He who laughs last thinks slowest! | ▶️ Youtube | 🌐 TechJunky.nl | ☀️ 3000Wp PV | Ford Explorer EV Ext
Waar staan de lijnen bijvoorbeeld voor. Een kabel, maar wat voor één? En waar naar toe? De VCR's zitten dus aan het beeld op één kabel, net als de DVD-spelers. Maar welke kan wat doorsuren?
Kortom, zou je iets meer/uitgebreidere info kunnen geven?
Sinds wanneer kan een FDD DVD's opnemen?
Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine
Dan lopen alle video en audio van àlle apparaten "over" je home-cinema.
(Zo ken mijn "home-cinema" de aansluitingen voor VCR en DVD: enige vraag die zich nu bij mij opdringt: is DVD niet in het verleden alleen als player geïnterpreteerd ? Zo ja, dan kan het zijn dat je de aanskluiting video/audio-out naar DVD mist)
[ Voor 50% gewijzigd door Brothar op 26-08-2004 15:46 ]
eagle
He who laughs last thinks slowest! | ▶️ Youtube | 🌐 TechJunky.nl | ☀️ 3000Wp PV | Ford Explorer EV Ext
Wat dacht je er anders van om je Home Cinema op de scart 3 van het beeld te zetten En je DVD-recorder op scart 2? Dan zou de Video out over de TV naar de in van de DVD-recorder moeten kunnen gaan.
En anders de DVD-Recorder en de Home Cinema omdraaien. Dus de Home Cinema, via scrat, over de DVD-recorder. Dan zou het, zij het opnemen, het zelfde gaan als hierboven.
Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine
je hebt ook van die switchboxen voor scart. dit zijn alleen meestal 3 ingangen en 1 uitgang. Als ik zo'n switchbox tussen de kabel van Video 1 en de TV in hang en dus verbind naar de tv en naar de dvd recorder dan zijn we er volgens mij. Ik denk wel dat er dan een schakelaar op moet zitten om het werkend te kunnen maken, maar met die schakelaar kan ik 1. of het signaal naar de tv laten gaan, of 2. het signaal naar de dvd-recorder, welke dit videosignaal kan opnemen. de rest blijft dan allemaal hetzelfde (zoals gewent).
Weet iemand zo'n switchbox? Of een andere suggestie?
Let-op: Scart switchbox moet dus 1x<- ingaand en 2x-> uitgaand signaal hebben.
zo nee haal de scart kabel uit je tv (scart1) en prik hem in scart 3 van je tv
hang dan je dvd-r aan de scart 1 en klaar
Waar wil je zitten in het hiernamaals?............Rokers of niet-rokers
Waar wil je zitten in het hiernamaals?............Rokers of niet-rokers
Verwijderd
thanx
nu alleen nog de dvd recorder uit zien te vogelen hoe die werkt....:)
Laten we de tweede video even achter wegen laten. die doet er ff niet toe.
Ik wil gewoon vanaf mijn video naar de dvd-recorder kunnen opnemen, maar ook vanaf mijn dvdspeler (home cinema) naar de dvd-recrder, zonder dat ik de tv op een bepaalde zender moet laten staan. Daarnaast moet ik wel gewoon de functionaliteit behouden dat als ik op de video op play druk de tv direct netjes het beeld laat zien.
help.....