Ik kan het niet volgen. Soms zie ik dit in signatures staan :
Duron 800@ 1,05 Ghz 1,8v 34C stressed
(GlobalWIN FOP38)
Dit is dus bijna dezelfde config als ik heb sterker nog het scheelt 0,01Ghz. Ik heb mijn Duron800@1,06Ghz draaien. Nu is mijn temperatuur 55'C stressed. Hoe komen die andere zo laag?! Zelf heb ik ook die FOP38 met Arctic-Silver er tussen.
Alles zit bij mij in een Aopen HQ-08 kast met alle fans (Sunon) er in die er in kunnen op max staante draaien en mijn mobo geeft zelf een temp aan van gem. 32'C.
Of er nou een dikke of dunne laag Artic op doe, dat maakt geen f*ck uit.
Hier wat uit mijn conclusies over dit onderwerp :
1. Ze hebben de computer in een vrieskist staan.
2. Ze hebben geen huis dus computeren ze lekker buiten met stroom afgetapt van een lantaarnpaal.
3. Ze hebben een lichte peltier er tussen hangen die ze vergeten zijn te vermelden.
4. Ze hebben wel een huis alleen vinden ze de computer zo mooi dat ze hem op het dat zetten zodat de buren hem ook kunnen bewonderen.
5. De computer staat gewoon binnen alleen hebben ze nooit van verwarming gehoord.
6. Ze meten de temperatuur met een temperatuurmeter zwevend boven de CPU.
7. Ze meten met een proggie dat niet werkt en hebben nooit gehoord van een bios om daar eens te kijken wat er staat en werkelijk gebeurd.
8. Ik doe wat ongeloofelijks fout.
9. Durons (800's) geven allemaal een andere warmte afgifte.
10. Ik stap toch maar over op waterkoeling (Is die herrie ook gelijk weg)
Wat denken jullie?
Duron 800@ 1,05 Ghz 1,8v 34C stressed
Dit is dus bijna dezelfde config als ik heb sterker nog het scheelt 0,01Ghz. Ik heb mijn Duron800@1,06Ghz draaien. Nu is mijn temperatuur 55'C stressed. Hoe komen die andere zo laag?! Zelf heb ik ook die FOP38 met Arctic-Silver er tussen.
Alles zit bij mij in een Aopen HQ-08 kast met alle fans (Sunon) er in die er in kunnen op max staante draaien en mijn mobo geeft zelf een temp aan van gem. 32'C.
Of er nou een dikke of dunne laag Artic op doe, dat maakt geen f*ck uit.
Hier wat uit mijn conclusies over dit onderwerp :
1. Ze hebben de computer in een vrieskist staan.
2. Ze hebben geen huis dus computeren ze lekker buiten met stroom afgetapt van een lantaarnpaal.
3. Ze hebben een lichte peltier er tussen hangen die ze vergeten zijn te vermelden.
4. Ze hebben wel een huis alleen vinden ze de computer zo mooi dat ze hem op het dat zetten zodat de buren hem ook kunnen bewonderen.
5. De computer staat gewoon binnen alleen hebben ze nooit van verwarming gehoord.
6. Ze meten de temperatuur met een temperatuurmeter zwevend boven de CPU.
7. Ze meten met een proggie dat niet werkt en hebben nooit gehoord van een bios om daar eens te kijken wat er staat en werkelijk gebeurd.
8. Ik doe wat ongeloofelijks fout.
9. Durons (800's) geven allemaal een andere warmte afgifte.
10. Ik stap toch maar over op waterkoeling (Is die herrie ook gelijk weg)
Wat denken jullie?