Toon posts:

A7V133 werkt niet met KVM

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb overal gezocht maar nergens wat gevonden, word er niet goed van .....

PC 1 --> Asus A7N8X DeLuxe mobo
PC 2 --> Asus A7V133

PC's zijn dmv van een KVM switch verbonden, (2-Port KVM Switch with Built-In Cabling, PS/2)

http://catalog.belkin.com...count=&Product_Id=134802#

Keyboard --> Microsoft Intellitype Pro
Mouse --> Logitech MX700

Schakelen van PC 1 naar PC 2 is geen probleem, echter eenmaal bezig met PC 2 kan ik niet meer terug naar PC 1 zonder deze eerst uit te schakelen.
Ik heb ondertussen 4 andere PC's aangesloten gehad als PC 2 en bij deze werkte de switch perfect, kon heen en weer schakelen zoveel ik wou. Deze PC's hadden verschillende mobo's maar geen AV7133 , zodoende lijkt mij het probleem ergens in de mobo te zitten want de rest werkt wel met andere PC's.
Laatste BIOS zit erin, heb ook andere BIOS geprobeerd, als ook resetten naar default.

TIA

• Pakjebakmeel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-06 11:52
Meeste kvm's houden contact met een niet actieve pc door een muis/tobo te faken omdat sommige mobo's er niet van houden als die worden ge(dis)connect. Waarschijnlijk doet jouw kvm dat niet. Hoe je dit moet oplossen zou ik zogauw niet weten...

Schijnbaar toch wel als dit is wat ik denk :? :
• Offers keyboard and mouse emulation

[ Voor 25% gewijzigd door Pakjebakmeel op 26-08-2004 15:55 ]

Verwijderd

Topicstarter
Jawel, de KVM emuleert goed want ik kan beide pc's tegelijkertijd opstarten zonder foutmelding van No Keyboard enz ... En hij werkt verder perfect met andere PC's alleen bij mijn eigen 2e PC moet t weer s niet bij werken :( :( :(

• itsalex
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Ik heb het ook gehad en toen ben ik met USB kabels gaan werken. Ik heb zelf ook een Belkin 4 poort KVM met audio en USB maar bij gaat alles ook wel aardig goed maar ik heb een computer die het probleem heeft met terugschakelen van 1-->2 gaat goed heel goed in Windows xp/98 of wat dan ook maar als ik dan weer ga schakelen naar 2-->1 dan blijft mijn muis hangen en wordt de terugknop en nog een knop waar ik niet achter ben, maar volgens mij mijn scroll naar beneden, geactiveerd wat soms tot nare gevolgen kan leiden.

I hit the CTRL key, but I'm still not in control!