Slidephones

Pagina: 1
Acties:

• eswa
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-12-2025
Ik zoek een nieuwe telefoon, en ik wil graag een slide phone. Ik vind de E800 wel mooi, en de Sl65 ook, maar ik vind de specs van vooral de laatste wat minder.
Zijn er nog meer slidephones op de markt, of in aantocht?

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22-02 14:03
Slidephones zijn altijd zo dik... :X
Zijn die problemen al opgelost die de meeste slides na verloop van tijd gaan opleveren (kaputtie?)

* UltraSub vind het wel strak uit zien, maar hoeft er geen meer..

• Ajunne
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-09-2025

Ajunne

Uitje

Buiten de Siemens wat je al opnoemde ken ik er eigenlijk geen andere. Ik weet wel dat Nokia ooit eens een demo model heeft gehad, de 6800, dat was eerder een clamshell-model, maar als je die openklapte kreeg je een volledig qwerty-toetsenbord.

En de 3660 kun je ook nog enigszinds openschuiven...

• rewind.
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-02 23:53
siemens SK65 :9~ niet echt een slidefoon maar wel het idee

http://www.siemens-mobile..._60065_rArNrNrNrN,00.html

Verwijderd

eswa schreef op 26 augustus 2004 @ 17:00:
Ik zoek een nieuwe telefoon, en ik wil graag een slide phone. Ik vind de E800 wel mooi, en de Sl65 ook, maar ik vind de specs van vooral de laatste wat minder.
Zijn er nog meer slidephones op de markt, of in aantocht?
volgens mobile-review komt siemens met een swivel toestel, cf65 ofzo.. ik zou maar ff wachten :)
Very soon Siemens plans to extend its model line with a clamshell equipped with a swivel type screen.

The new handset has got the index CF65. It’s an ODM-model, like many other clamshells by the company. Siemens offered current prices for the CF65 to its partners, the wholesale price makes up €256 or $300.

As you see, the CF65 will belong to the fashion segment. Well, expect some “spy” photos of the handset in the net soon.

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2004 19:23 ]

Verwijderd

ah joh, op het gebied van telefoons gaat het nu zo snel, als je nu een telefoon koopt istie na een jaar alweer een "koelkast", dat ik dit ooit zou zeggen, maar ik zou er gewoon nog mee wachten.

Alleen mijn toevoeging hoor...Niks speciaals....

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 augustus 2004 @ 19:25:
ah joh, op het gebied van telefoons gaat het nu zo snel, als je nu een telefoon koopt istie na een jaar alweer een "koelkast", dat ik dit ooit zou zeggen, maar ik zou er gewoon nog mee wachten.

uhmm, nou ligt eraan welke je koopt. Koop je met functies, dan is volgend jaar alleen uiterlijk en camera veranderd..

Maar ik zou ff wachten man tot december ofzo

• eswa
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-12-2025
Verwijderd schreef op 26 augustus 2004 @ 19:25:

Ja daarom slide...Dan heb je iig geen koelkast, want hij is klein...En een clamshell vind ik om een of andere reden meestal niet mooi...vraag niet waarom.

Ik denk dat ik wacht totdat er eentje is met een echt goeie camera (minimaal 1,3MPX) met BT, en klein. (k vind de S65 toch wat groot...vraag wederom niet waarom :P ) En een slidephone met die specs is helemaal top!

Verwijderd

Samsung heeft nog de SGH-D710 slidephone in de planning staan.
Die lijkt erg goed te worden 1,3 MP camera en symbian!
Ik heb ze een mailtje gestuurd met de vraag waneer ie uit komt maar daar heb ik nog geen antwoord op gekregen. Op http://www.gsmarena.com/ kan je info over die tel vinden.
Pagina: 1