Toon posts:

[DPC] Client graazd verdomde traag.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allemaal, ik weet niet waarom hij zo traag gaat , bij mij gaat het echt traag en ik hoor alleen maar snellere resultaten van anderen hier. Eerst ging het op mijn laptop met 33mhz Pentium II aardig snel en daarna ging hij (gaat hij nog) heel traag, zou het aan de instellingen liggen?

In ieder geval is dat irritant want ik wil veel binnenhalen en dan flushen :) :)

Zou iemand misschien een verklaring kunnen geven ervoor? Ik heb alle instellingen goed gevolgd op de Tweakers frontpage en daarin zouden dus geen problemen moeten zitten.

Alvast bedankt.

Verwijderd

Topicstarter
[ en iedem ditto met mijn PI 133mhz pc, daar gaat het alleen maar nog trager :( ]

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 25-05 17:44

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Gokje.. je bent OGR ipv RC5 aan het doen? ;)

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 28 december 2000 01:19 schreef IceStorm het volgende:
Gokje.. je bent OGR ipv RC5 aan het doen? ;)
Hehe, nee ik ben toch echt voor RC5

}:O mooh! :)

• MarcyDarcy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23-05 00:26
Ik denk dat het ligt aan je packetsize........deze zal nu groter zijn als toen je begon.

Waarschijnlijk staat er nu iets van loaded RC5 32*2^28...dit houdt in dat je nu 32 blokjes (wu's) tegelijk aan het doen bent (gaat iets sneller dan allemaal losse blokjes).

Het lijkt dus traag te gaan maar in fiete gaat ie sneller omdat ie ene pakketje van 32 heeft i.p.v. 1 ofzo.

Een andere mogelijkheid is dat ie met OGR bezig is......dat is weer ene heel ander verhaal en waar het op neer komt is dat het gewoon langer duurt voor een blokkie (gnode) klaar is......maar om in de stats te komen heb je ook maar veel minder nodig i.v.m. RC5

Snap je het nog allemaal?
Succes }:O

• IceStorm

IceStorm

Ok... je client neemt wel gewoon al je CPU tijd in (evt. te testen met Wintop ofzo)..
Wat voor scores haal je ongeveer?

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 28 december 2000 01:23 schreef MarcyDarcy het volgende:
Ik denk dat het ligt aan je packetsize........deze zal nu groter zijn als toen je begon.

Waarschijnlijk staat er nu iets van loaded RC5 32*2^28...dit houdt in dat je nu 32 blokjes (wu's) tegelijk aan het doen bent (gaat iets sneller dan allemaal losse blokjes).

Het lijkt dus traag te gaan maar in fiete gaat ie sneller omdat ie ene pakketje van 32 heeft i.p.v. 1 ofzo.

Een andere mogelijkheid is dat ie met OGR bezig is......dat is weer ene heel ander verhaal en waar het op neer komt is dat het gewoon langer duurt voor een blokkie (gnode) klaar is......maar om in de stats te komen heb je ook maar veel minder nodig i.v.m. RC5

Snap je het nog allemaal?
Succes }:O
Yep ik heb het helemaal gesnapt en ik heb gekeken en ja hij wordt volgens mij ook groter ik het nu 32^2^28 dus ja ik denk dat het daarom is, thnx! :)

Lekker verder grazen maar }:O mooh!

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 28 december 2000 01:23 schreef IceStorm het volgende:
Ok... je client neemt wel gewoon al je CPU tijd in (evt. te testen met Wintop ofzo)..
Wat voor scores haal je ongeveer?
Wat bedoel je met scores?

Ik weet het ik ben een newbie :)

• IceStorm

IceStorm

Op donderdag 28 december 2000 01:26 schreef futuristik het volgende:

[..]
Wat bedoel je met scores?

Ik weet het ik ben een newbie :)
Uhm ja is ook niet handig gezegt ;).. Ik bedoel hoeveel kkeys/sec haal je...
[Dec 28 01:09:08 UTC] Summary: 52 RC5 packets (377*2^28 keys)
0.11:50:55.63 - [2.36 Mkeys/s]
Dat wilde ik dus weten wat erbij jou stond :)..

Verwijderd

Topicstarter
hiero op deze pc [133mhz Pentium I] : weet ik niet hij is nog bij 90% }:O en bij de laptop [AMD 333mhz] : 511.10keys/s }:O

• MarcyDarcy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23-05 00:26
Op je pentium 133 zal je ongeveer 160 kkeys/sec halen (als je de computer verder niet gebruikt).

Ik heb hier 2 pentium 100's staan en de ene doet prieces het maximum van 140 kkeys/sec.

Het schiet niet echt op.....omgerekend naar wu's (blokjes) is dat dus ongever 40 per dag per computer.....maarja alle beetjes helpen :+

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 28 december 2000 02:44 schreef MarcyDarcy het volgende:
Op je pentium 133 zal je ongeveer 160 kkeys/sec halen (als je de computer verder niet gebruikt).

Ik heb hier 2 pentium 100's staan en de ene doet prieces het maximum van 140 kkeys/sec.

Het schiet niet echt op.....omgerekend naar wu's (blokjes) is dat dus ongever 40 per dag per computer.....maarja alle beetjes helpen :+
Ach ja daar heb je helemaal gelijk in :Y)

En ik ga eens een snellere computer kopen dan komt dat goed uit, dan heb ik 2 pc's die ik niet gebruik en lekker kunnen grazen (trouwens ik gebruik de laptop alleen om te grazen dan gaat hij nog sneller)

In ieder geval ik ga lekker door :)

Mzzl
Pagina: 1