DIT BERICHT IS PREVENTIEF VERWIJDERD DOOR DE GEBRUIKER
[ Voor 104% gewijzigd door Ruudjah op 01-12-2009 22:32 ]
Dat is vrij eenvoudig: we vinden het net als jij een erg nuttige toevoeging aan de Pricewatch en ShopSurvey en we zijn ermee bezig om het hele project op poten te zetten. Niet dat je het morgen al kunt verwachten, maar tochRuudjah schreef op 26 augustus 2004 @ 01:41:
Concluderend kan ik zeggen dat een PS op T.net een hele waardevolle toevoeging is, die ik eigenlijk nu al 'mis' op T.net. Ik ben benieuwd hoe jullie erover denken!
[ Voor 1% gewijzigd door Harm op 26-08-2004 01:48 . Reden: BTW ]
Verwijderd
Het zou wel leuk wezen als er vanuit de productinfo een standaard linkje naar got staat dat wanneer het al bestaat naar het dedicated topic over het specifieke product linkt en het anders aanmaakt. Deze topics kunnen dan eventueel in een apart subforum staan waar het niet mogelijk is voor gewone users om handmatig een topic aan te maken dit kan dan alleen via de productinformatie. Reageren kan dan via beide wegen. Op die manier kun je binnen GoT heel eenvoudig een discussie houden over een specifiek product en voorkomen dat er tig draadjes over gestart worden.Longbeard schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 09:03:
• Reacties van users, zal via GoT verlopen. Dergelijke functionaliteit zal niet onder de productinfo komen.
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq