Toon posts:

Instaleren nieuwe HW die ik niet heb.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi ik heb een probleem met mijn HP Omnibookm xt1500.

Elke keer als ik hem opstart zegt hij dat hij nieuwe hardware heeft gevonden terwijl ik niets heb geinstaleerd etc. etc. ik annuleer de hele hap elke keer maar is er iemand die dit ook heeft gehad of heeft ?? zo ja hoe opgelost?

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-05 16:42

André

Analytics dude

Wat voor hardware heeft hij gevonden dan? Je moet anders het schermpje gewoon helemaal doorlopen, aan het einde van het verhaal is het dan niet goed geinstalleerd, maar wel geinstalleerd dus dan zal hij waarschijnlijk ook niet meer terug komen.

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Misschien iets in je BIOS veranderd ofzo?

• Gody
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-05 13:31
Staan er in je apparaatbeheer geen uitroeptekens of zo? En over welk apparaat heeft Windows het elke keer als hij die melding weergeeft?

Verwijderd

Topicstarter
Nou hij zegt op het eind dat hij geen goede driver kan vinden en dat er iets fout is gegaan met instaleren !!!! en in de bios heb ik sind mijn aankoop niets veranderd

• Sherlock
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-05 16:00

Sherlock

No Shit

Waar kan hij geen driver voor vinden? Het is handiger als je iets meer informatie geeft.

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik kan kiezen uit een lijst maar dan moet ik wel weten WAT voor hw hij gevonden heeft

Verwijderd

Topicstarter
er staat in de device manager een ? bij other devices met daaronder unknown device met een vraagteken erin???

• Sosabowski
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18-04 11:49

Sosabowski

nerd

Probeer wat meer info te geven.
Wat voor hardware heeft ie gevonden? Multimedia device of zoiets?

The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, and wiser people so full of doubts. -- Bertrand Russell

Verwijderd

Topicstarter
Ja als ik dat wist dan had ik het niet gepost maar ik weet dus niet wat voor een HW hij heeft gevonden want alles is al geconfigureerd alles is ok geluid, video netwerk moederboard etc. etc. maar dit is een other device??!?! ja dat kan alles zijn toch

• My-life
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08:53
Mis je nix in je apperaten beheer? Card-reader ofzo. De standaart apperaten ken XP wel dus het zal geen VGA kaart zijn ofzo. Wat voor een extra dingen heb je in je PC of aan je USB poorten hangen.
Zo kunnen wij je ook niet helpen. Meer info nodig dus :) .

offtopic:
Ik zie trouwens dat je nog niet erg bekent bent hier. Je hebt al voor topic's geopent in vergelijking tot je aantal posts. Misschien moet je zelf even eerst iets beter zoeken voordat je weer een volgende topic open.

[ Voor 33% gewijzigd door My-life op 26-08-2004 14:56 ]

• the_stickie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09-2025
vage tooltjes geïnstalleerd om cd-images mee te mounten, pdf's mee te "printen", etc? die maken ook virtuele apparaten aan.

anders sisoft sandra er eens op los laten, missch dat ie meer kan vertellen over het apparaat.

Verwijderd

Topicstarter
ok sissoft is wel een goeie daar had ik nog niet aan gedacht ga het meteen ergens scorren thanx en er hangt niets aan mijn usb of iets virtueel geinstaleerd.
en ja meer info kan ik niet geven anders kon ik het wel oplossen
Pagina: 1