Toon posts:

[XP] Keyboard probs in VirtualPC 4.0*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Gents,

Ik weet niet of het hier thuishoort maar toch doe ik een poging

Probleem..

Als ik in een Virtual Machine ( VirtualPC 4.0 ) naar fullscreen mode schakel reageert mijn toetsenbord niet meer in de virtuele machine. Ook als ik terugschakel naar een venster werkt het toetsenbord niet meer in de draaiende Virtual Machine. Het maakt ook niet uit welk OS ik in de virtuele machine draai.

Het betreft hier een laptop. SPECS...

Laptop HP NC6000 2GB RAM
WinXP PRO NL voorzien van laatste patches

iemand een idee??

thanx in advance

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Ik pas even je topic titel aan zodat het OS er in staat - heb je dit ook al eens geprobeerd op een andere PC? :)

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Zolang het toetsenbord het wel blijft doen op je host machine is dit geen OS, maar een applicatie probleem :)

WOS > SA

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-08 10:56

Turkish

zhé germans

Volgens mij heeft het te maken met de manier waarin in een laptop een toetsenbord wordt aangestuurd. Ik dacht dat dit enigzins anders is dan met een desktop. Heb hier een zelfde 'bug' gehad toen ik DOS wilde installeren met diskettes op Virtual PC en dat m'n floppydrive in m'n laptop ineens niet meer gedetecteerd is.
Denk dat het met een desktop gewoon wel werkt zonder problemen.

'When you're not paying for the product, you are the product!'