:
Gewoon online bestellen bij Apple?
Ik vind 8 euro verzendkosten toch wat veel, dáárom probeer ik 't hier eens. ;)

Wauwel.

• Sage
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 24-05 09:41
Ehm, je kan daar zoeken naar de dichtsbijzijnde dealer bij Apple. Waarvoor vraag je het hier dan nog? :?

kleurbleur.nl

• Randal Peelen
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-10 19:35
Ik kan me herrineren dat ik met de Dixons verkoper heb afgesproken dat ik garantie heb op alle onderdelen van mijn iPod, dus van koptelefoon tot kabeltjes. Ik kan me voorstellen dat je gewoon garantie hebt op dat ding en gratis een nieuwe kan krijgen, ze horen immers niet kapot te gaan.

http://twitter.com/randalpeelen

Verwijderd

Bij Tracks & Take off op schiphol plaza verkopen ze 't wel, kweetnie of dat in de buurt is voor je. Ik neem aan dat die kabel hetzelfde is als voor een 'grote' ipod. Die kabeltjes heb ik deze zomer nog in mijn handen gehad toen ik daar in het magazijn werkte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-10 17:37

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Waar woon je dan ongeveer Wauwel? In arnhem is juist een nieuwe Apple Store (of iig zo'n Mac reseller) geopend...

Welke typen connectors zitten er aan beide einden van de kabel? Firewire -> Firewire? Usb, smal of breed?

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vraagje.

je kan hem naar je pc toe dus zowel met USB als met FireWire aansluiten? je kan namelijk de FireWire kabel ook gebruiken naar je oplader toe...

thanks!
Pagina: 1