Hallo, na veel zoeken hier naar programmatje's die ik wil gebruiken voor de inventarisatie van ong 50 win2000 pc's leek me het beste om aida 32 te gebruiken, ook heb ik hier een inlog script gevonde namelijk de volgende:
net use x: \\atlt51\aida$\reports
if not exist x:\%atlt51%.mht goto mhtm
if not exist x:\%atlt51%.csv goto csv
goto end
:mhtm
\\atlt51\aida$\AIDA32 /R \\atlt51\aida$\reports\$HOSTNAME /MHTM /SILENT /CUSTOM \\fileserver\aida$\ROI.rpf /SAFE
goto end
:csv
\\atlt51\aida$\AIDA32 /R \\atlt51\aida$\reports\$HOSTNAME /CSV /SILENT /CUSTOM \\fileserver\aida$\ROI.rpf /SAFE
goto end
:end
net use x: /delete /yes
In principe werkt dit goed alleen geeft hij enorm veel informatie over de computers in het rapport, is het mogelijk om bijvoorbeeld alleen de hardware informatie te laten zien in het rapport? Kan het ook nog anders dan via een inlog script? Dat kon ik nameljik niet vinden met de searc en aangezien de site van aida gesloten is is daar ook geen informatie meer te verkrijgen
Alvast bedant
net use x: \\atlt51\aida$\reports
if not exist x:\%atlt51%.mht goto mhtm
if not exist x:\%atlt51%.csv goto csv
goto end
:mhtm
\\atlt51\aida$\AIDA32 /R \\atlt51\aida$\reports\$HOSTNAME /MHTM /SILENT /CUSTOM \\fileserver\aida$\ROI.rpf /SAFE
goto end
:csv
\\atlt51\aida$\AIDA32 /R \\atlt51\aida$\reports\$HOSTNAME /CSV /SILENT /CUSTOM \\fileserver\aida$\ROI.rpf /SAFE
goto end
:end
net use x: /delete /yes
In principe werkt dit goed alleen geeft hij enorm veel informatie over de computers in het rapport, is het mogelijk om bijvoorbeeld alleen de hardware informatie te laten zien in het rapport? Kan het ook nog anders dan via een inlog script? Dat kon ik nameljik niet vinden met de searc en aangezien de site van aida gesloten is is daar ook geen informatie meer te verkrijgen
Alvast bedant
Who's general failure, and why is he reading my disk?