Toon posts:

Windows wil niks :(

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi!
Ik heb sinds kort 't volgende probleem:

Iemand hier thuis heeft 'n Philips Vesta Pro eitje geinstalled.. Waarbij natuurlijk vanalles mis ging en omdat de Windows 98 SE cd er niet was was de Windows 98 standard cd gebruikt.. Maar sinds dat kan ik geen games meer draaien en bijv. ook geen films kijken of windows krijgt last van blauwe schermen.. Ik begrijp wel dat ik 't 1 en ander zou moeten reinstallen.. Maar heeft iemand een idee wat zou helpen? Alvast bedankt!

• tjAb
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-10-2025
ho dit bericht kwam er 2 keer sorry

Don't put your mouth into motion, before your brain is in gear!

• tjAb
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-10-2025
ik zou gewoon format c: doen en dan win 98se er opnieuw opzetten en vervolgens altijd dezelfde cd gebruiken

want als je windows wilt gaan herstellen heeft geen nut, je houdt altijd problemen

Don't put your mouth into motion, before your brain is in gear!

Verwijderd

Wat misschien wel werkt is de webcam uit het config gooien en dan opnieuw hardware detecten en als ie hem gevonden heeft met win98se cd-rom installeren.

Maar ik denk dat win98se er op nieuw opzetten de beste optie is. En zoveel tijd kost dat niet, ik heb hem er vandaag opnieuw opgegooid en was 20min kwijt incl installeren van drivers voor alle apparaten en de basic progjes installen (winzip, winamp, mcaffee etc.)

Oh ja en 10min voor backuppen. Dus in een half uur draait je systeem weer als een zonnetje.