Voor mohaa heb ik een programma geschreven om de server te beheren, zonder dat je in het spel zit. en dat werkt allemaal heel mooi.
ik weet dat er al veel programma's voor bestaan, maar ik wou het gewoon proberen of ik dat ook kon
maar nu wou ik het volgende maken:
Ik kan dus via mijn programma een screenshot laten maken (i.v.m cheaten), maar die moet dat persoon zelf mailen, en dat is altijd een hoop gedoe.
Nou d8 ik , laat ik zou zelf ff een programmatje maken die dat screenshot omzet naar jpg om ze wat kleiner te maken en dan te uploaden naar mn ftp server.
dat uploaden via ftp gaat denk ik wel lukken, maar ik moet dus eerst de screenshot omzetten naar jpg, want de tga bestanden van elk 2,5 mb gaat veelste lang duren
maar hoe kan ik via c++ een .tga omzetten naar .jpg ??
het makkelijkste is denk ik een extern command line proggie die dat kan??
of kan het op een andere manier??
ik heb net afgelopen jaar c++ voor beginners gehad, dus echt super veel van c++
aankomend schooljaar hoop ik meer te weten te komen
ik heb dus eigenlijk ff een zetje in de goede richting nodig, want ik wil het natuurlijk wel zelf doen
ik weet dat er al veel programma's voor bestaan, maar ik wou het gewoon proberen of ik dat ook kon
maar nu wou ik het volgende maken:
Ik kan dus via mijn programma een screenshot laten maken (i.v.m cheaten), maar die moet dat persoon zelf mailen, en dat is altijd een hoop gedoe.
Nou d8 ik , laat ik zou zelf ff een programmatje maken die dat screenshot omzet naar jpg om ze wat kleiner te maken en dan te uploaden naar mn ftp server.
dat uploaden via ftp gaat denk ik wel lukken, maar ik moet dus eerst de screenshot omzetten naar jpg, want de tga bestanden van elk 2,5 mb gaat veelste lang duren
maar hoe kan ik via c++ een .tga omzetten naar .jpg ??
het makkelijkste is denk ik een extern command line proggie die dat kan??
of kan het op een andere manier??
ik heb net afgelopen jaar c++ voor beginners gehad, dus echt super veel van c++
aankomend schooljaar hoop ik meer te weten te komen
ik heb dus eigenlijk ff een zetje in de goede richting nodig, want ik wil het natuurlijk wel zelf doen