Toon posts:

HELP!! Unreal draait niet sind tweede scherm

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey mensen ik heb een probleem met unreal tournament 2004
Ik heb een asus radeon 9800 xt van 256 mb en voorheen draaide het spel geweldig maar sinds ik een tweede scherm erbij heb gekocht (iiyama 17")
Loopt het spel voortdurend vast zodra ik een level probeer te spele het spel draaid wel maar zodra de in door het menu heen ben hij gaat een level laden dan loopt het hele zaakje vast.

Is er iemand die mij een oplossing kan bieden?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 augustus 2004 @ 12:07:
Hey mensen ik heb een probleem met unreal tournament 2004
Ik heb een asus radeon 9800 xt van 256 mb en voorheen draaide het spel geweldig maar sinds ik een tweede scherm erbij heb gekocht (iiyama 17")
Loopt het spel voortdurend vast zodra ik een level probeer te spele het spel draaid wel maar zodra de in door het menu heen ben hij gaat een level laden dan loopt het hele zaakje vast.

Is er iemand die mij een oplossing kan bieden?
het tweede scherm uitzetten in windows ? 8)7

• FoOnEeN
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-08 13:22
Ik draai ook dualscreen maar ik kan wel gewoon met het 2e scherm aan Ut2k4 spelen. Maar dit zorgt er wel voor dat het soms een beetje lagt. Daarom gebruik ik ultramon dan kan je het snel afzetten + wat andere handige dingen die erin zitten. Ik gebruik overigens een Radeon 9500 maar dat moet niet zoveel uitmaken.
Het makkelijkste lijkt me inderdaad om gewoon dat scherm even uit te zetten voordat je gaat spelen.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:51

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Hey sander1983 ik heb een probleem met jouw topicstart :o

Omdat wij op GoT (itt wat velen schijnen te denken) geen glazen bollen hebben, moeten we wel enige informatie hebben om jou te helpen zo mis ik:

- welk OS?
- welke videokaart(en)?
- welke driverversies
- welk scherm is primary, welk secondary

etc etc etc etc...

Daarnaast lees ik in het geheel niets over wat je zelf allemaal al geprobeerd hebt. Het is de bedoeling dat je EERST zelf eea probeert op te lossen en pas als dat niet lukt hier een topic opent MET VERMELDING van wat je zelf gedaan hebt :o

Hier kunnen we dus niets mee, graag de GoT Huisregels doornemen om te voorkomen dat je in de toekomst de plank zo blijft misslaan...

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.