Toon posts:

[Outlook] Regels naar submap en dan submappen uitklappen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben net overgestapt naar van Outlook 2000 naar Outlook 2002 en heb het volgende probleem met 2002:

In de oude versie had ik regels die ervoor zorgde dat een bericht die voldeed aan een regel naar een submap (of een submap van een submap) werd verplaatst en werden de submappen uitgeklapt zodat je alle niet gelezen berichten in het vet gedrukt zag staan in de mappen. In 2002 is dat ook nog zo, maar nu worden de submappen niet uitgeklapt. Ik moet dus in alle submappen zoeken naar de berichten en dat kan niet de bedoeling zijn.

Ik heb alle instellingen door genomen en diverse forums doorzocht, maar ik kan er niets over vinden. Heeft iemand hier een oplossing voor?

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Dit lijkt me meer iets voor Software Algemeen - ik ga eventjes je topic verplaatsen van Windows Operating Systems naar Software Algemeen :)

Windows Operating Systems >> Software Algemeen

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Je zou de zoekfunctie van Outlook kunnen gebruiken om deze mailtjes naar boven te toveren :)

Je zou ook de optie kunnen gebruiken om een notificatie weer te geven als er nieuwe mail is (envelopje in de taskbar, geluidje en een popupje) :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
sanfranjake schreef op 26 augustus 2004 @ 11:48:
Je zou de zoekfunctie van Outlook kunnen gebruiken om deze mailtjes naar boven te toveren :)

Je zou ook de optie kunnen gebruiken om een notificatie weer te geven als er nieuwe mail is (envelopje in de taskbar, geluidje en een popupje) :)
Bedankt voor het verplaatsen en het reageren. Ik denk niet dat je mijn probleem goed hebt begrepen, sanfranjake. Ik weet dat er email is ontvangen, ik haal het immers op. Het probleem is dat de berichten worden geplaatst in submappen van submappen. Omdat ik veel regels heb (ongeveer 30) is het geen optie om te zoeken. Bovendien is het outlook.pst bestand daarvoor te groot (ongeveer 600Mb). Het gaat er dus om dat ik gemakkelijk kan achterhalen waar de berichten staan en welke het zijn.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Verwijderd schreef op 26 augustus 2004 @ 11:58:
[...]

Bedankt voor het verplaatsen en het reageren. Ik denk niet dat je mijn probleem goed hebt begrepen, sanfranjake. Ik weet dat er email is ontvangen, ik haal het immers op. Het probleem is dat de berichten worden geplaatst in submappen van submappen. Omdat ik veel regels heb (ongeveer 30) is het geen optie om te zoeken. Bovendien is het outlook.pst bestand daarvoor te groot (ongeveer 600Mb). Het gaat er dus om dat ik gemakkelijk kan achterhalen waar de berichten staan en welke het zijn.
Begrijp je probleem precies, dit was de oplossing die mij het meest voor de hand liggend voorkwam .... Helaas ben ik niet bekend met een andere manier om dit op te lossen. Als je inderdaad zo'n grote database en zoveel regels hebt is inderdaad de oplossing die ik je adviseerde niet echt handig nee :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
Helaas nog geen oplossing. Hopelijk weet iemand me toch te helpen...

Verwijderd

Topicstarter
Laatste poging...

• Deegroller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-03-2025
Ik heb EXACT hetzelfde probleem, maar met Outlook 2003. Een kickje dus...

Ik heb bijvoorbeeld een submap gemaakt, met een bijbehorende berichtregel. Mails waarbij mijn naam in de CC-box staat, worden direct in de desbetreffende submap geplaatst.

Nu heb ik twee probleempjes:
1- Ook bij mij opent zich deze submap niet automatisch (zoals in posts hierboven beschreven)
2- Ik krijg in de systemtray ook geen afbeelding van een envelopje (nieuwe mail) meer.

Wie oh wie weet een oplossing?

Geweldige hand-oog-coördinatie dankzij Wacom en Playboy!

Pagina: 1