Toon posts:

XP herkent mijn driver niet meer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik probeer een Hauppauge WinTV PVR 350 kaart te installeren. Bij mijn eerste poging werd de kaart gewoon geinstalleerd met de nieuwste drivers. Het installeren van de bijbehorende software ging echter gepaard met wat fouten, waarop ik besloot om alles te verwijderen (software en driver) en het over te doen. Echter als XP nu de nieuwe hardware detecteerd en herkent als multimediakaart herkent hij de drivers niet meer en krijg ik de melding: De nieuwe hardware kon niet geinstalleerd worden want de software staat niet op de computer, zoeken op internet etc' Ook het handmatig verwijzen naar de juiste locatie geeft de zelfde melding. Waarom ziet XP deze driver niet meer? Wat is een mogelijke oplossing?

• Bart©
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06-05 11:00
Handmatig in je hardware overzicht kiezen voor reinstall en daarna de lokatie opgeven waar je de drivers hebt staan. Heb je dat al geprobeerd?

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Heb je misschien nog een system restore point wat je eens terug zou kunnen rollen naar de situatie voor je de software installeerde ?

Wat waren overigens de errors die optraden bij het installeren van de software?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de reacties,

Uiteindelijk via een registry clean is het toch gelukt. Microsofts wegen zijn ondoorgrondelijk.........

Andor

[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2004 08:57 ]