Toon posts:

[FAQ] V&B kleine foutjes ontdekt

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
als het goed is is er geen topic dat over de faq van V&B gaat zoals balusc voor de faq voor PMG heeft gemaakt?(search gaf me iig geen hits op faq V&B en daarnaast hebben remy op 2 mails en pollewob op 1 mail helemaal NIET gereageerd)

ik en anderen reageren liever in zo een topic dan te mailen, misschien een idee om er 1 te maken?(mja heb er nou 1 gemaakt heh)

ik heb wat onduidelijkheden ontdekt in de faq van V&B
Er is tegenwoordig een speciaal topic voor vragen over een te lage 3DMark score. Post die vragen dus hier: Help !! Mijn 3dmark score is laag... hoe te verhogen ?
dit loopt in deel 2 dood? ik neem aan dat er geen vervangende grote topic is? kan je dan niet de link verwijderen of zo?
Voor de TNT serie zijn de oudere detonators (5.xx) meestal de beste, voor de GeForce 1 en 2 de detonators tot de 3x.xx serie. Voor de GeForce3 en 4 kan je gewoon de laatste paar nieuwe testen en dan de snelste/stabielste nemen.
En kijk ook eens in topics die over je videokaart gaan.
wordt ff later tegengesproken met:
-Test het met meerdere drivers, voor nVidia GeForce 3 / 4 kaarten zijn op dit moment de Detonator 40.xx drivers de snelste.
edit: ik ga ervanuit dat op dat moment de 4x.xx.xx de laatste paar nieuwe waren maar dat klopt dus allang niet meer.....

• UTM
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11:26

UTM

Verwijderd schreef op 26 augustus 2004 @ 10:19:
als het goed is is er geen topic dat over de faq van V&B gaat zoals balusc voor de faq voor PMG heeft gemaakt?(search gaf me iig geen hits op faq V&B en daarnaast hebben remy op 2 mails en pollewob op 1 mail helemaal NIET gereageerd)

ik en anderen reageren liever in zo een topic dan te mailen, misschien een idee om er 1 te maken?(mja heb er nou 1 gemaakt heh)

ik heb wat onduidelijkheden ontdekt in de faq van V&B

[...]

dit loopt in deel 2 dood? ik neem aan dat er geen vervangende grote topic is? kan je dan niet de link verwijderen of zo?

.
Als deel 2 'dood' is, zal er heus wel een nieuw ander topic worden aangemaakt. Daar komt bij dat aan het einde van een groot topic die op slot gaat, wordt aangegeven dat er een nieuw deel is. Een link is daar ook altijd bij te vinden: Gewoon even door klikken dus :)

Verwijderd

Wat wordt er tegengesproken dan?

TNT <= 05
G1/G2 <= 30
G3/G4 >= 40 + test zelf

Wat betreft 3dMark, dat loopt door naar een ander topic (3Dmark Score te laag - Deel 2) en is later gesloten (Waar zijn alle 'Grote Topics' naartoe?). Die opmerking over een posting doen in het 3dMark topic klopt dan inderdaad niet. :P

Broken links in FAQ Videoplanken & Beeldkanonnen (18/11/02) (678 URL's checked :P)

Host error of domein overgenomen (geen oplossing gevonden):Gewijzigde URL's (Al veranderd in Faq! :P):

[ Voor 255% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2004 05:20 ]

Verwijderd

Topicstarter
w03f schreef op 26 augustus 2004 @ 10:28:
Daar komt bij dat aan het einde van een groot topic die op slot gaat, wordt aangegeven dat er een nieuw deel is. Een link is daar ook altijd bij te vinden: Gewoon even door klikken dus :)
in de faq is een link te vinden naar de 1e, in de 1e op het eind een link naar de 2e, in de 2e stopt het abrupt met de mededeling dat alle grote topics verdwijnen.

toch zie ik hier en daar een grote topic waar dus uitzonderingen voor zijn gemaakt maar ik kon deel 3 iig niet vinden....
Verwijderd schreef op 26 augustus 2004 @ 10:33:
Wat wordt er tegengesproken dan?

TNT <= 05
G1/G2 <= 30
G3/G4 >= 40 + test zelf
[q]Voor de GeForce3 en 4 kan je gewoon de laatste paar nieuwe testen[/]
op dit moment is de laatste nieuwste (beta) 66.00 of 61.72 officieel, hier wordt later over de serie 4X.XX gepraat

ahhh ik vatte het anders op.... :>

anyways wie had ik moeten contacteren over foutjes in de FAQ aangezien me 3 mails niet werden beantwoord?

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2004 11:02 ]

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:51

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Verwijderd schreef op 26 augustus 2004 @ 10:53:
[...]

anyways wie had ik moeten contacteren over foutjes in de FAQ aangezien me 3 mails niet werden beantwoord?
Uhm, gewoon een van de modjes van VB- wat momenteel Pollewob of mijzelf betekent. Ik heb iig geen mail van je gezien, Pollewob was afgelopen weekend weg, maar zou ondertussen weer terug en wel moeten zijn.

Naar wie heb je die mailtjes dan gestuurd? En hoe lang heb je op reply gewacht?

Oslik blyat! Oslik!

Verwijderd

Topicstarter
pollewob op 19-8 remy op 20-8 en 25-8

toen dacht ik dion_b dan maar, hele rijtje mod mailen tot iemand reageert? beetje te gek voor woorden? dus dan maar topic...

overigens omdat ik zag dat remy hier een topic sloot nam ik aan dat hij ook moderator was hier?

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:51

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Remy is evenals o.a. BalusC en Abbadon Hoofdgroepmod, dat betekent dat hij overal kan modereren, maar hij is iig niet aanspreekpunt voor VB. Officieel is dat Oscar the Grouch, maar als je gewoon in de overzicht van subfora kijk zie je Pollewob en dion_b staan :z

Iig kan ik niet voor Pollewob en remy antwoorden, maar ik weet dat Pollewob dus weggeweest is, sowieso is het handig als je zeker wilt weten of iemand er iets mee gaat doen om even per ICQ aan de bel te trekken- alle modjes hebben hun ICQ nummer in hun profiel.

Iig is wel duidelijk dat er eea aan updatewerk te doen ligt, ik heb de komende dagen weinig tijd, maar zal kijken wat ik kan doen en evt met mijn mede-modjes een taakverdeling maken enzo...

Iig, blijf absoluut komen met de opbouwende kritiek, de FAQ' s zullen er alleen maar beter op worden :)

Oslik blyat! Oslik!

Verwijderd

Topicstarter
klopt dat had ik al gelezen dat jij en polle hier met de scepter zwaaiden op de 1e pagina maar jij en polle waren de afgelopen tijd niet aktief hier en remy wel, het is mij altijd beetje onduidelijk wie nou wel of niet kan modereren in welke subfora's. in remy aanduiding stond geen v&b en toch kon hij een topic sluiten. vandaar dat ik hem gemaild had.

anyways ik post andere foutjes hier in dit topic mbt V&B want hier krijg ik sneller reactie plus anderen kunnen mee doen zoals bij balusc zijn foutjestopic van PMG nu nog steeds goed te gebruiken is.

tuurlijk blijf ik komen met die attentjes.... :P

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2004 14:56 ]

Pagina: 1