Ik heb een film van divx omgezet naar mpeg en deze vervolgens met tmpgenc dvd author op een dvd+rw gebrand. Maar tijdens het verslepen van de mpeg naar Tmpgenc dvd gaf het programma de melding dat het bestand net iets te groot was. Terwijl ik vantevoren berekent had hoe hoog de bitrate moest zijn zodat het nog zou passen (met behulp van bitrate calc: http://www.videohelp.com/calc.htm). En ook rekening gehouden met het geluid. Met menu zou de dvd iets van 30mb(weet het niet precies meer) groter zijn dan zou mogen volgens tmpgenc dvd.
Vervolgens heb tmpgenc dvdauthor de dvdmap laten schrijven en deze vervolgens gebrand in nero. Nero gaf verder geen foutmelding aan en kan de dvd afspelen in mijn computer.
Het probleem is alleen dati k hier geen standalone dvdspeler heb en dus niet weet hoe die er op reageert. Weet iemand wat de max grootte is?
De grootte van de dvd is bij mij geworden 4,33 GB (4.657.289.216 bytes)
Vervolgens heb tmpgenc dvdauthor de dvdmap laten schrijven en deze vervolgens gebrand in nero. Nero gaf verder geen foutmelding aan en kan de dvd afspelen in mijn computer.
Het probleem is alleen dati k hier geen standalone dvdspeler heb en dus niet weet hoe die er op reageert. Weet iemand wat de max grootte is?
De grootte van de dvd is bij mij geworden 4,33 GB (4.657.289.216 bytes)