WTF! CPU-fan kapt tijdens booten win2k!

Pagina: 1
Acties:

• GraasGast
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08 13:06

GraasGast

Analogue Heaven

Topicstarter
Ik snap er niks van...ik keek even hoe warm m'n cpu was...52 graden! wow...hoe kan dat...ik in me kast kijken, cpu-fan stil...snoertje mee prullen, niks...
ik opnieuw booten, doet hij het wel...maar tijden het starten van win2k stopt ie ermee...telkens weer...iemand een idee? tis een chaintech 6btm mobo, nooit troubles mee gehad... :?:(;(

• WFvN
  • Laatst online: 30-08 15:56

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Meet de spanning anders eens over de pinnen.... kijk wel uit voor kortsluiting >:)
Maareh... mijn processor wordt al heter MET koeling...... :(

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 11:12

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Hmmz, heeft dit niet te maken met de power manager, kijk eens in je bios bij power saving...

Whatever.

• GraasGast

GraasGast

Analogue Heaven

Topicstarter
ik zal eens kijken, maar het lijkt me sterk...hij heeft dit nooit gedaan...hij draait gewoon goed en dan, ergens halverwege het booten van 2k is het ZZZZzzzz....uit ;(

• Knightwolf
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-08 22:39
Heeeel vreemd, kan ik me ook eigenlijk niks bij voorstellen. Maargoed, het kan wel. Er is dan iets in Windows wat de powersavind activeert of zo en dus ook je CPU-Fan uitschakeld?? :? Lijkt me sterk maar is niet onmogelijk

Verwijderd

Bij mijn oude abit bh6 kon ik instellen of de cpu fan ook uit moest gaan in suspend mode. Misschien dat ie dara iets raars mee doet ofzo ? =)
Ik zou idd fkes je BIOS checken...

GreetzZ MaSsiE

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
mijn cpu fan gaat ook uit als ik mn PC 's ochtends aanzet (eerst ff aan en na een paar seconden weer uit). Na een tijdje, als mn CPU wat warmer wordt, gaat ie pas aan.

• Knightwolf
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-08 22:39
Op donderdag 28 december 2000 00:48 schreef rick_h het volgende:
mijn cpu fan gaat ook uit als ik mn PC 's ochtends aanzet (eerst ff aan en na een paar seconden weer uit). Na een tijdje, als mn CPU wat warmer wordt, gaat ie pas aan.
Dan zou die dus Temp-geregeld zijn...

• GraasGast

GraasGast

Analogue Heaven

Topicstarter
nou het lijkt me sterk dat deze ook opeens temp-geregeld is...mja op 52 graden mag hij wel weer aangaan dan toch?

Verwijderd

En als je helemaal doorboot? Gaat hij dan weer aan? Als je dat niet gedaan hebt omdat hij te warm werd moet je er gewoon even een ventilator op laten blazen, dan gaat het wel goed denk ik.
Pagina: 1