Toon posts:

XP SP2 Remote Assistance

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo ik heb een probleem met remote assistance na service pack 2.
Als ik invite someone to help you selecteer en dan maakt niet uit wat via mail of save as file na het in vullen van een password wat gebruikt moet worden.
En hier na Save invitation of send mail klik de melding "A program could not start Please try again."
Na wat zoeken op google en zo vond ik iets.
Als je in safe mode op start en dan sessmrg -service zou het moeten werken maar helaas.
Hier na een andere machine verse instalatie van XP sp1. Hierbij werkt het. Na instalatie SP2 werkt het niet meer.
Het zijn computers in een Domain de firewall van Sp2 heb ik uit gezet.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Meldingen in je event log?

Group policies op je domein die het gebruik hiervan beperken ? OS van de server is ook nuttig om te weten :) Zou je ook eens met gpresult(command line) kunnen kijken of er een policy is die dit belemmert ?

[ Voor 47% gewijzigd door sanfranjake op 26-08-2004 12:55 . Reden: add ]

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
in event security krijg ik event 560 SC manager met een failure audit.
OS server is windows 2003 met laatste updates ook voor de GPO van windows xp sp 2
IK heb alles op not configured staan allen de firewall op disable
Gpresult geeft allen aan dat de local group Policy not applied is omdat deze leeg is
de rest werkt

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2004 13:11 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 26 augustus 2004 @ 13:09:
in event security krijg ik event 560 SC manager met een failure audit.
OS server is windows 2003 met laatste updates ook voor de GPO van windows xp sp 2
IK heb alles op not configured staan allen de firewall op disable
Gpresult geeft allen aan dat de local group Policy not applied is omdat deze leeg is
de rest werkt
Het zit hem toch in een policy op de server. Heb het machine account naar een new OU geplaats en daar block polices opgezet. Het werkte toen wel. NU nog zoeken wat het presies is.
Bedankt voor de hulp