Toon posts:

Bluetooth functie op Acer Travelmate 6003LMI

Pagina: 1
Acties:
  • 101 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de hele forum gezocht en naar soortgelijke situaties gezocht maar enige wat ik kan vinden zijn andere series van de Travelmate.

Zelfs de Acer website kan mij geen antwoord geven! Ik heb een Travelmate 6003LMI. Volgens de handleiding heb ik hier standaard bluetooth. de TM heeft een aparte knop (naast de Wless) om bluetooth in te schakelen...het werkt dus gewoon niet, er gebeurt niets! Op mijn systeemcd kan ik bluetooth installeren, maar tijdens de installatie geeft het systeem aan dat ik geen bluetooth device heb? Heeft de TM 6003LMI gewoon geen bluetooth? Of doe ik iets verkeerd.

Alvast bedankt,

Verwijderd

De handleiding is voor de 6000 gelijk aan die van de TM8000. Voor zover ik weet heeft alleen de 8000-serie standaard bluetooth ingebouwd.

:)

• TheBorg
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 26-01 15:51

TheBorg

Resistance is futile.

Heb je de Launchmanager geinstalleerd?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 augustus 2004 @ 00:55:
Ik heb de hele forum gezocht en naar soortgelijke situaties gezocht maar enige wat ik kan vinden zijn andere series van de Travelmate.

Zelfs de Acer website kan mij geen antwoord geven! Ik heb een Travelmate 6003LMI. Volgens de handleiding heb ik hier standaard bluetooth. de TM heeft een aparte knop (naast de Wless) om bluetooth in te schakelen...het werkt dus gewoon niet, er gebeurt niets! Op mijn systeemcd kan ik bluetooth installeren, maar tijdens de installatie geeft het systeem aan dat ik geen bluetooth device heb? Heeft de TM 6003LMI gewoon geen bluetooth? Of doe ik iets verkeerd.

Alvast bedankt,
Niet waar... Rechstreekse kopie uit de manual (link)

• Bluetooth beschikbaar (optionele fabricatie)
Verwijderd schreef op 26 augustus 2004 @ 02:40:
De handleiding is voor de 6000 gelijk aan die van de TM8000. Voor zover ik weet heeft alleen de 8000-serie standaard bluetooth ingebouwd.

:)
Jij hebt gelijk :)

Verwijderd

Topicstarter
Erg verwarrend dan, ik heb specifiek bij de leverancier gevraagd om bluetooth...het klopt dat er in de manual staat : optioneel. Maar goed...lijkt mij dus het makkelijkst om een bluetooth via USB te installeren...?

Launchmanager is uiteraard geinstalleerd...ik vind wel dat Acer het anders moet adverteren, nogmaals erg verwarrend...

Toch bedankt voor de reacties!

Verwijderd

Sommigen zijn er in geslaagd om in hun Aspire 2012 BT in te bouwen :) Kwestie van het juiste onderdeel vinden :) Dit kun je terugvinden in een van de 2012-topics. Misschien dat het ook met de 6000 lukt?

Succes :)

Verwijderd

Topicstarter
Dacht ik ook al aan om zelf BT in te bouwen, alleen dan kan ik mijn garantie wel vergeten! Thanx anyway

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 augustus 2004 @ 10:52:
Erg verwarrend dan, ik heb specifiek bij de leverancier gevraagd om bluetooth...het klopt dat er in de manual staat : optioneel. Maar goed...lijkt mij dus het makkelijkst om een bluetooth via USB te installeren...?

Launchmanager is uiteraard geinstalleerd...ik vind wel dat Acer het anders moet adverteren, nogmaals erg verwarrend...

Toch bedankt voor de reacties!
Ik zie het er nergens bij geadverteerd staan.
Bij de 8000 staat het er specifiek bij en is de toevoeging achter het type ook anders, LMib ipv LMi. De b van bluetooth dus, wat ook specifiek staat vermeld in de specs bij Acer.

Makkelijkst is inderdaad een externe USB dongle aangezien inbouwen je garantie in het gedrang kan brengen.

Verwijderd

Topicstarter
Waar ik het heb gekocht stond het er wel bij! Vandaag gesproken met ACER, klopt idd dat er geen standaard BT erop zit! Helaas...

Thanx anyway
Pagina: 1