Toon posts:

ASUS gebruikers,9800xt 256 ddr bios HYNIX2.5 help me!!

Pagina: 1
Acties:
  • 21 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

dit is de eerste keer dat ik op deze site ben, duzz weet niet als er al zo`n toPic bestaat.

Ik zit al weken te zoeken om een bios.file. Heb zelf een ASUS 9800 pro 256ddr Hynix2,5 , maar wil um geflashed hebben naar een ASUS 9800 XT 256 Hynix2.5.

Flashen en die hele reut weet ik hoe ut moet.

Maar ik ken die bios.file Nergens vinden, Google plat gezocht, en die vinden een paar site`s MAAR GEEN HYNIX VERSION, of er staat bij

ASUS 9800 XT 256 samsung2.5.bin
ASUS 9800 XT 256 UNKNOWN2.5bin ( ook geprobeerd, was ut ook niet )

Op asus website staan ook bios, maar dat is het ook niet( al geprobeerd )

mijn vraag aan jullie( ASUS GEBRUIKERS ) is

- Als iemand de ASUS 9800 XT 256 Hynix2.5 ( geflashed ) heeft, Zouden jullie mij de bios naar me kunnen sturen, die jullie zelf ook gebruiken

REALGIZ@HOTMAIL.com

- of sites, waar wel een goeie bios staat ( en die bij jullie ook werkt, en geen problemen geeft in spellen )

- Er zijn wel Bios files van SAMSUNG GEHEUGEN( veel zelfs ), MAAR NERGENS goeiuh van HYNIX

hoop dat jullie ( Asus gebruikers, of anderen die het weten) me kennen helpen, zou zeer relax zijn.

B.v.d

A.R.

• Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-02 18:11

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

Zie 9800(PRO) naar 9800 XT Topic - Deel 5/

Volge3nde keer niet meteen vragen, maar eerst zelf even zoeken, er is enorm veel hierovber te vinden, zowel met Google, als hier op dit forum (onder andere dus bovenstaand topic)

Verwijderd

Topicstarter
Jaa izz best, maar daar heb al gezien, maar daar staat niet iets specifiecs voor ASUS 9800 XT HYNIX,

Daarom open ik deze effe

Groet A.R.

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

Daarom open ik deze effe
BIOS requests doen we hier niet aan op GoT, je zal toch echt zelf erachteraan moeten gaan. Verder welkom op GoT, en lees Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) even goed door zodat je weet hoe het er op dit forum aan toe gaat ;)

LinkedIn
Instagram

Dit topic is gesloten.