als het goed is is er geen topic dat over de faq van V&B gaat zoals balusc voor de faq voor PMG heeft gemaakt?(search gaf me iig geen hits op faq V&B en daarnaast hebben remy op 2 mails en pollewob op 1 mail helemaal NIET gereageerd)
ik en anderen reageren liever in zo een topic dan te mailen, misschien een idee om er 1 te maken?(mja heb er nou 1 gemaakt heh)
ik heb wat onduidelijkheden ontdekt in de faq van V&B
ik en anderen reageren liever in zo een topic dan te mailen, misschien een idee om er 1 te maken?(mja heb er nou 1 gemaakt heh)
ik heb wat onduidelijkheden ontdekt in de faq van V&B
dit loopt in deel 2 dood? ik neem aan dat er geen vervangende grote topic is? kan je dan niet de link verwijderen of zo?Er is tegenwoordig een speciaal topic voor vragen over een te lage 3DMark score. Post die vragen dus hier: Help !! Mijn 3dmark score is laag... hoe te verhogen ?
wordt ff later tegengesproken met:Voor de TNT serie zijn de oudere detonators (5.xx) meestal de beste, voor de GeForce 1 en 2 de detonators tot de 3x.xx serie. Voor de GeForce3 en 4 kan je gewoon de laatste paar nieuwe testen en dan de snelste/stabielste nemen.
En kijk ook eens in topics die over je videokaart gaan.
edit: ik ga ervanuit dat op dat moment de 4x.xx.xx de laatste paar nieuwe waren maar dat klopt dus allang niet meer.....-Test het met meerdere drivers, voor nVidia GeForce 3 / 4 kaarten zijn op dit moment de Detonator 40.xx drivers de snelste.