[Medion] Is de cdrom vervangbaar / upgradable?

Pagina: 1
Acties:

• Dieter
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-07-2021
Hallo mensen,

ik heb net even gegoogled en de search gebruikt, maar ik kan dit niet zo meteen terugvinden.

Probleem : Een vriend van me heeft een medion laptop (de 1ghz versie). Dit is alles wat hij weet... verdere vragen worden beantwoord met : huh :?
Zijn CDROM doet het niet meer. Hij wil er nu een DVD/Brander combo in steken.

Vraag : ik dacht dat de meeste laptops uitschuifbare cd-devices hadden. Is dit voor de medion ook zo ? Is dit standaard ? Kan ik maw gewoon in de winkel een dvd/brander combo gaan halen, of moet dit ook weer een specifiek merk zijn ?

Ik weet ook dat ik even tot daar moet rijden en het eens bekijken, en daarna naar een PC winkel stappen, maar ik had dit graag op voorhand reeds geweten...

bedankt!

• Nulnulnix
  • Laatst online: 09-09-2025

Nulnulnix

BOFH

Mja, zegt de term handleiding je iets?
Daar zul je al aardig wat antwoorden kunnen vinden.
Handleiding zal zeker ergens op de site van Medion staan! Gewoon naar de site gaan en zoeken op het type laptop.

Op deze manier kunnen wij hier ook niets...

We have just one world, but we live in different ones...

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11:27
De drives zelf zijn universeel, ook de connector.

De behuizing eromheen, en eventueel de connector-verloop en het plasticje op het laatje (frontje) zijn model verschillend. Mogelijk kun je deze overschroeven.

Anders kun je misschien uitzoeken wel model Medion als basis heeft gebruikt. Veel laptops zijn als barebone opgebouwd, wie weet gebruiken meerdere fabrikanten die barebone en is dat onderling uitwisselbaar.

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15-05 22:02

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Het moet i.i.g. een slimline spelertje zijn. Deze zijn wel te bestellen bij de betere pc-sjop. Maar zoek idd eerst even de handleiding en / of de technische specs op op de Medion site. Vraag aan die vriend het model / typenummer van die laptop en je bent al een stuk verder!

Mijn muziekcollectie op Discogs

• Dieter
  • Laatst online: 20-07-2021
woops! uiteraard de handleiding ... even zoeken!