Toon posts:

wildcat vp 990 pro

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey mensen zouden jullie mij alsjeblieft willen helpen?
Ik zit eraan de denken om een wildcat vp 990 pro aan te schaffen maar ik twijfel nog omdat ik niet weet of je met deze kaart ook fatsoenlijk kunt gamen.
Is er toevallig iemand die daar ervaring mee heeft? of die weet wat er precies mogelijk is met die kaart?

• Genoil
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-11-2023
ja man vette kaert 8)

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Wildcat kaarten zijn heel erg leuk voor 3D designers enzow, omdat die kaarten programmeerbaar zijn.
Voor games kan je beter een Radeon X800 of GF6800 kopen, die zijn daar in veel sneller.

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Verwijderd

Ik betwijfel of je daar goed mee kunt gamen. Direct3D zal het waarschijnlijk niet/nauwelijks ondersteunen, en dan qua features op TNT2 is sneller niveau, en OpenGL zal hij vast mooie beelden in kunnen geven, maar níet echt game-niveau.

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Verwijderd schreef op 26 augustus 2004 @ 11:00:
Ik betwijfel of je daar goed mee kunt gamen. Direct3D zal het waarschijnlijk niet/nauwelijks ondersteunen, en dan qua features op TNT2 is sneller niveau, en OpenGL zal hij vast mooie beelden in kunnen geven, maar níet echt game-niveau.
hij is DX9 compatible :) 512MB RAM er op geloof ik. (of was dit de 256MB versie? )
Die kaart is gewoon goed in andere dingen dan games.
Kan bijvoorbeeld (dus ook echt als voorbeeld, hoeft niet zo te zijn) heeeeel erg snel 16x Anti-Aliassen, maar niet zo snel nieuwe polygonen uitrekenen. (terwijl je in games liever veeeeeel polygonen hebt dan 16x AA)

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-10 17:30

Pelle

🚴‍♂️

Niks voor W&G dit. Op naar VB.

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-10 14:37
1. Wildcat kaarten zijn niet bedoeld om mee te gamen (zoals al enkele malen hierboven is gezegd)
2. Om te kunnen zeggen of je met een bepaalde kaart 'fatsoenlijk' kunt gamen moeten we eerst weten welke spellen je wilt gaan spelen.
(Immers, Doom3 zal niet goed werken op een Radeon 9600, maar oudere spellen wel)

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Pagina: 1