Toon posts:

[XP] Welkom scherm verschijnt na installatie .net 1.1*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Na het via de windows update installeren van microsoft .net framework 1.1 kan ik mij computer niet aanzetten, even weglopen en als ik daarna terug kom dat alles is opgestart. Ik krijg nu na het opstarten telkens die button met mijn naam te zien waarop ik eerst moet klikken wil ik verder kunnen gaan met opstarten.

Search al bekeken en ook al gebprobeerd dit uit te schakelen in het configuratiescherm bij gebruikers, maar helaas.

Bedankt alvast

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

Je zou bijv met TweakUI voor XP kunnen instellen dat ie automatisch jouw account opstart :)

Dat had je ook wel kunnen vinden in andere topix hierover :)

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt gaat lukken nu.

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:01
Hoi j111k,

Ik pas je topic nog even aan, zodat de later makkelijker terug te vinden is in de search, zou jij de volgende keer ook een topic titel willen kiezen met een duidelijke omschrijving van je probleem? Alvast bedankt :)

Trouwens, in google was het support doc van microsoft mijn eerste hit: http://www.google.com/sea...Framework+1.1&btnG=Search zou je de volgende keer ook eerst willen zoeken op google/got search? :)