Toon posts:

[XP] autorun en refresh van cdrom

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb echt uren lopen zoeken en een heleboel de zelfde problemen gevonden alleen nog geen oplossing.

Het probleem is als volgt: Als ik een cd in mijn cd-romspeler dan wel mijn brander stop start hij deze niet meer automatisch op. Hij leest hem wel maar opstarte ho maar. Verder laat hij de naam van de cd-rom zien (Bij my computer) waar mijn systeem het laatst mee is opgestart. En niet van de cd die ik er vervolgens in stop. Heb alle instellingen bij Regestry editor en control panel al geprobeert maar dit haalt allemaal niks uit.

Ik en vele andere (Dat denk ik tenminste vanwege de vele andere met het zelfde probleem op dit forum) zouden erg gelukkig worden als er iemand een oplossing heeft.

B.V.D.

• Sir_Killalot
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-05 23:29
Met TweakUI kan je dat weer aanzetten :)

(wel handig als je ff je OS post)

Verwijderd

Topicstarter
Deze oplossing had ik ook gevonden in de andere topics maar het probleem is dat ie ook hier gewoon aanstaat.

Ik heb echt het gevoel dat ik inmiddels alles geprobeert heb (Dat zal wel niet zo zijn anders had ie nu gewoon gewerkt) maar ik krijg hem niet aan de gang.

iemand nog een idee?

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:33

Klippy

Still Game

Misschien overbodig, maar bij TweakUI heb je dus drives, daar kan je de drives selecteren en daaronder nog types.
Daar moet je ook nog even Enalbe autoplay for CD and DVD drives aanzetten.

Kan zijn dat je dat hebt gedaan, maar voor de duidelijk post ik het nog maar, veel mensen vergeten 1 van de 2 :)

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Verwijderd

Topicstarter
Altijd goed dat er iemand op de details let maar helaas ook dit ben ik niet vergeten

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:33

Klippy

Still Game

Kijk eens of je Shell hardware detection service gestart is en wordt bij je Services (onder systeembeheer in je configuratiescherm).

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan geen Services vinden bij System onder controle panel

• duke99
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-03 13:11
Verwijderd schreef op 26 augustus 2004 @ 02:18:
Ik kan geen Services vinden bij System onder controle panel
control panel -> administrative tools -> services

Zo moet het lukken
;)

Canon 80D | Sigma 17-50 mm F2.8 EX DC OS HSM | Canon EF-S 55-250mm F4-5.6 IS STM | Canon EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS II

Verwijderd

Topicstarter
Thnx |:(

Dit is idd gewoon opgestart

Verwijderd

Topicstarter
Iemand nog een andere idee?

Verwijderd

ehh.. andere cdrom als test gebruiken? plant er ff een andere drive in.

Verwijderd

Topicstarter
Het kan na mijn idee niet aan de drive liggen want zowel mijn dvd drive als mijn cdrw drive hebben het zelfde probleem. Verder heb ik dit probleem al vaker gehad en elke keer als ik windows dan uit pure wanhoop (meestal door combi met andere problemen) formateerde en op nieuw instaleer doet hij het weer gewoon. Voor zo lang als het duurt. (de ene keer 1 week de andere keer 3 maande)
Pagina: 1