Toon posts:

programma om links te bewaren

Pagina: 1
Acties:
  • 187 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
hallo iedereen
weet iemand /gebruikt iemand een handige tool om zijn vele links te bewaren ?
dus dat je een link kan opslaan , een korte omschrijving kan geven , in een map kan zetten per onderwerp en dan naderhand erop kan zoeken , en klikken
bijvoorbaat dank
rick

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:49

André

Analytics dude

Firefox kan dit wel, Internet Explorer ook wel. Bookmarks cq Favorites worden ze wel genoemd :)

• Sosabowski
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-08 20:37

Sosabowski

nerd

Ja, zo'n programma heet een browser :P

Kijk maar eens bij Firefox.

The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, and wiser people so full of doubts. -- Bertrand Russell

• MuddyMagical
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:42
Hoe bedoel je. Een soort favorieten maar dan met een 3rd party tool? Ik heb gewoon mijn bookmarks in FireFox handig ingedeeld en een duidelijke titel meegegeven,

• Trinsec
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:20

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Heh, als je een offline links-bewaarder wilt hebben, probeer www.spurl.net eens, die is handig, kan je zo bookmarks importeren/exporteren, en je kan per link commentaar bijgeven op die site.
Anders kan elke browser wel wat je wilt, sans commentaar.

when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

rick123, kun je iets duidelijker omschrijven waar je het over hebt? Je huidige vraag is op vele manieren te intepreteren; en de meeste intepretaties leidden tot eenvoudige oplossingen voor je probleem :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
sorry ik was niet helemaal duidelijk genoeg
Inderdaad kun je met Firefox en internet explorer links /favorieten bewaren
maar ik zoek dus een programma waarmee ik makkelijk een text file met links in kan lezen en ze dan kan organisen
Spurl lijkt erop maar das online en ik wil zoiets graag op mijn computer
dus je surft , ziet een leuke pagina, klikt om hem te bewaren en zet ze naderhand per onderwerp in een map
het programma kan dus ook links uit een text file inlezen en dan kan je er naderhand een beschrijving aan meegeven

mzzl
rick
Pagina: 1