Toon posts:

outlook invoegen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hey mensen

ik ben ff op een probleempje gestuit en die is best irritant
ik heb een aantal keer lopen replyen op een mail en dan ook weer antwoord terug maar outlook laat automatisch het vorige reply bericht inspringen met als gevolgd als de email een paar keer heen en weer gaat dat er steeds bij iedere reply nog een keer ingesprongen wordt en je houdt niets meer over op je scherm en dan krijg je regels van 1 of 2 woorden na stuk of 10 reply's of wat dit is zeer klote lezen nu heb ik dit volgens mij wel uitgezet maar nu doet hij dit van de andere kant nog wel want ik heb alleen de optie uitgezet dat hij het er bij mijn reply's niet inzet maar hij zet het er wel in bij de emails die ik terug krijg

nu is mijn vraag is er een optie dat hij die dingen niet weergeeft want om aan al mijn contactpersonen te vragen of hun het ook uit willen zetten dat is bagger natuurlijk ;)

• My-life
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:54
Toch zit je met dat laatste goed denk ik. Als hun het zo hebben ingesteld (dus standaart instellingen) zet outlook er fijn > voor.

Volgens mij kun je niet voorkomen dat jou Outlook dat laat zien.

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Verwijderd schreef op 26 augustus 2004 @ 14:50:
nu is mijn vraag is er een optie dat hij die dingen niet weergeeft want om aan al mijn contactpersonen te vragen of hun het ook uit willen zetten dat is bagger natuurlijk ;)
Nee, dat zal je toch echt ook aan de andere kant moeten laten instellen. Vervelend maar waar :)

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19:28

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
move -> sg -> sa

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Verwijderd

TS, zou je zo lief willen zijn leestekens te gebruiken want ik moest het wel 5 x lezen om het te kunnen volgen. ;)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Probeer anders ook wat andere mailreaders uit, IRC sommige stellen bijv. een maximum aantal >. Je blijft natuurlijk ook afhankelijk van de andere partij.

Maar goed, zo zonder hoofdletters of leestekens is er weinig van je verhaal te begrijpen :o

Pas dat ajb even aan met de edit knop (Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gif). Hoofdletters, komma's, punten, etc. maken het al een stuk begrijpelijker ;)

edit:

Oeh, dat vroeg JasonX ook al :P

[ Voor 5% gewijzigd door F_J_K op 26-08-2004 16:37 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
he bedankt jongens

ik ga ff wat dingen testen.
ik zal letten op mijn leestekens.
Pagina: 1